De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
58 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
136 (9%)
Madeleine is ontvoerd
137 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
468 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
111 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
545 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1455

Nadir

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 20:07

Ik weet het idd ook niet hoor, met die ouders... Het verhaal dat het mis is gegaan met drogeren en dat ze het lijkje toen hebben verstopt zou mij dan nog het meest aannemelijk lijken. Ik heb namelijk niet de indruk dat ze haar opzettelijk hebben omgebracht en ik krijg ook niet het idee dat ze daar een hele goede reden voor hadden.

Ik hoop dat ik de uitzending nog ergens terug kan kijken want ik ben wel benieuwd.

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 08:00

Het lijkt mij als de ouders het gedaan hebben ze niet steeds de zaak weer oprakelen?

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 09:05

Lauren_ schreef:
Het lijkt mij als de ouders het gedaan hebben ze niet steeds de zaak weer oprakelen?

Money money money ;) Ze zitten bovenop de media. Misschien moet het allemaal lijken alsof ze onschuldig zijn. Maar mochten ze het niet hebben gedaan. Waaaaarom in hemelsnaam het onderzoek verstoren, niet mee werken en dingen niet eerlijk vermelden. Tevens is toen Madeleine verdwenen bleek niet eens direct de politie ingeschakeld. Waarom niet??

En waarom nu pas de compositie tekeningen terwijl deze allang in het dossier zaten ( gelezen hier ) ? Misschien omdat mr Smith de man die hij gezien had met een blond meisje in zijn armen verdacht veel op Gerry mccann vond lijken? Hij is 80% zeker.

En waarom zijn er bloed en lijken honden aangeslagen op plekken in het huisje en in de gehuurde auto van de familie mccann. Er klopt in mijn ogen een hoop niet in deze zaak. Ik geloof dat haar ouders heel goed weten wat er met dit meisje is gebeurd. Alleen mag niemand dit weten.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:19

Ik heb de BBC uitzending bekeken, lastig dit...
Kate ging om 10pm alleen kijken bij de kinderen, stel dat ze de kinderen idd gedrogeerd hadden en zij kwam er toen achter dat ze niet meer leefde dan heeft ze haar wel heel snel ergens moeten verstoppen voordat de rest bij het appartement kwam. Een half uur daarvoor ging 1 van hun vrienden checken dus toen kan er niets gebeurd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hun hele vriendengroep mee zou werken aan het laten verdwijnen van het lichaampje dus ik neig nu toch wel meer naar het ontvoeringsverhaal geloof ik...

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:36

Nja als die ene vriend inderdaad kinderen misbruikte heeft hij een hele goede reden om de waarheid voor zich te houden... wie weet wat hij dat uur ervoor met madfy heeft uitgespookt, als dat uit autopsie zou komen had hij wel een probleem gehad!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:40

Ja maar daar werkt de rest dan toch niet aan mee? Ze waren met 6-8 personen. Je kunt nooit allemaal jarenlang een waterdicht verhaal gebaseerd op leugens in stand houden...

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:44

Heb ook de uitzending gezien. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat de ouders met heel veel moeite na IVF behandeling Maddie hebben gekregen. je kunt je niet voorstellen dat ze dan na een paar jaar al weer van haar afwillen toch? Dus opzet lijkt me moeilijk te geloven. Per ongeluk teveel drogeren (wie drogeert zijn kind om uit eten te kunnen gaan???) vind ik dan aannemelijker.
Ik hoop dat we er ooit achter komen.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:49

Nadir schreef:
Ja maar daar werkt de rest dan toch niet aan mee? Ze waren met 6-8 personen. Je kunt nooit allemaal jarenlang een waterdicht verhaal gebaseerd op leugens in stand houden...

Ik denk dat ze met een select groepje razendsnel gehandeld hebben (bijv. Dat stel van die misbruiker +maddys ouders) en dat de rest inderdaad van niks weet en gelooft in ontvoering..

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 13:57

Toch zijn er veel verhalen waarbij mensen na zoveel jaar boven het licht komen na vast zitten in een kelder voor een jaar of 10, misschien wel langer. Het kan van alles zijn, dus misschien ook dat ze wel wordt vastgehouden tegen haar wil. Er zijn zoveel verhalen over wat het kan zijn, maar ik denk niet dat het echte verhaal ooit boven water komt...

