Chaos op snelweg door gevallen geldkoffer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Re: Chaos op snelweg door gevallen geldkoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:55

Tijd voor een geschiedenislesje over wat de NSB allemaal uitgespookt heeft... En tijd voor een TeMmetje, want je kunt ook te ver gaan :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:58

En deze mensen noemen zich volwassen...

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:59

Ja en de mensen die gaan TeM-men ook :roll:
Volwassen mensen weten daar zelf wel mee om te gaan....

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:01

Vind jij het normaal om voor nazi te worden uitgemaakt dan? Ik vind dat dat op een fatsoenlijk forum best wel de kop mag worden ingedrukt. Verder kan ik zelf ook op het rode kruisje klikken, maar dat wil niet zeggen dat alles zomaar gezegd kan worden.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:03

Als het morele besef ontbreek, dan kan men met niets anders komen dan moraalridders en schijnheiligheid.
En zich niet voorstellen dat anderen het voor zichzelf niet zouden kunnen verantwoorden om zich iets van een ander toe te eigenen. Dat inlevingsvermogen ontbreekt dan. Zoals het de niet-graaiers aan inlevingsvermogen ontbreekt naar mensen die het geld zonder enig probleem zouden meenemen. Het een ontbreek bij de ander en het ander ontbreekt bij de een.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:06

Blue_Eyes schreef:
Vind jij het normaal om voor nazi te worden uitgemaakt dan?

Nee, ik vind het niet normaal, zou het zelf ook niet doen, maar om dan meteen te gaan TeM-men komt op mij dan echt over alsof een klein kind gaat klikken. Dat regel ik zelf verder wel met degene ;)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:07

Ja, dat doe ik dus niet. Ook op Bokt probeer ik me aan de geldende regels te houden en een daarvan is dat je persoonlijke vetes niet op het forum gaat lopen uitvechten ;)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:10

Blue_Eyes schreef:
Ja, dat doe ik dus niet. Ook op Bokt probeer ik me aan de geldende regels te houden en een daarvan is dat je persoonlijke vetes niet op het forum gaat lopen uitvechten ;)

Ik ook hoor ;)

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:12

Winddancer schreef:
Blue_Eyes schreef:
Vind jij het normaal om voor nazi te worden uitgemaakt dan?

Nee, ik vind het niet normaal, zou het zelf ook niet doen, maar om dan meteen te gaan TeM-men komt op mij dan echt over alsof een klein kind gaat klikken. Dat regel ik zelf verder wel met degene ;)

Temmen is gay mmkay

Afbeelding

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:13

Boras schreef:
Als het morele besef ontbreek, dan kan men met niets anders komen dan moraalridders en schijnheiligheid.
En zich niet voorstellen dat anderen het voor zichzelf niet zouden kunnen verantwoorden om zich iets van een ander toe te eigenen. Dat inlevingsvermogen ontbreekt dan. Zoals het de niet-graaiers aan inlevingsvermogen ontbreekt naar mensen die het geld zonder enig probleem zouden meenemen. Het een ontbreek bij de ander en het ander ontbreekt bij de een.

Overigens kan ik me prima voorstellen dat je het meeneemt, als je echt krap zit. Van een van de mensen die in dit topic hebben gereageerd, is de persoonlijke situatie bij mij bekend en ja, ik kan me voorstellen dat je dan aarzelt. Maar ik mag toch hopen dat je geweten, je fatsoen of je opvoeding - of welke je ook noemen wilt - harder spreken....

Temmen is gay... := mmmmkayyyy.... _O- Het wordt hier steeds mooier....

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:20

Blue_Eyes schreef:
Overigens kan ik me prima voorstellen dat je het meeneemt, als je echt krap zit.

Dan maakt het het minder erg?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:21

Nee, maar de verleiding is wel groter. Ik zeg al - zelf zou ik er niet mee kunnen leven. Maar als je moeite hebt om rond te komen kan ik me wel voorstellen dat je er anders tegenaan kijkt ;) Quote mijn vorige post dan in zijn geheel, dan zie je dat ik dan nog steeds zeg dat ik mag hopen dat je geweten harder spreekt ;)

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:23

NathalietjeB schreef:
alhoewel ik ook wel heerlijk kan genieten van t feit van sleutels eruit halen en dan op een afstandje gaan toekijken hoe diegene opzoek is naar sleutels _O-

gnahahaha , jou mag ik _O-

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:25

Er zijn inderdaad genoeg mensen die nauwelijks of niet kunnen rondkomen iedere maand en dan kan ik me inderdaad voorstellen dat dan de verleiding des te groter is.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:26

