rachel_j schreef:weet je wat ik nou met geen mogelijkheid kan begrijpen??
een kind van 2 wat verkracht wordt loopt lichamelijke schade op, echt lichamelijk letsel, in erge gevallen kan dat zelfs leiden tot inwendig bloeden..........
wie even snel denkt aan volwassen man en kindje onder de twee die snapt wel wat ik bedoel denk ik.
wat ik dus niet zo goed kan begrijpen is dat niemand sporen heeft gezien bij de kinderen die verkracht zijn.
want penetratie bij een kind laat toch echt zn sporen achter.(lees beschadigingen)
heb namelijk een kennis welke dit is overkomen, haar moeder zag bij het verschonen van de luier dat er iets mis was, en pas in de pubertijd bleek haar volledige baarmoeder beschadigd te zijn, zo erg dat zij nooit geen kinderen zal kunnen krijgen.
ik heb al een waarschuwing gekregen in mn pb, dus zal hier niet plaatsen wat ik deze personen toewens die hier verantwoordelijk voor zijn.
Wat jij schrijft klopt niet. Pedofielen willen hun slachtoffers nooit fysieke schade toebrengen. Als dat gebeurt worden de namelijk inderdaad gepakt. Ik dnek niet dat jij wil weten hoe dit praktisch in zijn werk kan gaan. Neem maar van mij aan dat het allemaal kan gebeuren, zonder dat ouders iets aan hun kind (lichamelijk dan) zien.