Man opgepakt. Ruim 40 kinderen misbruikt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:05

Het misselijke en machteloze gevoel over deze kwestie wordt steeds maar groter. Iedere dag lijkt er deze week wel een nieuw smerig feit aan het licht te komen, ik wil het eigenlijk allemaal niet meer horen |( |( Kan de beelden die zich in mijn hoofd vormen naar aanleiding van alle berichten ook haast niet meer wegduwen, dat er mensen zijn die dit willen en kunnen... :r Als ik dan met dat kleine wurmpie van 4 maanden van me in mijn armen zit, kan ik er eigenlijk alleen maar van huilen ;( .

En mijn handen jeuken af en toe, ben redelijk zachtaardig van aard, maar dit soort mensen zou ik heel graag heel lang heel erg pijn willen doen.

Bah, klaar nu. Snel weer proberen om aan iets anders te denken.. kan het toch niet oplossen..

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:12

weet je wat ik nou met geen mogelijkheid kan begrijpen??
een kind van 2 wat verkracht wordt loopt lichamelijke schade op, echt lichamelijk letsel, in erge gevallen kan dat zelfs leiden tot inwendig bloeden..........
wie even snel denkt aan volwassen man en kindje onder de twee die snapt wel wat ik bedoel denk ik.
wat ik dus niet zo goed kan begrijpen is dat niemand sporen heeft gezien bij de kinderen die verkracht zijn.
want penetratie bij een kind laat toch echt zn sporen achter.(lees beschadigingen)
heb namelijk een kennis welke dit is overkomen, haar moeder zag bij het verschonen van de luier dat er iets mis was, en pas in de pubertijd bleek haar volledige baarmoeder beschadigd te zijn, zo erg dat zij nooit geen kinderen zal kunnen krijgen.
ik heb al een waarschuwing gekregen in mn pb, dus zal hier niet plaatsen wat ik deze personen toewens die hier verantwoordelijk voor zijn.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:17

ik snap dat ook niet eerlijk gezegd ..maar als ik toen op hun site dingen las :r :r
ik denk dan aan bepaalde voorwerpen ..
of dat ze zeggen ..kinderen = lekker strak .. ( vullen jullie zelf maar in ;( ;( )

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:18

Zulke mannen zouden dus echt zonder pardon minimaal gecastreerd mogen worden zonder verdoving. Geen ander woord voor te bedenken als verschrikkelijk :(

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:29

rachel_j schreef:
een kind van 2 wat verkracht wordt loopt lichamelijke schade op, echt lichamelijk letsel, in erge gevallen kan dat zelfs leiden tot inwendig bloeden..........
wie even snel denkt aan volwassen man en kindje onder de twee die snapt wel wat ik bedoel denk ik.
wat ik dus niet zo goed kan begrijpen is dat niemand sporen heeft gezien bij de kinderen die verkracht zijn.
want penetratie bij een kind laat toch echt zn sporen achter.(lees beschadigingen)
heb namelijk een kennis welke dit is overkomen, haar moeder zag bij het verschonen van de luier dat er iets mis was, en pas in de pubertijd bleek haar volledige baarmoeder beschadigd te zijn, zo erg dat zij nooit geen kinderen zal kunnen krijgen.
ik heb al een waarschuwing gekregen in mn pb, dus zal hier niet plaatsen wat ik deze personen toewens die hier verantwoordelijk voor zijn.

Wat jij schrijft klopt niet. Pedofielen willen hun slachtoffers nooit fysieke schade toebrengen. Als dat gebeurt worden de namelijk inderdaad gepakt. Ik dnek niet dat jij wil weten hoe dit praktisch in zijn werk kan gaan. Neem maar van mij aan dat het allemaal kan gebeuren, zonder dat ouders iets aan hun kind (lichamelijk dan) zien.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:35

Art. 242 Wetboek van Strafrecht: http://wetboek.net/Sr/242.html (verkrachting)

'Seksueel binnendringen' kan ook plaatsvinden met een voorwerp of lichaamsdeel dat geen fysieke beschadigingen veroorzaakt.
Laatst bijgewerkt door Karin op 16-12-10 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

emmyfloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:36

ik werk zelf in de kinderopvang en word al boos als ik er over denk dat iemand het in zijn hoofd haald om dat bij "mijn" kinderen te doen ik weet niet waar ik dan toe in staat ben. en dat niemand iets heeft gemerkt blijft me verbazen . ik begin steeds meer te denken dat mannen in de kinderopvang misschien niet zo'n goed idee is

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:38

Karin schreef:

'Seksueel binnendringen' kan ook plaatsvinden met een voorwerp of lichaamsdeel dat geen fysieke beschadigingen veroorzaakt.