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:11

thinka schreef:
Ik denk dat ze met een select groepje razendsnel gehandeld hebben (bijv. Dat stel van die misbruiker +maddys ouders) en dat de rest inderdaad van niks weet en gelooft in ontvoering..

Maar ik mag aannemen dat haar ouders niets wisten van het evt misbruik dus dan klopt net niet wat je zegt. In dat geval zou Kate er achtergekomen zijn dat ze niet meer leefde, is ze haar man en het stel waarvan ze wist dat ze haar dochter hebben misbruikt gaan halen en hebben ze haar doen verdwijnen. En daarna hebben ze bij de rest paniek gezaaid dat ze weg was. Nee dat gaat er bij mij niet in... :n

Ik ben het er wel mee eens dat de ouders verdachte dingen hebben gedaan etc. Ik ben geen rechercheur maar als ik puur naar de tijdslijn kijk dan kan het gewoon bijna niet dat zij er iets mee te maken hebben... Of Kate moet het alleen gedaan hebben.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 14:19

Nadir schreef:
Ik heb de BBC uitzending bekeken, lastig dit...
Kate ging om 10pm alleen kijken bij de kinderen, stel dat ze de kinderen idd gedrogeerd hadden en zij kwam er toen achter dat ze niet meer leefde dan heeft ze haar wel heel snel ergens moeten verstoppen voordat de rest bij het appartement kwam. Een half uur daarvoor ging 1 van hun vrienden checken dus toen kan er niets gebeurd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hun hele vriendengroep mee zou werken aan het laten verdwijnen van het lichaampje dus ik neig nu toch wel meer naar het ontvoeringsverhaal geloof ik...

De BBC documentaire was gericht op de personen die men wil achterhalen en bevatte een verkorte versie van een eerdere documentaire, die overigens ook niet geheel naar waarheid is geweest.
Als je een getrouwe weergave wil zien, kun je beter naar de documentaires kijken die op basis van de politiedossiers zijn gemaakt. Die vind je hier:
http://www.mccannfiles.com/id240.html

De naar de mening van Scotland Yard nu belangrijkste aanwijzing is de man die door de familie Smith is gezien op de avond van de verdwijning van Maddie. Deze getuigenverklaring zit al vanaf het begin van de verdwijning in de dossiers. De McCanns hebben altijd de nadruk gelegd op de getuigenverklaring van Jane Tanner die een mogelijke ontvoerder zou hebben gezien. Een verklaring die nu door SY terzijde is geschoven. Naar ik mij kan herinneren is altijd heel weinig aandacht besteed aan de verklaring van de familie Smith, al helemaal niet door de Engelse media. Mogelijk omdat Martin Smith en zijn vrouw er voor 80% zeker van waren dat het Gerry zelf is geweest.
Deze mogelijkheid werd aanvankelijk niet direct onderzocht, omdat Gerry volgens getuigen ten tijde van deze "sighting" aan tafel dineerde (en hij dus niet op twee plekken tegelijk kan zijn).
Maar door de vele contradicties in de getuigenverklaringen van de vrienden en de McCanns en het feit dat de honden sporen vonden in het appartement van de ouders kreeg het onderzoek een andere wending. Net op het moment dat de PJ voornemens was de Smiths' over te laten komen naar Portugal om opnieuw te horen werd Amaral onder druk van de Britse overheid van de zaak gehaald. De nieuwe man Rebelo heeft niets meer met de verklaringen gedaan.
Dat SY de Smith getuigenverklaring verder onderzoekt is dus hoopvol.
Dat Gerry op het moment van de Smith sighting aan tafel zat is allerminst zeker. Daar zijn alleen getuigenverklaringen van de vrienden van de McCanns van, waarbij ook enkele zijn die dat niet kunnen garanderen. Het bedienend personeel is allerminst zeker dat Gerry aan tafel zat; iedereen was wel een keertje weg van tafel en zij kenden ze natuurlijk niet zo heel goed. Wel is zeker dat Gerrie om 21.15 ging checken bij de kinderen en langer wegbleef dan normaal. Zo lang dat men zich afvroeg of hij misschien voetbal was blijven kijken in het appartement. Dus nee, allerminst zekerheid over waar Gerry de hele avond was.
Mijn theorie in al die jaren? Madeleine is in het appartement overleden, mogelijk eerder dan 3 mei (met verwijzing naar de sporen bloed en lijkgeur die door de honden zijn gevonden). De ontvoering is in scene gezet (de verhalen zijn niet consistent, ook niet van de McCanns zelf, bijvoorbeeld over het wel of niet afgesloten zijn van het appartement) Niet alle tapas leden zijn volledig op de hoogte.

