Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ine23 schreef:PhiaBink schreef:Ik ben Nederlandse en woon sinds 5 1/2 jaar in Belgie. Wat ik deze dagen mee heb gemaakt heb ik in Nederland nog nooit meegemaakt. Heel Belgie is in rouw. Om 11 uur was het echt dood en dood stil. Je hoorde helemaal niks. Alleen de vogels hoorde je fluiten. Heel indrukwekkend! Iedereen leeft mee met de nabestaande en de slachtoffers. Iedereen laat zn emoties zien en dat voor een Belg! Dat wil echt wat zeggen hoe het hier leeft.
Vind "en dat voor een Belg" een beetje raar staan aangezien die vooroordelen echt niet kloppen. In mijn omgeving verschillen de NL'ers onderling ontzettend van elkaar, net als de Belgen, en hier gaan de emoties gewoon de vrije loop.
Maar dat terzijde
PhiaBink schreef:Ik ben Nederlandse en woon sinds 5 1/2 jaar in Belgie. Wat ik deze dagen mee heb gemaakt heb ik in Nederland nog nooit meegemaakt. Heel Belgie is in rouw. Om 11 uur was het echt dood en dood stil. Je hoorde helemaal niks. Alleen de vogels hoorde je fluiten. Heel indrukwekkend! Iedereen leeft mee met de nabestaande en de slachtoffers. Iedereen laat zn emoties zien en dat voor een Belg! Dat wil echt wat zeggen hoe het hier leeft.