Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauren_ schreef:Het lijkt mij als de ouders het gedaan hebben ze niet steeds de zaak weer oprakelen?
Nadir schreef:Ja maar daar werkt de rest dan toch niet aan mee? Ze waren met 6-8 personen. Je kunt nooit allemaal jarenlang een waterdicht verhaal gebaseerd op leugens in stand houden...
thinka schreef:Ik denk dat ze met een select groepje razendsnel gehandeld hebben (bijv. Dat stel van die misbruiker +maddys ouders) en dat de rest inderdaad van niks weet en gelooft in ontvoering..
Nadir schreef:Ik heb de BBC uitzending bekeken, lastig dit...
Kate ging om 10pm alleen kijken bij de kinderen, stel dat ze de kinderen idd gedrogeerd hadden en zij kwam er toen achter dat ze niet meer leefde dan heeft ze haar wel heel snel ergens moeten verstoppen voordat de rest bij het appartement kwam. Een half uur daarvoor ging 1 van hun vrienden checken dus toen kan er niets gebeurd zijn. Ik kan me niet voorstellen dat hun hele vriendengroep mee zou werken aan het laten verdwijnen van het lichaampje dus ik neig nu toch wel meer naar het ontvoeringsverhaal geloof ik...
Nikass schreef:Heb ook de uitzending gezien. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat de ouders met heel veel moeite na IVF behandeling Maddie hebben gekregen. je kunt je niet voorstellen dat ze dan na een paar jaar al weer van haar afwillen toch? Dus opzet lijkt me moeilijk te geloven. Per ongeluk teveel drogeren (wie drogeert zijn kind om uit eten te kunnen gaan???) vind ik dan aannemelijker.
Ik hoop dat we er ooit achter komen.
enjoy86 schreef:interessante site: maydaymaddie.net
(voor diegene die het boek "de waarheid achter de leugen"' niet gelezen hebben)
larissa288 schreef:kimberley12 schreef:Waarom schakelen ze geen goed medium in?
ja dat vraag ik me dus ook af,,![]()
het kan toch niet dat er een lijkgeur is gevonden in HUN huurauto, in hun huis en dan zeggen dat ze ontvoerd is? verklaar dat die lijkgeur? waar komt die dan vandaan?
kimberley12 schreef:Waarom schakelen ze geen goed medium in?
Anouk_17 schreef:Nog iets merkwaardigs, Kate heeft rond 22.00 ontdekt dat Madeleine verdwenen was. Waarop ze direct terug gaat naar het tapas restaurant. Als je ervan uit gaat dat je kind is ontvoerd laat je toch niet opnieuw je andere 2 kinderen achter? Of wist ze dat Madeleine helemaal niet is ontvoerd??? Tevens roept ze meteen dat ze is ontvoert. Hoezo is dat het eerste wat je denkt? Of wilde ze dat iedereen zou geloven dat het idd een ontvoering was? Om 22.00 ontdekte ze het, volgens de mccanns is om 22.20 de politie verwittigd. Volgens de receptie om 22, 45. De politie arriveerde om 23.05 en heeft bevestigd dat het telefoontje pas binnen kwam om 22.45uur. Waarom pas 3 kwartier later de politie bellen!?!?!
Lusitana schreef:kimberley12 schreef:Waarom schakelen ze geen goed medium in?
Omdat die er 99,9 % van de keren ook naast zitten. De paar keer dat een medium iets heeft geholpen worden breed uitgemeten waardoor het lijkt alsof ze vaak succesvol zijn.
Persoonlijk heb ik ooit nog een tip aan de Amerikaanse politie gegeven over Nathalie Holloway of hoe ze heten mag, die bij nader inzien byzonder accuraat was (nooit iets over gehoord), maar bij Maddie kan ik alleen zeggen dat ze in het donker lag te rotten.
Ik ben dus overtuigd dat ze dood is. Ik denk dat ze in de kerk waarvan ze de sleutel hadden en waar de politie niet in mocht, verbrorgen is geweest tot ze kans zagen haar te vervoeren, wellicht om het lijkje per boot naar engeland te krijgen. Maar dat is pure speculatie, maar klopt wel met het sporenonderzoek. Ontvoering niet.
Overigens zijn er wel degelijk tips nagetrokken die van media binnenkwamen en er zijn er ook wel op eigen houtje hierheen gekomen die toch verder ook niks waardevols hebben kunnen toevoegen.
thinka schreef:het verhaal is sowieso bizar, het gaat er bij mij namelijk ook al niet in dat je je kids drogeert om rustig te kunnen eten en ze de rest vd tijd op vakantie in een creche dumpt..
Anouk_17 schreef:Hadden ze de sleutel van die kerk? Wat vreemd zeg...
Anouk_17 schreef:Dat het meisje dood is denk ik ook, maar de vraag waarom. Hoop dat we er ooit antwoord op krijgen.