Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
franka75 schreef:wat moet hij geleden hebben ik las ergens de laatste 3 maanden waren de hel op aarde, de stakker hij slikt 5 verschillende medicijnen waaronder druppels waar zn ogen wat rustiger van werden. zodat hij niet alles om zich heen meer zag.
Zelf herken ik dat wel een beetje ik slik ook medicijnen . maar jeetje als je zo ver bent kan je niet meer relevant denken. je raakt de realiteit kwijt. voor ons was hij het kerstkransje in de kerstboom iemand zei dat ooit eens in koffietijd toen hij nog lang haar had. hij heeft toen zo ontzettend hard daar om gelachen. anthony rip jongen.
Janine1990 schreef:Nikka schreef:Ja volgens mij wel want hij speelde de hoofdrol, hij heeft ook nog in band gezongen.
Hmmm, apart, hij vond zichzelf geen goede zanger...
Zo goed ben ik niet op de hoogte, maar ik ken hem meer als acteur dan als zanger...
MenB schreef:Janine 1990:
Antonie was HEEL ONZEKER, logisch als je ZO ONZEKER BENT dat je er dan zo over denkt.
Voor mensen die niet onzeker zijn zal dit niet te begrijpen zijn.........
Janine1990 schreef:MenB schreef:Janine 1990:
Antonie was HEEL ONZEKER, logisch als je ZO ONZEKER BENT dat je er dan zo over denkt.
Voor mensen die niet onzeker zijn zal dit niet te begrijpen zijn.........
Ik ben zo doof als een kwartel, ik hoor niet eens wat vals is.
Maar zijn geluid in dat nummer van hem als Hero, is niet het geluid dat ik bij een zanger vind passen.
Neemt niet weg, dat ik het een prachtig nummer vind.
Maar ik geloof niet dat dit enkel te maken heeft met onzekerheid.
Edit: Overigens begrijp ik prima wat onzeker zijn is hoor
Janine1990 schreef:Petulan schreef:Das niet waar, dat was andersom..
Zo scheel zijn m'n oren nu ook weer niet... Heb het hem vanmiddag op tv nog horen zeggen. "Door Guus geschreven."
furious schreef:
Puchje schreef:furious schreef:
Hij zong het prachtig inderdaad
Maar Guus Meeuwis schreef het en heeft dus ook de rechten en zingt het zelf ook regelmatig op zijn concerten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toen_Ik_Je_Zag
Suus schreef:Ik vind het vooral erg voor zijn kinderen en andere nabestaanden.
Ik ben bijna geneigd te zeggen wat ben je toch een looser als je zo je kinderen achterlaat. Maar ja ik was dan ook zeker geen fan van hem. Ik vond hem vreselijk. Maar dat doet natuurlijk niks af aan het feit dat dit heel erg is. Dit gun je niemand.