Uit Jane Tanners rogatory statement:
00.04.50 4078 “So there is no rush, just in your own time”.
Reply “Yeah. Erm, so, yeah, I think everybody, everybody arrived about nine o’clock. I
think we ordered fairly, as soon as Dave and Fi arrived we sort of like ordered almost
straight away I think. And almost I think as soon after Dave and Fi arrived Gerry
went to do his check, because they’d already been there since sort of half past eight,
so, you know, sort of like it was half an hour, a half an hour check for them. So he,
yeah, he, he went off to his check and he was longer than a bit, because I can
remember Kate sort of saying ‘Oh bet he’s put the footy on’, because I think there
was a football match that night and she sort of said ‘Oh I think he’s probably’, erm,
you know, ‘got side tracked and put the telly on and catch up on the score’, so he
was gone a bit longer than normal. Erm, and then I think we thought ‘Oh well the
starters are going to appear any minute’. So Russ had sort of come down about
quarter to. And I think at this point, I don’t know whether I knew that Matt had been
and listened or what, so I remember saying to Russ ‘Shall I got and check’ and I
remember at that time thinking ‘Oh can I persuade Russ to go and check so I don’t
have to’. But, no, so, you know, I’ll go and check at that point. So, timing wise, I
mean, I think it was sort of five past, ten past, ten past nine, around, around that sort
of time”.
4078 “From what I know from reading statements, Gerry was still absent?”
Reply “He wasn’t there at that point, no, no. So, erm, then I walked, so I just walked out
the, erm, the Ocean Club bit and walked, sort of walked up the road. And then Gerry
was there, he was talking to Jez WILKINS in the road, well they were sort of, as I
went by. So I think I thought then ‘Oh that’s why Jez’, not Jez, ‘That’s why Gerry
has been, you know, that’s why he’s longer than we thought’”.
4078 “Backtrack a little. How long after Gerry had gone was it before you went to do your
check?”
Reply “Well I think it must have been, well it must have been at least five minutes, if not
more, because, I say, because he was gone, before I actually left there had been the
conversations about him being waylaid.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:21

Tja, als je alle berichten leest die oa in dit topic geplaatst zijn...

het verhaal is sowieso bizar, het gaat er bij mij namelijk ook al niet in dat je je kids drogeert om rustig te kunnen eten en ze de rest vd tijd op vakantie in een creche dumpt ;)..

Dus ach, wat is onmogelijk? Er zijn verklaringen opgenomen waarin is verteld dat bepaalde seksueel getinte uitspraken en uitbeeldingen met betrekking tot kleine kinderen gewoon werden besproken aan tafel.. dus wie weet... ja het gaat er bij mij ook niet in.. zoals zoveel dingen in deze zaak!

Aan alle opties die je kan bedenken rond haar verdwijning zitten vraagtekens. Lijkgeur is er gevonden, bloed met dna match maddy.. tja.. het kan alle kanten op.

zolang Maddy's lichaam niet wordt gevonden zal het bewijs denk ik niet sluitend te krijgen zijn, tenzij er iemand die meer weet bekend..

Of als ze nog leeft zal ze gevonden moeten worden..

ik weet het helaas ook niet. Ik kan alleen maar concluderen dat het een erg vreemde zaak is en dat helaas ook echt niet kan worden uitgesloten dat haar ouders er evt. Iets mee te maken zouden hebben...

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 14:44

Nikass schreef:
Heb ook de uitzending gezien. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat de ouders met heel veel moeite na IVF behandeling Maddie hebben gekregen. je kunt je niet voorstellen dat ze dan na een paar jaar al weer van haar afwillen toch? Dus opzet lijkt me moeilijk te geloven. Per ongeluk teveel drogeren (wie drogeert zijn kind om uit eten te kunnen gaan???) vind ik dan aannemelijker.
Ik hoop dat we er ooit achter komen.

