Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
duodenum schreef:Heino schreef:Maar duodenum, merendeel (als niet alles) wat je in je lijstje hebt staan zijn punten voor de tweede kamerverkiezingen. Waarom ook PVV bij deze verkiezingen?
Omdat ik vind dat dat zoveel mogelijk gelijk moet blijven, om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.
Knakker schreef:van oorsprong niet, maar ik denk een heel groot deel nog wel.
Ik bedoel het is een dure hobby, dus het zijn over het algemeen geen mensen die onder het bestaandsminium leven, maar toch ruim boven modaal.
Knakker schreef:van oorsprong niet, maar ik denk een heel groot deel nog wel.
Ik bedoel het is een dure hobby, dus het zijn over het algemeen geen mensen die onder het bestaandsminium leven, maar toch ruim boven modaal.
Eefske schreef:Ik verbaas me er echt over hoeveel mensen PVV stemmen.
Om mij heen hoor ik niemand die PVV stemt? Studiegenoten, vrienden, familie, allemaal niet.
Waar ligt dit aan? Sociaal milieu? Opleiding? Ik weet het niet![]()
Of al die mensen durven het niet te zeggen. Maar dat kan ik me niet voorstellen.
JuliaMaria schreef:Het ligt juist wél voornamelijk aan het laatste. Want als je zegt dat je PVV stemt dan krijg je meteen een stempel van hier tot daar en mag je gaan verantwoorden waarom. En dat laatste is prima, áls de ondertoon niet zo extreem zou zijn. Mensen gaan onmiddelijk de discussie met je aan, proberen je onderuit te halen. Kan je je voorstellen dat iemand daar op een gegeven moment geen zin meer in heeft?
Als je PvdA stemt vragen mensen je ook waarom, maar dat is 99% uit interesse. Als het om de PVV gaat dan is de insteek vaak heel anders. Dat is gewoon niet leuk.
Jans schreef:Ik weet niet of ik PVV stemmers ken, mijn omgeving (collega's, vrienden) stemmen eigenlijk hetzelfde als ik, ik gok dat het met de werkcultuur te maken heeft. Mijn familie stemt ook anders, maar ook links.. heeft denk ik ook met je opvoeding te maken. Imo moet iemand zelf weten waarom en waarop hij stemt. Iemand is voor mij niet minder als hij of zij op de PVV (of aanverwanten) stemt. Want ook zij hebben goede standpunten