Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:VTM ga je vermoedelijk niet hebben, Roosch, dat is een commerciële omroep. Online zou ik niet weten.
Citaat:Tienduizenden doorweekte en vermoeide festivalgangers staan donderdagavond verdwaasd op de weg voor het festivalterrein van Pukkelpop, wanhopig pogend per telefoon het thuisfront te bereiken.
Robin_S schreef:Ja ik ben er ook echt helemaal van aangedaan... echt ik voel me er niet goed van!
Zouden jullie nog naar Pukkelpop gaan dit weekend als je een dagticket zou hebben? Want ik vraag mij nu wel af hoe het festival verder zal verlopen.
Roosch schreef:Robin_S schreef:Ja ik ben er ook echt helemaal van aangedaan... echt ik voel me er niet goed van!
Zouden jullie nog naar Pukkelpop gaan dit weekend als je een dagticket zou hebben? Want ik vraag mij nu wel af hoe het festival verder zal verlopen.
Er zou een aangepast programma zijn, omdat er veel podia gesloopt zijn door het weer.
Ik denk dat ik wel zou gaan. Morgen zou het weer beter worden en dan is er amper een reden om niet te gaan. Uit respect voor de slachtoffers misschien? Tja.. ik weet het niet.
Dit is een regelrechte ramp voor de organisatie. Er zijn zoveel dure bands aanwezig.. Wat denk je dat de Foo's hebben gekost? Ik zou ze niet op mijn verjaardagsfeessie kunnen betalen hoor.
Nathaliefje schreef:Ik zou niet meer gaan. Op een plaats waar mensen zo kort geleden gestorven zijn, waar nog maar net een tragedie afgespeeld heeft, is het (imo) niet gepast om te feesten..