Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:hoe weet je dan of het wel gelezen wordt?
Wat doe je als je soldaat niet bij je past zoals bij jamiroquai?
Verwachten dat ze van alles kunnen krijgen is natuurlijk vervelend, daar zou ik ook niet vrolijk van worden. Ze kunnen niet in je portemonnee kijken, heb je al aangegeven dat je niet van plan bent het te gaan opsturen en gewoon alleen contact wilt bieden?
jamiroquai schreef:Ik overweeg een tweede bij te vragen, nr 1 past absoluut niet bij me en wil aleen maar dingen krijgen, dat vind ik wel jammer. Ik heb hem- haar echt niets te zeggen.....
Vliendertje schreef:jamiroquai schreef:Ik overweeg een tweede bij te vragen, nr 1 past absoluut niet bij me en wil aleen maar dingen krijgen, dat vind ik wel jammer. Ik heb hem- haar echt niets te zeggen.....
Hier dus ook... Daarom mijn vraag. Ik ben niet vanplan om pakketjes op te sturen. Wil best een brief schrijven of een kaartje sturen, maar een pakket met hygiene spulletjes, eten/snoep. Dit is het enige waar hij over praat in de brief...
opisop_shop schreef:Je hoeft je niet op te geven.ook al is het vrijwilligerswerk, je wilt toch wel dat de communicatie een beetje leuk verloopt, dus als die man alleen maar over zijn auto's kletst en jij over je paard (om even een dom voorbeeld te noemen), wat heeft hij dan aan de contacten en dan is het voor jou toch ook niet leuk?
Benoemen dat er tekort is aan het een of ander lijkt me geen probleem, maar (herhaaldelijk) ergens om vragen gaat mij -zeker bij contact met een niet amerikaanse - wel wat ver.
Het is niet onze oorlog, wij hoeven deze niet te sponsoren, dat moeten amerikanen maar zelf doen.
opisop_shop schreef:ik weet ook nog helemaal niet of ik dat wil, maar daarom mag ik toch juist hier wel wat dingen vragen en aan de hand daarvan bepalen of ik dat wel wil?
Zomaar ergens onbezonnen aan beginnen houd ik niet van, en voor verrassingen komen te staan net zo min.
opisop_shop schreef:ik weet ook nog helemaal niet of ik dat wil, maar daarom mag ik toch juist hier wel wat dingen vragen en aan de hand daarvan bepalen of ik dat wel wil?
Zomaar ergens onbezonnen aan beginnen houd ik niet van, en voor verrassingen komen te staan net zo min.
nine1987 schreef:Ik zou nooit met gevangenen willen spreken, zelfs niet met een inbreker..
Ik heb nl zelf een inbraak meegemaakt en loop nu nog met de gevolgen ervan, dus laat staan als je met een zedendelinquent moet gaan schrijven, nee niet mijn bier
F_Orumster schreef:nine1987 schreef:Ik zou nooit met gevangenen willen spreken, zelfs niet met een inbreker..
Ik heb nl zelf een inbraak meegemaakt en loop nu nog met de gevolgen ervan, dus laat staan als je met een zedendelinquent moet gaan schrijven, nee niet mijn bier
Ik wilde niet doen alsof het niks is, sorry.
Voor de goede orde ,mijn broer brak in in een voetbalkantine en heeft bolletjes gepikt, een tweede inbraak was om zijn fiets terug te stelen van een van zn 'vrienden'. Gezien het 5jr geleden had afgespeeld en mijn adhd-broer zijn leven hard aan het beteren is vond ik het noodzaak hem te steunen. Er kan dus een verhaal achter een gevangene zitten wat verzachtend is, maar zou een onbekende nooit durven vertrouwen.