Kliniek haalt schilderijen varkens weg vanwege moslims

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 22:48

Degene die het gemeld heeft, was geen Moslim. En als iemand denkt dat dat wel zo is, mag hij/zij dat natuurlijk denken. Maar uitgaande van de bron is het interessanter om weer verder te discussieren over het onderwerp.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:52

Wat is zo raar vind aan de bron; dat ze echt de nadruk leggen op dat het GEEN moslim is. Ik vind het dus ook niet zo vreemd dat dit bij sommige mensen vraagtekens oproept :=
Volgens mij heeft de afkomst/geloofsovertuiging echt geen enkele toegevoegde waarde voor 't nieuws bericht. D'r is iets weg gehaald wat mogelijk kwetsend bij een bepaalde groep zou kunnen zijn. Nou mooi mooie bende begint het hier in Nederland te worden, wat is er mis met die biggies? :+

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:55

Dat is juist heel logisch, omdat men er anders automatisch vanuit zou gaan dat een moslim erom gevraagd zou hebben, wat in dit geval niet zo is. Bovendien zou het waarschijnlijk het nieuws niet halen als een moslim erom gevraagd zou hebben, opvallend aan het verhaal is juist dat een niet-moslim dit heeft verzocht. :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:01

CtjeLief schreef:
Dat is juist heel logisch, omdat men er anders automatisch vanuit zou gaan dat een moslim erom gevraagd zou hebben, wat in dit geval niet zo is. Bovendien zou het waarschijnlijk het nieuws niet halen als een moslim erom gevraagd zou hebben, opvallend aan het verhaal is juist dat een niet-moslim dit heeft verzocht. :)

De PVV zou er zo wie zo kamervragen over gesteld hebben en zeker als het een moslim geweest was. Het is helaas op dit moment van landsbelang wat moslims doen (behalve als ze wat goeds doen)

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 12:17

Inderdaad Sarabande, net of er geen belangrijkere zaken in dit land spelen, ecomische bijvoorbeeld...

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:10

roxiie schreef:
Wat is zo raar vind aan de bron; dat ze echt de nadruk leggen op dat het GEEN moslim is. Ik vind het dus ook niet zo vreemd dat dit bij sommige mensen vraagtekens oproept :=Volgens mij heeft de afkomst/geloofsovertuiging echt geen enkele toegevoegde waarde voor 't nieuws bericht. D'r is iets weg gehaald wat mogelijk kwetsend bij een bepaalde groep zou kunnen zijn. Nou mooi mooie bende begint het hier in Nederland te worden, wat is er mis met die biggies? :+

:))

Waarom is er Uberhaupt een geloof vermeld.
Ik zie het zo vaak, een nieuwsbericht met geloof erin,

een bepaald geloof = commentaar van bepaalde mensen

Wat vinden jullie daarvan, Dat een geloof vermeld word?