Osama Bin Laden is dood!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Re: Osama Bin Laden is dood!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:36

Zou die familie zelf niet weten als ze nog een broer missen dan? :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 15:39

Wat een complottheorieen komen hier voorbij zeg :=

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:42

LuvdaTossa schreef:
Citaat:
14.47 uur: Dna Bin Laden matcht dat van overleden zus
De VS heeft de identiteit van Osama bin Laden kunnen vaststellen dankzij weefsel van zijn overleden zus. Dat meldt het Amerikaanse ABC News. Het lichaam van Bin Laden is na de actie in Abbottabad overgebracht naar Afghanistan, waar een dna-test is gedaan. De hersenen van Bin Ladens zus waren in beslag genomen, nadat zij in de Amerikaanse stad Boston overleden was aan een hersentumor. Ze waren bewaard, precies met het doel om Osama te kunnen identificeren.

Van de nos.

hadden ze niet wat haar, huidschilfers of bloed kunnen bewaren ipv een stel hersens :')

ik kan mij voorstellen dat dat ook niet vrijwillig ter beschikking is gesteld of ze had een donorcodicil :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:55

Cayenne schreef:

http://www.waarheid911.nl

Werkt verhelderend, als je de vele onvolkomenheden nog niet gehoord hebt, omdat die door de overheid verzwegen zijn voor het grote publiek.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:56

Waarschijnlijk gaan ze die hersenen ook in het museum gebruiken :')

Door gezichtsherkenning was hij al geïdentificeerd.

@manic; 54 broers en zussen als daar eentje van weg is, heb je dat niet zo snel door lijkt mij :Y)
Laatst bijgewerkt door LuvdaTossa op 02-05-11 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:57

manic schreef:
Zou die familie zelf niet weten als ze nog een broer missen dan? :=

Is een gigantisch grote familie.

Lijkt me ook niet dat je graag rondvertelt dat je broer Osama Binladen is.
Laatst bijgewerkt door Miepie77 op 02-05-11 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:58

Jeetje wel heftig is. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dubbel gevoel. Ook ik ben abng dat dit niet het einde van de volgeningen van osama zal zijn. Misschien wordt het nog wel erger. De toekomst zal het leren, al weet ik niet of ik die toekomst mee wil maken.....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 15:58

Femke schreef:
Cayenne schreef:

http://www.waarheid911.nl

Werkt verhelderend, als je de vele onvolkomenheden nog niet gehoord hebt, omdat die door de overheid verzwegen zijn voor het grote publiek.

Alleen de naam van die link al :=
Ik heb Fahrenheit 911 trouwens ook gezien.
Best heel interessant maar sommige dingen waren wel heel ver gezocht.

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:00

Zijn broer is ook dood zegt mijn telefoon; Accu Laden... :+

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:03

coiboi schreef:

:') _O-

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:45

Lijkt mij wel dat ze wat DNA van hem hebben bewaard.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:46

coiboi schreef:

:=

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:59

Dit stond net op msn:

Bron: http://nieuws.nl.msn.com/buitenlands-ni ... laden-dood

Citaat:
(Novum/AP) - WASHINGTON - Osama bin Laden, het meesterbrein achter de aanslagen van 11 september 2001 op de Twin Towers in New York is gedood in Pakistan. De Verenigde Staten zijn in het bezit van zijn lichaam. Dat heeft de Amerikaanse president Barack Obama op een persconferentie gezegd.

Een klein team Amerikaanse elitetroepen heeft de aanval op Bin Laden uitgevoerd. De aanval vond zondag plaats in de stad Abbottabat, zo'n honderd kilometer ten noorden van de Pakistaanse hoofdstad Islamabad. De leider van terreurorganisatie Al-Qaida werd gedood in een vuurgevecht, waarna zijn stoffelijk overschot werd meegenomen, zei Obama vanuit het Witte Huis. Met Bin Ladens lichaam wordt zorgvuldig volgens de islamitische regels omgesprongen, zo werd met nadruk gemeld.

Met zijn dood komt er een einde aan de klopjacht op Bin Laden. "Het recht heeft gezegevierd", aldus de president. "Zijn dood betekent niet het einde van onze inspanningen. Het lijdt geen twijfel dat Al-Qaida zal doorgaan met aanvallen op ons. We moeten en zullen waakzaam blijven", aldus Obama.

Obama zei dat hij opdracht tot de operatie gaf toen duidelijk was waar Bin Laden zich ophield. Bronnen zeiden dat die opdracht vrijdag kwam en dat de operatie zondagochtend werd uitgevoerd. Sinds november was er steeds duidelijker informatie gekomen over een huis dat als een bunker leek gebouwd, met hoge dikke muren en twee veiligheidshekken rond het terrein. De CIA kwam uieindelijk tot de conclusie dat dit de plek moest zijn waar de Al-Qaidaleider zich had verschanst.

Bij de operatie werd niet alleen Bin Laden gedood. Er werden nog drie mannen gedood, onder wie een van Bin Ladens zonen, zeiden bronnen.

