Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dobel schreef:Doma_clasica schreef:Men moet ook niet gaan bezuinigen in de onderste of middelste zone maar aan de top valt volgens mij nog volop te bezuinigen.
De hooggeplaatste mensen bezuinigen zichzelf natuurlijk niet weg.
Ik heb het erg goed thuis en ag mijzelf denk ik wel bij de 'rijkere' mensen bedelen. Daar hebben mijn ouders hard voor gewerkt. Bij rijke mensen bezuinigen vind ik dus erg stom, je werkt er zelf voor en hebt zelf de keuze om aan scholing te doen of niet om hoger op te komen. Tegenwoordig kan je beter niet werken of zo min mogelijk dan krijg je veel meer. Ik vind dat ieder hetzelfde moet inleveren.
sarabande schreef:D66 is zon plakmiddelwedraaienmetallewinden mee, ze zitten net zo makkelijk in een rechts als in een links kabinet en staan zelden op hun standpunten
Nu komen ze weer aanzeulen met de gekozen burgemeester, echt een hot item in deze economische crisis. Ze zijn alweer vergeten dat degene die hier de vorige keer voor streed en dat verloor zich vervolgens liet plaatsen als burgemeester in Nijmegen, waar zijn vader ook burgemeester was, een soort erfopvolging dus en het totale tegendeel van een verkozen burgemeester.
Dan denk ik als je D66 bent, draag die schaamte in stilte, maar nee hoor.....
Totaal ongeloofwaardig dus, zo had Van Mierlo het nooit bedoelt, maar die is niet meer
Heino schreef:Ik vind dat die pipo's eens echt naar het volk moeten gaan luisteren en dus 'moeilijke combinaties' gewoon geprobeerd moeten worden. Door dat niet te doen zet je de stem/keuze van miljoenen stemmers zomaar aan de kant.
Heino schreef:Ik vind dat die pipo's eens echt naar het volk moeten gaan luisteren en dus 'moeilijke combinaties' gewoon geprobeerd moeten worden. Door dat niet te doen zet je de stem/keuze van miljoenen stemmers zomaar aan de kant.
purny schreef:Wat mij dus eigenlijk opvalt is dat de PVV een aantal dingen niet kunnen waarmaken. Hieronder een kleine opsomming van het verkiezingsprogramma:
900 miljoen extra voor politie. Er moest fors bezuinigd worden bij de politie, dus hoe wil je dit dan doen?
Dubbele nationaliteit: Ik meen dat Geert zijn vrouw 2 paspoorten heeft?
Geen EPD: Ik ben voor het EPD aangezien dit alleen maar een goede oplossing is mocht iemand ergens anders in dit land een ongeluk krijgen, dan is het zo moeilijk aan te geven wat je niet mag hebben als je onder de morfine zit![]()
Handhaving stufi en OV kaart: Wie was het er mee eens dat het een volledig leenstelsel ging worden? Onze Geertje.
Veilig en goed openbaar vervoer: Bezuinigingen zijn er alom in het OV. Vooral hier in Den haag rijdt er 's avonds na 8 uur alles om de 30 minuten. Goed openbaar vervoer kan je het dus niet meer noemen.
Daarom zou ik zoiezo niet op de PVV stemmen. Ik heb ook al ongeveer bij iedere pagina het woord Islam voorbij zien komen. Ga bijna denken dat het een obsessie is voor ze.
freakish1977 schreef:Alle partijen zeggen nu al zoiezo niet te willen regeren met PVV...
Ik vind idd dat je als democratie moet luisteren naar de stem van het volk!![]()
blijkt nogal moeilijk te zijn, waarom hebben we anders in hemelsnaam een democratie aks er toch niet geluisterd wordt.
Klein voorbeeld: Griekenland... (need I say more?)
purny schreef:Veilig en goed openbaar vervoer: Bezuinigingen zijn er alom in het OV. Vooral hier in Den haag rijdt er 's avonds na 8 uur alles om de 30 minuten. Goed openbaar vervoer kan je het dus niet meer noemen.
Daarom zou ik zoiezo niet op de PVV stemmen. Ik heb ook al ongeveer bij iedere pagina het woord Islam voorbij zien komen. Ga bijna denken dat het een obsessie is voor ze.
sarabande schreef:freakish1977 schreef:Alle partijen zeggen nu al zoiezo niet te willen regeren met PVV...
Ik vind idd dat je als democratie moet luisteren naar de stem van het volk!![]()
blijkt nogal moeilijk te zijn, waarom hebben we anders in hemelsnaam een democratie aks er toch niet geluisterd wordt.
Klein voorbeeld: Griekenland... (need I say more?)
Heel makkelijk van de PVV om het steeds maar over Griekenland te hebben zonder dat toe te lichten
Maar de stem van het volk, hoe bedoel je dat, wie stemmen er dan op die andere partijen de dieren soms????
Quellian als je even terug leest zie je waar ik op stem
Dobel schreef:Doma_clasica schreef:Men moet ook niet gaan bezuinigen in de onderste of middelste zone maar aan de top valt volgens mij nog volop te bezuinigen.
De hooggeplaatste mensen bezuinigen zichzelf natuurlijk niet weg.
Ik heb het erg goed thuis en ag mijzelf denk ik wel bij de 'rijkere' mensen bedelen. Daar hebben mijn ouders hard voor gewerkt. Bij rijke mensen bezuinigen vind ik dus erg stom, je werkt er zelf voor en hebt zelf de keuze om aan scholing te doen of niet om hoger op te komen. Tegenwoordig kan je beter niet werken of zo min mogelijk dan krijg je veel meer. Ik vind dat ieder hetzelfde moet inleveren.
freakish1977 schreef:Kijk naar de poll en zie wat de stem van het volk is.......
SP VVD en PVV......