Reageer je daarmee op mij? Ik bedoel ook niet dat er zonder fysieke schade geen aangifte kan worden gedaan :S . Ik bedoel dat de ouders dan aan hun kind zien dat er (iig lichamelijk) iets niet in de haak is en daarom aan de bel trekken.

Gangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:39

Waarom heeft het bij de justitie allemaal nog zolang geduurd voordat er actie werd ondernomen?
Vond iets op internet waar mijn maag van omdraaide!!
Kijk maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_Demmink
Dit is ons hoofd van justitie!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:39

Sorry voor de verwarring. Ik reageer daarmee op deze post:

rachel_j schreef:

Verkrachting is dus niet alleen seksueel binnendringen in de zin van een penis in een vagina, om de correcte termen maar even te gebruiken.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:41

Karin schreef:

Ja maar, ja maar... kijk, bij ons op het kinderdagverblijf word je gebeld als ze denken dat je kind koorts heeft, dan moet je toestemming geven om te mogen temperaturen. Dus dan hebben we het bij verkrachting lijkt mij over niet zulk heel subtiele dingen. Ik denk dat er bij een kleintje zeer snel schade kan ontstaan...

emmyfloris schreef:
ik begin steeds meer te denken dat mannen in de kinderopvang misschien niet zo'n goed idee is

Mijn reactie was dus ook: 'ik ben blij dat er bij ons op het kinderdagverblijf alleen meiden werken!'. Mijn vriend zei daarentegen: 'vergis je niet in meiden'. En ik geloof dat hij daar ook een punt mee heeft...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:43

AniqueN schreef:
Wat jij schrijft klopt niet. Pedofielen willen hun slachtoffers nooit fysieke schade toebrengen. Als dat gebeurt worden de namelijk inderdaad gepakt. Ik dnek niet dat jij wil weten hoe dit praktisch in zijn werk kan gaan. Neem maar van mij aan dat het allemaal kan gebeuren, zonder dat ouders iets aan hun kind (lichamelijk dan) zien.

Maar hoe kom jij erbij dat pedofielen/pedoseksuelen hun slachtoffers geen fysieke schade willen toebrengen???? Hoe noem je het dan in deze zaak, waarbij jonge, echt jonge kinderen gepenetreerd zijn door die gasten??? Dat IS fysieke schade toebrengen, kan het niet anders noemen. Denk dat bij lichamelijk onderzoek best het e.e.a. aan het licht kan komen, vrees ik......

Kotsmisselijk ben ik van die berichten en van die t.ringgasten (sorry, maar ik kan hier echt niet tegen!!!). Ik mag hopen dat ze allemaal gepakt worden en nooit meer vrij komen. Ik zou zeggen, zet ze op een boot midden op de oceaan en steek 'm in brand ofzo. Opgepleurd met zulke daders!!!! Hier is geen straf te zwaar voor.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:44

Quellian schreef:
Karin schreef:

Ja maar, ja maar... kijk, bij ons op het kinderdagverblijf word je gebeld als ze denken dat je kind koorts heeft, dan moet je toestemming geven om te mogen temperaturen. Dus dan hebben we het bij verkrachting lijkt mij over niet zulk heel subtiele dingen. Ik denk dat er bij een kleintje zeer snel schade kan ontstaan...

emmyfloris schreef:
ik begin steeds meer te denken dat mannen in de kinderopvang misschien niet zo'n goed idee is

Mijn reactie was dus ook: 'ik ben blij dat er bij ons op het kinderdagverblijf alleen meiden werken!'. Mijn vriend zei daarentegen: 'vergis je niet in meiden'. En ik geloof dat hij daar ook een punt mee heeft...

Ik werk bij een instelling die kinderen behandeld na seksueel misbruik/trauma. Mijn ervaring is dat het bijna altijd mannen zijn.
Wij hebben al in geen tijden slachtoffers van een vrouw aangemeld gekregen. En nogmaals, ernstig misbruik betekent zeker niet dat er ergens letsel ontstaat bij het kind.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:45

Nogmaals... Ik verwijs naar wat het Nederlands Wetboek van Strafrecht zegt over verkrachting.