Obama bracht zondagavond zijn voorgangers als president, George Bush en Bill Clinton, op de hoogte van Bin Ladens dood. Bush bracht een verklaring uit, waarin hij Obama feliciteerde. "Deze monumentale prestatie is een overwinning voor de Verenigde Staten, voor de mensen over de hele wereld die vrede willen en voor iedereen die op 11 september 2001 geliefden heeft verloren." Hij zei tevens dat de Verenigde Staten een niet mis te verstane boodschap hebben afgegeven: het maakt niet uit hoe lang het duurt, uiteindelijk zal het recht zegevieren.

De burgemeester van New York, Michael Bloomberg, zei dat de Amerikanen zich hebben gehouden aan hun belofte Bin Laden te doden of gevangen te nemen. Hij noemde het een 'uiterst belangrijke overwinning' voor het land en een eerbetoon aan de mannen en vrouwen in het Amerikaanse leger. Bloomberg zei te hopen dat het nieuws van Bin Ladens dood 'troost kan bieden aan diegenen die geliefden hebben verloren'.

Voor het Witte Huis heeft zich een mensenmenigte verzameld en wordt feestgevierd.
Laatst bijgewerkt door citroen op 02-05-11 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 17:00

citroen, wanneer je [quote ]

[/quote] gebruikt lukt het quoten wel :j

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 17:01

@Cayenne haha ja foutje... (blond)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 17:01

@citroen : dat was al bekend

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:11

Al met al een grote overwinning van Osama Bin Laden en ´zijn´ terrorisme.

De VS hebben zich tot krom door eigen hand laten verleiden; een executie met voorbedachte rade zonder enige vorm van rechtspraak, nota bene op het grondgebied van een ánder land!

De westerse wereld laat zich massaal verleiden tot hosanna over deze vorm van eigen rechter wraak.

Twee keer kwaad maakt gewoon beíde zijden fout.
Het recht heeft helemaal níet gezegevierd. Het is een failliet van recht, een overwinning van het recht van de sterkste :)*

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:13

Het eerste wat ik dacht: al weer? Maar hij was er dus nog. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien allemaal wraakacties, misschien ook wel helemaal niks.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:25

jouke_h schreef:
Het eerste wat ik dacht: al weer? Maar hij was er dus nog. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien allemaal wraakacties, misschien ook wel helemaal niks.

Al weer? wanneer was het dan nog meer groot in het nieuws?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 18:26

Het is natuurlijk al wel vaker in het nieuws geweest, maar nu is het met een officiele verklaring en bij de eerdere verklaringen was het allemaal vaag en op niets gebaseerd. (neem ik aan tenminste).

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:52

HC: Ik ben het op een bepaalde manier met je eens... jammer dat het niet op een beschaafde manier kan, maar anderzijds als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks. Bin Laden heeft zelf ook wel het nodige aangericht buiten de eigen landsgrenzen... Je zult mij niet zien feestvieren, maar ik heb er zeker begrip voor dat men hem te grazen heeft genomen.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:56

Huertecilla schreef:

De VS hebben zich tot krom door eigen hand laten verleiden; een executie met voorbedachte rade zonder enige vorm van rechtspraak, nota bene op het grondgebied van een ánder land!

De westerse wereld laat zich massaal verleiden tot hosanna over deze vorm van eigen rechter wraak.

Het recht heeft helemaal níet gezegevierd. Het is een failliet van recht, een overwinning van het recht van de sterkste :)*

en ik vind dat prima :) wou je hem nog rechtspraak geven dan... en het was met instemming van de pakistaanse regering.
bovendien wil je hem helemaal niet levend hebben. A: omdat dat niet lukt. B: omdat je dan gijzelingen krijgt. jij je kinderen terug wij Bin Laden terug. Gaat hem niet worden.
Bij deze man heb je geen keus. Het is gewoon pakken en doden. en wat mij betreft verdient...

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:56

Huertecilla schreef:

Ze hadden toestemming van Pakistan en van Saoedi Arabie , waar hij vandaan kwam, verder heeft die man zoveel rots gedaan dat dit waarschijnlijk de enige manier was om hem te pakken te krijgen, hij schijnt zich ook flink te hebben verdedigd dus dan is schieten niet zo'n rare optie, rustig arresteren was bij deze man geen optie. Verder is het soms gewoon niet mogelijk om alles volgens het boekje te doen, dan was ie misschien getipt en weer weg geweest.
Verder is dit geen overwinning voor de terrorrisme want ze zijn hun gezicht nu kwijt en dat telt best flink, tuurlijk zal er snel iemand anders naar voren treden maar ze hebben wel een flinke klap gekregen.
En dat de Amerikanen juichen is ook niet zo gek, ze hebben heel wat met Osama te stellen gehad, die opluchting moet eruit. Ik juich ook niet, maar ik ben er ook niet persoonlijk bij betrokken.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:57

Opgeruimd staat netjes.

Ze hebben hem eindelijk te grazen kunnen nemen, ik vind het niet onmenselijk tegenover hem hoor. Hij was zelf ook meer dan onmenselijk met zijn aanslagen.
Van mijn kant dus geen medelijden.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:59

Ik kan me ookal was ik er niet de liveuitzending van RTL waar je ziet hoe de vliegtuigen de WTC invliegen en later instorten nog heel goed herinneren, wat een impact en wij hebben het alleen maar per TV gezien, laat staan als je er woont/werkt.