En mijn handen jeuken af en toe, ben redelijk zachtaardig van aard, maar dit soort mensen zou ik heel graag heel lang heel erg pijn willen doen.
Bah, klaar nu. Snel weer proberen om aan iets anders te denken.. kan het toch niet oplossen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rachel_j schreef:weet je wat ik nou met geen mogelijkheid kan begrijpen??
een kind van 2 wat verkracht wordt loopt lichamelijke schade op, echt lichamelijk letsel, in erge gevallen kan dat zelfs leiden tot inwendig bloeden..........
wie even snel denkt aan volwassen man en kindje onder de twee die snapt wel wat ik bedoel denk ik.
wat ik dus niet zo goed kan begrijpen is dat niemand sporen heeft gezien bij de kinderen die verkracht zijn.
want penetratie bij een kind laat toch echt zn sporen achter.(lees beschadigingen)
heb namelijk een kennis welke dit is overkomen, haar moeder zag bij het verschonen van de luier dat er iets mis was, en pas in de pubertijd bleek haar volledige baarmoeder beschadigd te zijn, zo erg dat zij nooit geen kinderen zal kunnen krijgen.
ik heb al een waarschuwing gekregen in mn pb, dus zal hier niet plaatsen wat ik deze personen toewens die hier verantwoordelijk voor zijn.
Karin schreef:Art. 242 Wetboek van Strafrecht: http://wetboek.net/Sr/242.html (verkrachting)
'Seksueel binnendringen' kan ook plaatsvinden met een voorwerp of lichaamsdeel dat geen fysieke beschadigingen veroorzaakt.
rachel_j schreef:weet je wat ik nou met geen mogelijkheid kan begrijpen??
een kind van 2 wat verkracht wordt loopt lichamelijke schade op, echt lichamelijk letsel, in erge gevallen kan dat zelfs leiden tot inwendig bloeden..........
wie even snel denkt aan volwassen man en kindje onder de twee die snapt wel wat ik bedoel denk ik.
wat ik dus niet zo goed kan begrijpen is dat niemand sporen heeft gezien bij de kinderen die verkracht zijn.
want penetratie bij een kind laat toch echt zn sporen achter.(lees beschadigingen)
heb namelijk een kennis welke dit is overkomen, haar moeder zag bij het verschonen van de luier dat er iets mis was, en pas in de pubertijd bleek haar volledige baarmoeder beschadigd te zijn, zo erg dat zij nooit geen kinderen zal kunnen krijgen.
ik heb al een waarschuwing gekregen in mn pb, dus zal hier niet plaatsen wat ik deze personen toewens die hier verantwoordelijk voor zijn.
Karin schreef:Art. 242 Wetboek van Strafrecht: http://wetboek.net/Sr/242.html (verkrachting)
'Seksueel binnendringen' kan ook plaatsvinden met een voorwerp of lichaamsdeel dat geen fysieke beschadigingen veroorzaakt.
emmyfloris schreef:ik begin steeds meer te denken dat mannen in de kinderopvang misschien niet zo'n goed idee is
AniqueN schreef:Wat jij schrijft klopt niet. Pedofielen willen hun slachtoffers nooit fysieke schade toebrengen. Als dat gebeurt worden de namelijk inderdaad gepakt. Ik dnek niet dat jij wil weten hoe dit praktisch in zijn werk kan gaan. Neem maar van mij aan dat het allemaal kan gebeuren, zonder dat ouders iets aan hun kind (lichamelijk dan) zien.
Quellian schreef:Karin schreef:Art. 242 Wetboek van Strafrecht: http://wetboek.net/Sr/242.html (verkrachting)
Ja maar, ja maar... kijk, bij ons op het kinderdagverblijf word je gebeld als ze denken dat je kind koorts heeft, dan moet je toestemming geven om te mogen temperaturen. Dus dan hebben we het bij verkrachting lijkt mij over niet zulk heel subtiele dingen. Ik denk dat er bij een kleintje zeer snel schade kan ontstaan...emmyfloris schreef:ik begin steeds meer te denken dat mannen in de kinderopvang misschien niet zo'n goed idee is
Mijn reactie was dus ook: 'ik ben blij dat er bij ons op het kinderdagverblijf alleen meiden werken!'. Mijn vriend zei daarentegen: 'vergis je niet in meiden'. En ik geloof dat hij daar ook een punt mee heeft...
Karin schreef:Daar wordt gesproken over 'seksueel binnendringen'. En dat kan op heel verschillende manieren, óók op manieren die geen fysieke schade toebrengen. In de post waar ik op reageerde werd beweerd dat je schade na een verkrachting wel móest zien.
AniqueN schreef:En nogmaals, ernstig misbruik betekent zeker niet dat er ergens letsel ontstaat bij het kind.
Karin schreef:Nogmaals... Ik verwijs naar wat het Nederlands Wetboek van Strafrecht zegt over verkrachting.
Daar wordt gesproken over 'seksueel binnendringen'. En dat kan op heel verschillende manieren, óók op manieren die geen fysieke schade toebrengen. In de post waar ik op reageerde werd beweerd dat je schade na een verkrachting wel móest zien.
Gangster schreef:Waarom heeft het bij de justitie allemaal nog zolang geduurd voordat er actie werd ondernomen?
Vond iets op internet waar mijn maag van omdraaide!!
Kijk maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_Demmink
Dit is ons hoofd van justitie!!
Quellian schreef:Ik denk dat degene waar jij op reageerde het had over penetratie met de penis.
Ik denk dat als zoiets gebeurt bij zo een kleintje (< 2) dat dit niet ongezien voorbij kan komen. Of ben ik dan heel naief?
Karin schreef:Verkrachting is dus niet alleen seksueel binnendringen in de zin van een penis in een vagina, om de correcte termen maar even te gebruiken.
guccio schreef:Gangster schreef:Waarom heeft het bij de justitie allemaal nog zolang geduurd voordat er actie werd ondernomen?
Mijn maag draait met je mee om
Quellian schreef:Karin schreef:Daar wordt gesproken over 'seksueel binnendringen'. En dat kan op heel verschillende manieren, óók op manieren die geen fysieke schade toebrengen. In de post waar ik op reageerde werd beweerd dat je schade na een verkrachting wel móest zien.
Ik denk dat degene waar jij op reageerde het had over penetratie met de penis.
Ik denk dat als zoiets gebeurt bij zo een kleintje (< 2) dat dit niet ongezien voorbij kan komen. Of ben ik dan heel naief?AniqueN schreef:En nogmaals, ernstig misbruik betekent zeker niet dat er ergens letsel ontstaat bij het kind.
Het zou dus zo onder je neus kunnen gebeuren zonder dat je het door hebt... Mijn God.
Gangster schreef:Waarom heeft het bij de justitie allemaal nog zolang geduurd voordat er actie werd ondernomen?