Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Dit kabinet ten koste van alles aan het regeren houden, lijkt me geen reden om lichtzinnig over dit soort 'akkefietjes' te denken. Een kamerlid heeft imo een voorbeeldfunctie en hoe kun je criminaliteit willen bestrijden als je zelf ook een 'niet correct' verleden hebt.
sarabande schreef:Die oudere Volendammer die de Jakhals te lijf wilde gaan vrijdag, toen die netjes vragen stelde spreekt boekdelen over de mores binnen de PVV, zowel in de kamer als de aanhang.
kanniet schreef:Alle partijen hebben dubieuse mensen aan het regeren. Veelal is het enige verschil dat Wilders het van tevoren niet wist, en andere partijen vaak bewust deze mensen weer op de lijst hebben gezet. Genoeg voorbeelden te vinden.
Ann schreef:maar zijn standpunten over criminaliteit en dergelijke maken sowieso minder indruk, vind ik.
Ann schreef:Ik denk dat er binnen nu en een jaar sowieso nieuwe verkiezingen gaan komen. Ik blijf erbij dat dit kabinet een te wankele basis heeft in deze vorm met de PVV als gedoogpartij.
Nicolletje schreef:Kritisch over de PVV maakt me niet uit maar dit gaat verder dan kritiek; dit wordt soms onderhand persoonlijk tegen mensen.
Dát bedoel ik.
Citaat:Maar als ik eerlijk ben zou ik zoals het er de afgelopen paar jaar aan toe ging met die zwartmakerij ook niet bij de PVV gaan zitten ook al zou ik het nog zo met ze eens zijn, ik kijk wel uit.
Wie weet duikelt er dan ook een mafkees op die beweert mij te kennen en wat over mij weet te vertellen.
samloes schreef:Ik ervaar dit topic ook een beetje zo, ik wilde paar dagen geleden reageren, want vond het een interessant onderwerp, maar het eerste wat ik tegenkwam was:
Van de 24 PVV kamerleden is nu bekend dat er 5 zijn die gewelddadig worden als ze hun zin niet krijgen. Wellicht is dat een mooie doorsnee van de PVV kiezer (geschreven door sarabande)
Vond dit niet zo leuk als PVV-stemmer, dus begrijp wel wat je bedoelt. Ik ben een moeder van 2 kids, heb een lieve vriend, huisje, moeten hard werken voor onze centjes, maar doen alles op een nette, eerlijke manier en zijn geen verkrachters of brievenbusbevuilers![]()
Dit weerhield me ervan om me te gaan mengen in het topic, maar wil het nu toch even doen
sarabande schreef:samloes schreef:Ik ervaar dit topic ook een beetje zo, ik wilde paar dagen geleden reageren, want vond het een interessant onderwerp, maar het eerste wat ik tegenkwam was:
Van de 24 PVV kamerleden is nu bekend dat er 5 zijn die gewelddadig worden als ze hun zin niet krijgen. Wellicht is dat een mooie doorsnee van de PVV kiezer (geschreven door sarabande)
Vond dit niet zo leuk als PVV-stemmer, dus begrijp wel wat je bedoelt. Ik ben een moeder van 2 kids, heb een lieve vriend, huisje, moeten hard werken voor onze centjes, maar doen alles op een nette, eerlijke manier en zijn geen verkrachters of brievenbusbevuilers![]()
Dit weerhield me ervan om me te gaan mengen in het topic, maar wil het nu toch even doen
Je hebt er dan toch zelf voor gekozen, voor iemand die zich op die manier over anderen uitlaat, kopvoddentax, de Islam is een geweldadig geloof, de Koran moet verboden worden. Derhalve ga je dan akkoord met en behoorlijke vorm van agressiviteit tegenover anderen.