Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esmolove schreef:Citaat:Tegenwoordig kom je geen film/musical/serie meer tegen waarin niet met het geloof (en dan voornamelijk met het christelijk geloof) wordt gespot.
tja erg genoeg wel.
en wat denk je van al die kinderprogramma's. het merendeel bestaat uit geweld.
ben zelf ook cristen maar ga niet elke week naar de kerk oid.
_Ella_ schreef:jij draait de boel een beetje om.Ik vind het altijd zo beroerd voor de christelijke winkeliers die op zondag nog wel rustdag willen houden... die kunnen er haast niet meer onderuit als ze niet op de fles willen.
Net als de buitengewoon ambtenaren van de burgelijke stand die moeite hebben met het sluiten homohuwelijk. De hele landelijke politiek valt er overheen dat deze huwelijken mogen weigeren. Dat je als homo wil trouwen... oke prima, maar dan kies je toch een andere babs? Je gaat toch ook niet naar een halal-slager voor een stukje varkensvlees?
Nicolletje schreef:Shenavallie schreef:Er was iemand die begon over een ander geloof en waarom deze niet besproken wordt.
Dat was ik... Voor Turken en Marokkanen (moslims) is de vrijdag eerder een belangrijke dag, die hebben niks met de zondag.
Ik bedoelde eerder deze zin uit de openingspost:Citaat:Tegenwoordig kom je geen film/musical/serie meer tegen waarin niet met het geloof (en dan voornamelijk met het christelijk geloof) wordt gespot.
en daar kan ik de ts gelijk in geven, want je bent je leven niet zeker als je openlijk met de islam spot, maar het christelijke geloof mag dus wel?
liedje89 schreef:En er zijn realtief zo weinig hindoës en boeddisten in Nl
joyce2 schreef:Precies Big Bang Theory is ook een goed voorbeeld van grappen over van alles! Nerds, domme blondjes, gespierde leeghoofden, joden, hindoes...
Mindfields schreef:Oh maar ongelovigen worden gelukkig door vele gelovigen nooit afgekeurd omdat ze niet geloven
lovelanga schreef:En wat betreft films/series: south park bijvoorbeeld. Big bang theorie vind ik dan weer erg leukmaar dat vind ik ook echt grapjes en south park vind ik spottend
lovelanga schreef:En wat betreft films/series: south park bijvoorbeeld. Big bang theorie vind ik dan weer erg leukmaar dat vind ik ook echt grapjes en south park vind ik spottend
joyce2 schreef:Stiekem moet ik daar inderdaad wel een beetje om lachen, South Park... Dan noem je ook wat! Echt niemand, maar dan ook echt totaaaaaal niemand is veilig bij de makers van South Park!
En Monty Pyton neem toch ook niemand serieus? Alhoewel, ik heb het nog nooit gezien, dus ik kan er eigenlijk ook niet over oordelen. Maar wat ik over Monty Pyton heb gehoord, is dat het op het nivo zit van Mister Bean en Little Britain. Vandaar dat ik het ook niet kijkMaar kom op, je gaat toch niet menen dat jullie je daar serieus door gekwetst en bespot voelen? Want dan kan ik ook tig dingen opnoemen waar ik een drama van zou kunnen gaan maken...