Er zijn ook geluiden dat Kate erg veel moeite had met Madeleine, zeker na de geboorte van de tweeling: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... leine.html

Verder is er deze vreemde informatie uit de politiedossiers.

Cartas Rogatorias Vol III
Page 26

Leicestershire Police Force

From: DC443 J.N. HUGHES
To: SIO, Operation Task
Department: Main Criminal Unit
Date: 16th May 2008

Ref: Background Information– Kate McCann

Dear Sirs,

In response to your letter of request, I can provide the following information regarding the above-mentioned subject.

Kate McCann was born on March 5, 1968 in Merseyside.
Her maiden name is Healy, which she still uses in her clinical practice.
She is the bearer of British passport number **************.

She lives with her husband and children at Orchard House, 5 The Crescent, Rothley, Leicestershire, LE7 7RW. The house is subject to a mortgage for the amount of GBP 323.493 with the Northern Rock bank.

There is no report or statement of bank credit cards listed in the research carried out. However I was alerted to the fact that if an individual maintains an account open with the same bank or credit card accounts for a long period of time, these details do not appear in this kind of search.

She works for the local NHS as a GP in Latham House, Melton Mowbray, Leicestershire. She is currently on maternity leave.

Her phone number is ******* and she has a T mobile phone number ********.
There is no record of either of her surnames on the National Police Computer.

The search reference is NE84/0053/4.

A check of the location of the crime and information system is negative.

Inquiries made of local social services are negative.

Searches made of the local section of child abuse investigation shows a registration number 19309 in CATS (system of action location). A consultation with the DC Soand from the department in question confirms that this is just a file reference, but as a complement to Operation Task system for the purpose of reference, if any investigation should be necessary by the department. No work has been done on the basis of this file.

An examination of all other police files using a search system does not reveal any information about her.

Submitted for your information.

Er is dus een registratie - een dossier - in het CATS registratie systeem, afdeling "child abuse"
(CATS - Case Administration and Tracking System - was developed in the absence of a national database for Child Protection, and in light of recommendation 104 in Lord Laming's report into the death of Victoria Climbie. That is, Chief Constables must ensure that their police force has in use an effective Child Protection database and IT management system. CATS has two modules - Child Protection and Domestic Abuse. CATS can also be configured to record information about Vulnerable Adults if required. Note - The Domestic Abuse module was developed later to complement the Child Protection system)

Het dossier is echter leeg (of misschien wel geleegd).

Het was dus niet allemaal zo koek en ei als de McCanns willen doen geloven.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 14:54

Ah, als de tijdlijn die ik gezien heb niet volledig is dan kan het idd anders gelopen zijn...
Poeh dat verhoor van Jane stelt idd dat hij er niet was, wat vreemd. Het rammelt sowieso aan alle kanten!

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 15:46

Op internet lees je veel verschillende theorieen en ook ik heb ergens gelezen dat kate het erg moeilijk had met madeleine, ze zou veel huilen. Wat allemaal waar is en wat niet dat weet ik ook niet maar ik denk dat Madeleine is gestorven in appartement 5a, misschien niet eens met opzet, misschien was het een ongeluk. Haar ouders hebben dit willen verbergen en er is een plan de wereld in geholpen namelijk ontvoering.

Meisje is dood, hoe kan bet anders dat goed opgeleiden honden aanslaan op meerdere plekken in het huisje. Lijkgeur en bloed. 2 honden apart van elkaar die dezelfde plekken aanwijzen. Het meest vreemde is dat diezelfde lijkgeur is gevonden op kleding van kate en op madeleine haar knuffel 'cuddle cat'. Om het verhaal compleet te maken is diezelfde geur gevonden jn de auto die ze hebben gehuurd. Aan de bestuurderskant op het portier en achter in de klep. Dit alles matchend met het dna van madeleine. 1 en 1 is 2 toch?

Nog iets merkwaardigs, Kate heeft rond 22.00 ontdekt dat Madeleine verdwenen was. Waarop ze direct terug gaat naar het tapas restaurant. Als je ervan uit gaat dat je kind is ontvoerd laat je toch niet opnieuw je andere 2 kinderen achter? Of wist ze dat Madeleine helemaal niet is ontvoerd??? Tevens roept ze meteen dat ze is ontvoert. Hoezo is dat het eerste wat je denkt? Of wilde ze dat iedereen zou geloven dat het idd een ontvoering was? Om 22.00 ontdekte ze het, volgens de mccanns is om 22.20 de politie verwittigd. Volgens de receptie om 22, 45. De politie arriveerde om 23.05 en heeft bevestigd dat het telefoontje pas binnen kwam om 22.45uur. Waarom pas 3 kwartier later de politie bellen!?!?!

