Dit is dan een screenshots, maar in het echt zit er ook totaal geen beweging in.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bedouin schreef:Ik zou er werkelijk niet verbaasd van staan wanneer eea met elkaar in verband staat - ivm die sardienen. Het is goed mogelijk dat in de oceaan gassen uit de bodem opkomen door de aardbevingen. Dat is al eens eerder aangetoond bij massale vissterfte.
Maar dit is nu uiteraard gissen van mijn kant, ik ben geen bioloog of geoloog.
Dier stream streamt bij mij ook niet fijn.
AmyII schreef:Ik heb een kleine update, de vrouw van mijn oom is werken ze zal denk ik laaang en tot laat door moeten ze werkt bij cnn. Maar, dit was een bericht van vanmorgen ongeveer kwart over tien, daarna viel de verbinding weg. Mijn oom en zijn gezin zijn zeker nog veilig ook ivm de kernreactoren.
DarkDreamer schreef:Nann__ schreef:Ik schrok me ook dood, en het ergste is nog wel dat mijn vader er misschien zondag heen moet voor zijn werk..
Wat voor werk doet hij dan?
Anoli schreef:Tjonge zag het vanochtend op het werk vluchtig. Nu vanmiddag thuis gekomen en zie nu pas wat een chaos het is...
Mijn zus zei al "2011 is nog maar zo kort en nu al zoveel rampen"
- de overstromingen in Australië
- de bosbranden in Australië
- de Aardbeving in Nieuw-Zeeland
- de enorme sneeval in Amerika...
Ergens ben ik heel nuchter en geloof ik niet in het einde in 2012, maar als ik 1 + 1 bij elkaar optel... dan begin ik het steeds meer te geloven...
Rachaell schreef:Mijn moeder kwam net binnen met het verhaal dat ze een trein compleet kwijt zijn, en en aantal schepen.. Er schijnt een soort van kolk te zijn ontstaan waarin die schepen mee werden gesleurd.. *weet even niet of ik het wel geloof*