nanette1 schreef:Vraag me af hoeveel baby's er per jaar bij komen als ze de pil af gaan schaffen...
Mensen die het risico van kinderen nemen omdat ze de pil niet kunnen betalen... die moeten leren rekenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nanette1 schreef:Vraag me af hoeveel baby's er per jaar bij komen als ze de pil af gaan schaffen...
M_D_H schreef:maar...
iedereen weet toch dat de condoom ook niet volledig dekkend is?
ze adviseren zelfs dat je beter beide tegelijk kunt gebruiken
dus eigenlijk...
zouden het condoom en de pil gewoon beide weer terug in het basispakket moeten
KiWiKo schreef:shadow............. we gaan dus 50 jaar terug in de tijd![]()
![]()
das volgens mij niet de bedoeling van de evolutie![]()
Unwritten schreef:M_D_H schreef:maar...
iedereen weet toch dat de condoom ook niet volledig dekkend is?
ze adviseren zelfs dat je beter beide tegelijk kunt gebruiken
dus eigenlijk...
zouden het condoom en de pil gewoon beide weer terug in het basispakket moeten
Condooms zijn al gratis te krijgen op zerocondooms bijvoorbeeld
seren schreef:En over de rollators en andere hulpmiddelen.
GOED dat deze eindelijk uit het zorgpakket zijn! verkwisting van goederen.. De afspiegeling van onze consumerende maatschappij.
Iedereen kon een nieuwe rollator aanvragen. Oude rollators belanden gewoon op de schroothoop.
Misschien als mensen zelf een rollator betalen (bij de praxis in de aanbieding voor €46-, dat ze deze hergebruiken, gaan verkopen of door geven. (net als de kinderwagen??!!)
krackertje schreef:Ik val niet meer in de categorie pilgebruikster, ik hang meer tegen de rollatorgebruikster aan![]()
Suuskipje, nou met de komende veranderingen, laten ze bij jullie maar een aantal blikken uitzenkrachten achter de hand houden, mensen gaan bellen om vragen beantwoord te krijgem, ach het zal vooral het antwoord nee zijn dus die extra personen zullen weer snel overbodig zijn....
milatje schreef:seren schreef:En over de rollators en andere hulpmiddelen.
GOED dat deze eindelijk uit het zorgpakket zijn! verkwisting van goederen.. De afspiegeling van onze consumerende maatschappij.
Iedereen kon een nieuwe rollator aanvragen. Oude rollators belanden gewoon op de schroothoop.
Misschien als mensen zelf een rollator betalen (bij de praxis in de aanbieding voor €46-, dat ze deze hergebruiken, gaan verkopen of door geven. (net als de kinderwagen??!!)
Dit vind ik nergens op slaan. Tuurlijk zijn er mensen die misbruik maken van het feit dat ze gewoon zomaar iets kunnen aanvragen, maar er zijn ook ZAT mensen die wel hulpmiddelen nodig hebben om een 'beter' leven te hebben..
Jessix schreef:Ja.. ik vind het eigenlijk wel een goed idee. Natuurlijk is het niet leuk als mensen dat zelf moeten betalen. Iedereen heeft het liever vergoed, maar er moet nou eenmaal bezuinigd gaan worden. En als je in de zorg dan toch moet bezuinigen, dan het liefst op dit soort dingen.
Het gaat hier immers niet om ziekte of weet ik wat voor een gezondheidsproblemen. Eigenlijk is het verstrekken van de pil een luxe, toch? Niemand heeft hem echt nodig tenslotte. Als je er voor kiest om seks te hebben kun je er ook voor kiezen om anti conceptie te gebruiken. En ja, die moet je dan zelf betalen. Waarom zou iemand anders dat voor jou moeten doen?