Nouja zeg... Om ook al te gaan smijten met termen als 'NSB', gaat mijn veel te ver. Nu is het dus al verkeerd om
eerlijk te zijn? Niet te geloven... Nu is dit 'maar' internet, en 'maar' een topic, maar al deze kleine dingetjes samen
maken het in mijn ogen een groot probleem. Waar gaat het heen met de normen en waarden, en waar gaat het
heen met de wereld :? ?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:27

Blue_Eyes schreef:
Nee, maar de verleiding is wel groter. Ik zeg al - zelf zou ik er niet mee kunnen leven. Maar als je moeite hebt om rond te komen kan ik me wel voorstellen dat je er anders tegenaan kijkt ;) Quote mijn vorige post dan in zijn geheel, dan zie je dat ik dan nog steeds zeg dat ik mag hopen dat je geweten harder spreekt ;)

Ik heb je hele bericht gelezen hoor, maar die zin sprong er even uit. Want: of je nu amr bent of rijk; het blijft verkeerd. En met een 'Ja maar ik ben zo arm' verdediging kom je ook niet ver in de rechtszaal.

Verder denk ik dat zoveel geld op de snelweg iedereen potentiele graaiers maakt, arm of rijk, dun of dik.
En misschien is het ook anders als je daadwerkelijk daar rijdt, dat er een soort van hebzucht omhoog komt die normaal gesproken weggestopt is.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:27

Haha geniaal dit, ik zou ook uit m'n auto stappen :o als ik een auto had tenminste haha :))

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:28

Siets schreef:
Nouja zeg... Om ook al te gaan smijten met termen als 'NSB', gaat mijn veel te ver. Nu is het dus al verkeerd om
eerlijk te zijn? Niet te geloven... Nu is dit 'maar' internet, en 'maar' een topic, maar al deze kleine dingetjes samen
maken het in mijn ogen een groot probleem. Waar gaat het heen met de normen en waarden, en waar gaat het

Het is maar een forum joh, maak je niet zo druk :)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:29

Gulpje schreef:
Siets schreef:

Het is maar een forum joh, maak je niet zo druk :)

Ik zet 'maar' toch ook niet voor niks tussen haakjes? Lees mijn post nog eens goed zou ik zeggen ;). Het is niet
alleen zo op internet, maar overal. De beelden van dit voorval op tv zeggen voor mij ook al genoeg.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:30

Dat de verleiding groot is kan ik me voorstellen...maar ik had eerlijk gehoopt dat mensen tegenwoordig nog iets van normen en waarden hadden.... :n

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:31

Gulpje schreef:
Ik heb je hele bericht gelezen hoor, maar die zin sprong er even uit. Want: of je nu amr bent of rijk; het blijft verkeerd. En met een 'Ja maar ik ben zo arm' verdediging kom je ook niet ver in de rechtszaal.

Verder denk ik dat zoveel geld op de snelweg iedereen potentiele graaiers maakt, arm of rijk, dun of dik.
En misschien is het ook anders als je daadwerkelijk daar rijdt, dat er een soort van hebzucht omhoog komt die normaal gesproken weggestopt is.

Het blijft ook verkeerd, dat ben ik met je eens, zoals je kunt lezen! :j En dat ook rijke mensen gaan graaien, dat zag je duidelijk in dat filmpje :+

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:33

Siets: Je kan er toch niets aan veranderen hoe mensen denken. Zo is het nu en zo is het altijd al geweest. Je kan alleen zorgen dat je zelf je best doet.
Laatst bijgewerkt door Gulpje op 30-08-11 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:34

Blue_Eyes schreef:
Gulpje schreef:

Het blijft ook verkeerd, dat ben ik met je eens, zoals je kunt lezen! :j En dat ook rijke mensen gaan graaien, dat zag je duidelijk in dat filmpje :+

weet niet of hij rijk was maar ik kan iig geen BMW betalen :')

gelukkig wel een Beetle <3

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:40

Ik zag het gister op het nieuws,het lijkt mij alleen vreselijk om gefimd te worden en dat je je eigen dan op het nieuws ziet graaien... :D

Maar eerlijk gezegd ik denk dat als ik stil stond tot snel even de auto uitkwam hoor... :o

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:43

Met de stofzuiger over de snelweg :D