Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fuego3 schreef:iloveyah87 schreef:Dader heeft vermoedelijk alleen gehandeld.. Naar aanleiding van het onderzoek is besloten om andere winkelcentra te ontruimen...
als hij alleen was geweest ? waarom dan nu nog de centra's sluiten ? de dader zal wel niets meer kunnen doen lijkt me zo ,,,,
fuego3 schreef:corine1981 schreef:Er zit toch ook een politiepost naast het winkelcentrum? Waar waren die toen die jongen rondjes liep![]()
?? wat bedoel je ?
politie was al aanwezig toen er nog geschoten werd , maar goed als die daar aan komt moet die eerst de situatie inschatten en dan ook nog eens een plan op stellen van hoe ze te werk gaan , dit was niet echt te voorkomen geweest denk ik ,,,
maritJ_e schreef:Denk ook dat er meerdere bommeldingen moeten zijn om alle winkelcentra's te sluiten. Vond het alleen raar hoe het werd gezegt op tv. Er worden 3 andere winkecentra ontruimd (lees>aarhof, herenhof, atlas) en 1 niet? heb ik dat goed gehoord heeft alphen 5 winkelcentra of bedoelzen ze met 1 niet de riddehof omdat die al ontruimt is?