Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talishe schreef:Ik vind het vreemd dat een microbioloog zich bezig houdt met zaken die helemaal zijn vakgebied niet zijn.
Ik lig van dit bericht echt niet wakker
Madeliefjes schreef:Nee dat kan de mens nog niet........ 1 komeet met een doorsnee van 10 km schijnt genoeg te zijn om de hele aarde te vernietigen.... En zoiets kunnen wij nog niet van koers laten veranderen.
suus_ schreef:Helaas moet er vaak eerst iets fout gaan voordat er een (beter/mileuvriendelijker?) alternatief verzonnen wordt als oplossing.
Zo ver als dit had het ook nooit mogen komen.
Citaat:AMSTERDAM - Het menselijk ras is ten dode opgeschreven. "Mogelijk binnen 100 jaar al sterft de mens uit. De situatie is onomkeerbaar, wat we ook doen."
Dat zegt de vooraanstaande Australische wetenschapper Frank Fenner.... "Koppel ons enorme aantal aan de steeds grotere en oncontroleerbare consumptiedrang en de aarde zal uiteindelijk onder haar eigen gewicht bezwijken", zegt Fenner....
RedPassion schreef:Ik denk dat er zeker een kern van waarheid in zit. De gevolgen van alles wat wij op deze aarde verstoren of zelfs vernielen worden steeds merkbaarder. Hoewel we denken superieur te zijn zijn we wel afhankelijk van de aarde en veel van wat de natuur te bieden heeft.
Heel simpel gezegd vernielen we ons eigen nest en dat kan natuurlijk niet eeuwig goed gaan. Als er een paar takjes vallen kan de rest er wel eens heel snel achteraan instorten.
DubbelDun schreef:Onzin..
Toen wij er nog niet waren waren er veel heftiger vulkaanuitbarstingen en overstromingen. Ook de ijstijden hebben we als mens niet op ons geweten.
Wij als mens verstoren de boel niet meer als de natuur zelf al doet.