Daar wordt gesproken over 'seksueel binnendringen'. En dat kan op heel verschillende manieren, óók op manieren die geen fysieke schade toebrengen. In de post waar ik op reageerde werd beweerd dat je schade na een verkrachting wel móest zien.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:48

Karin schreef:
Daar wordt gesproken over 'seksueel binnendringen'. En dat kan op heel verschillende manieren, óók op manieren die geen fysieke schade toebrengen. In de post waar ik op reageerde werd beweerd dat je schade na een verkrachting wel móest zien.

Ik denk dat degene waar jij op reageerde het had over penetratie met de penis.
Ik denk dat als zoiets gebeurt bij zo een kleintje (< 2) dat dit niet ongezien voorbij kan komen. Of ben ik dan heel naief?

AniqueN schreef:
En nogmaals, ernstig misbruik betekent zeker niet dat er ergens letsel ontstaat bij het kind.

Het zou dus zo onder je neus kunnen gebeuren zonder dat je het door hebt... Mijn God.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:48

Karin schreef:
Nogmaals... Ik verwijs naar wat het Nederlands Wetboek van Strafrecht zegt over verkrachting.

Ja, goede toevoeging inderdaad, ik had je laatste post even gemist en die hierboven was niet voor jou bedoeld.

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:49

Gangster schreef:
Waarom heeft het bij de justitie allemaal nog zolang geduurd voordat er actie werd ondernomen?

Mijn maag draait met je mee om :r

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:49

Quellian schreef:
Ik denk dat als zoiets gebeurt bij zo een kleintje (< 2) dat dit niet ongezien voorbij kan komen. Of ben ik dan heel naief?

Dat is dus precies wat ik hierboven al zei in mijn reactie op diegene:

Karin schreef:
Verkrachting is dus niet alleen seksueel binnendringen in de zin van een penis in een vagina, om de correcte termen maar even te gebruiken.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 14:50

guccio schreef:
Gangster schreef:

Mijn maag draait met je mee om :r

De mijne ook, tjongejonge........ :(

AniqueN

Quellian schreef:
Karin schreef:

AniqueN schreef:
En nogmaals, ernstig misbruik betekent zeker niet dat er ergens letsel ontstaat bij het kind.

Het zou dus zo onder je neus kunnen gebeuren zonder dat je het door hebt... Mijn God.

Helaas wel, hoe verschrikkelijk het ook is. Pedoseksuelen plannen alles angstaanjagend goed... Ik wil niemand bang maken met mij posts trouwens, het zijn mijn ervaringen bij de slachtoffers waar ik mee te maken krijg.
De meeste gevallen worden ontdekt door plotselinge gedragsveranderingen bij het kind.

DDW1190

vreselijk! ik zeg het niet snel maar zon kerel verdient geen leven!
ik heb het al bijgehouden in het nieuws/kranten..
en blijf steeds met afschuw kijken!
waarom hebben ze niet geluisterd bij het eerste geval..

er gaat dan toch een lichtje branden?
ik vind het eerlijk waar een dwaling van de politie!

Ra_chel

Re: Man opgepakt. Ruim 40 kinderen misbruikt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:36

ik ben me ervan bewust dat verkrachting niet per definitie geslachtsgemeenschap hoeft te zijn, en dat penetratie door voorwerpen daar ook onderdeel van is, ik stond daar even niet bij stil op het moment dat ik mijn reactie plaatste.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 15:41

Gangster schreef:

nou, daar mogen ze ook wel een motie van wantrouwen tegen indienen.............mijn god als dat allemaal maar in de doofpot verdwijnt..........waar eindigt het dan in hemelsnaam????

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:49

Ik word echt misselijk van deze zaak! Welke gore smeerlap bedenkt nou om een hulpeloze kleuter te verkrachten! Echt ziek!
Zulke mensen moeten echt hun leven lang in een isoleercel gezet worden, die verdienen geen leven!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 08:19

De andere daders hadden al eerder kinderen misbruikt en de dader was dacht ik in een ander land ook al veroordeeld, en kwam na enkele dagen weer vrij.. gaat lekker met dat rechtssysteem..