Blijkbaar konden ze ook vrijwel direct geprintte fotos van het meisje laten zien. Waar kwamen die zo snel vandaan?? En waarom is er een foto de media in gegaan waarop ze duidelijk veel jonger was als op de bekende "laatste" fotos op de tennisbaan en bij het zwembad. Die overigens pas later de media in zijn gegaan. Waarom??

Mijn gevoel nijgt naar de ouders.

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 16:40

interessante site: maydaymaddie.net
(voor diegene die het boek "de waarheid achter de leugen"' niet gelezen hebben)

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 22:04

enjoy86 schreef:
interessante site: maydaymaddie.net
(voor diegene die het boek "de waarheid achter de leugen"' niet gelezen hebben)

Poeh, wat een hoop informatie.
Er zijn idd een hoop tegenstrijdige verklaringen afgelegd over die bewuste avond. Ik begrijp dat niet, ik zou daar als 'vriend' van de familie dus echt niet aan meewerken. Als mijn vrienden het lijkje van hun kind proberen te verdoezelen en mij om hulp vragen dan loop ik rechtstreeks naar de politie :?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 00:53

Waarom schakelen ze geen goed medium in?

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 06:54

kimberley12 schreef:

ja dat vraag ik me dus ook af,, :j
het kan toch niet dat er een lijkgeur is gevonden in HUN huurauto, in hun huis en dan zeggen dat ze ontvoerd is? verklaar dat die lijkgeur? waar komt die dan vandaan?

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 09:25

larissa288 schreef:
kimberley12 schreef:

ja dat vraag ik me dus ook af,, :j
het kan toch niet dat er een lijkgeur is gevonden in HUN huurauto, in hun huis en dan zeggen dat ze ontvoerd is? verklaar dat die lijkgeur? waar komt die dan vandaan?

Er zijn wel verschillende mediums mee bezig geweest als je even op youtube zoekt vind je vanalles. Ik denk dat de politie en recherce niet met mediums wil werken omdat er dan alsnog geen concreet tastbaar bewijs is?? Je moet het natuurlijk ook maar willen geloven.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:04

kimberley12 schreef:

Omdat die er 99,9 % van de keren ook naast zitten. De paar keer dat een medium iets heeft geholpen worden breed uitgemeten waardoor het lijkt alsof ze vaak succesvol zijn.
Persoonlijk heb ik ooit nog een tip aan de Amerikaanse politie gegeven over Nathalie Holloway of hoe ze heten mag, die bij nader inzien byzonder accuraat was (nooit iets over gehoord), maar bij Maddie kan ik alleen zeggen dat ze in het donker lag te rotten.
Ik ben dus overtuigd dat ze dood is. Ik denk dat ze in de kerk waarvan ze de sleutel hadden en waar de politie niet in mocht, verbrorgen is geweest tot ze kans zagen haar te vervoeren, wellicht om het lijkje per boot naar engeland te krijgen. Maar dat is pure speculatie, maar klopt wel met het sporenonderzoek. Ontvoering niet.

Overigens zijn er wel degelijk tips nagetrokken die van media binnenkwamen en er zijn er ook wel op eigen houtje hierheen gekomen die toch verder ook niks waardevols hebben kunnen toevoegen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:10

Anouk_17 schreef:
Nog iets merkwaardigs, Kate heeft rond 22.00 ontdekt dat Madeleine verdwenen was. Waarop ze direct terug gaat naar het tapas restaurant. Als je ervan uit gaat dat je kind is ontvoerd laat je toch niet opnieuw je andere 2 kinderen achter? Of wist ze dat Madeleine helemaal niet is ontvoerd??? Tevens roept ze meteen dat ze is ontvoert. Hoezo is dat het eerste wat je denkt? Of wilde ze dat iedereen zou geloven dat het idd een ontvoering was? Om 22.00 ontdekte ze het, volgens de mccanns is om 22.20 de politie verwittigd. Volgens de receptie om 22, 45. De politie arriveerde om 23.05 en heeft bevestigd dat het telefoontje pas binnen kwam om 22.45uur. Waarom pas 3 kwartier later de politie bellen!?!?!

Ze hebben daar allerlei smoesjes voor zoals de taal, maar als jij naar de receptie gaat en je roept in paniek "politie, politie" dan bellen ze wel, hoor.
Niet alleen dat, ze had eerst ook nog even haar vriendin van een nieuwszender (Sky dacht ik) gebeld. Met andere woorden, in engeland was er in haar kring en al snel erbuiten, maar wel van hoger af, meteen sprake van "ontvoering" een hele slimme zet omdat dan het tegendeel er niet zo makkelijk in gaat.

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 10:26

Lusitana schreef:
kimberley12 schreef:

Omdat die er 99,9 % van de keren ook naast zitten. De paar keer dat een medium iets heeft geholpen worden breed uitgemeten waardoor het lijkt alsof ze vaak succesvol zijn.
Persoonlijk heb ik ooit nog een tip aan de Amerikaanse politie gegeven over Nathalie Holloway of hoe ze heten mag, die bij nader inzien byzonder accuraat was (nooit iets over gehoord), maar bij Maddie kan ik alleen zeggen dat ze in het donker lag te rotten.
Ik ben dus overtuigd dat ze dood is. Ik denk dat ze in de kerk waarvan ze de sleutel hadden en waar de politie niet in mocht, verbrorgen is geweest tot ze kans zagen haar te vervoeren, wellicht om het lijkje per boot naar engeland te krijgen. Maar dat is pure speculatie, maar klopt wel met het sporenonderzoek. Ontvoering niet.

Overigens zijn er wel degelijk tips nagetrokken die van media binnenkwamen en er zijn er ook wel op eigen houtje hierheen gekomen die toch verder ook niks waardevols hebben kunnen toevoegen.

Hadden ze de sleutel van die kerk? Wat vreemd zeg... Dat het meisje dood is denk ik ook, maar de vraag waarom. Hoop dat we er ooit antwoord op krijgen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 11:01

thinka schreef:
het verhaal is sowieso bizar, het gaat er bij mij namelijk ook al niet in dat je je kids drogeert om rustig te kunnen eten en ze de rest vd tijd op vakantie in een creche dumpt ;)..

Op zich is dat hele resort opgezet om de OUDERS een relaxte vakantie te kunnen bieden. Vandaar de service van creche en kinder oppas.
Wat pas bizar is, dat ze geen kinderoppas hebben gekozen voor als ze gingen dineren, zoals andere mensen.
Maar ja, als je ze drogeert is dat niet nodig (en dat bedoel ik sarcastisch, ik vind het niet normaal), maar je vraagt je af hoe dat dan zit met de kinderen van de andere stellen. Gingen ze even met de spuit rond ofzo?
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 18-10-13 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 11:07

Anouk_17 schreef:
Hadden ze de sleutel van die kerk? Wat vreemd zeg...

Ja, dat is heel vreemd. De BRITSE voorganger (ik weet zo snel niet meer van wel geloof) van de kerk had de sleutel en had die onder geen beding uit mogen lenen en toch heeft hij dat gedaan. Tja, geld geeft macht he. Nu konden ze gaan en staan wanneer ze wilden (dus ook midden in de nacht en er zijn getuigen die beweren dat ze er rond 5 uur ´smorgens er zijn geweest bv), om een of andere manier vonden ze dat belangrijk en ging die vent daarin mee. Hierover is nog veel te doen geweest.
Nog vreemder is dat de politie op hun beurt onder geen beding de boel mochten onderzoeken en al helemaal niet met honden...terwijl er een duidelijk spoor heen ging.
Daarna komt plots de lijklucht in de auto. Je kunt je dus afvragen of ze bang waren dat de politie toch nog toestemming zou krijgen...
Anouk_17 schreef:
Dat het meisje dood is denk ik ook, maar de vraag waarom. Hoop dat we er ooit antwoord op krijgen.

De theorie is dat ze Gerry hoorde praten op straat en op de bank is geklommen (die meerdere keren verschoven is omdat ze daar steeds op ging) en dus een stuk van het raam afstond, om uit het raam te kijken (over de rugleuning) en tien is gevallen en de nek eeft gebroken. Sporen kloppen met die theorie.