Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Dat het anders moet is iedereen het mee eens HindaFree....
Echter geeft Wilders alleen de Moslims de schuld en negeert alle andere oorzaken. Zijn oplossing is "Alle moslims het land uit en alle moskeen sluiten" ... en daar ligt de oplossing niet. Dat zal extremistische moslims alleen maar nog meer in de hand helpen en de problemen alleen nog verder vergroten.
En dat is, in alle essentie waarom ik zo tegen Wilders ben.
Superwoman, jij snapt duidelijk mijn punt niet.
Shiloh schreef:Hij heeft meerdere keren gezegd Bunga dat er geen plaats is voor de Islam in Nederland. Misschien ben jij degene die debatten moet gaan kijken.
Er is wel degelijk naar oplossingen gezocht, het is echter alleen zo'n complexe situatie, die is niet zomaar opgelost! Maar jij gaat mij niet vertellen dat jij denkt dat alle Moslims het land uit de oplossing is van alle problemen met allochtonen op het gebied van criminaliteit ed.
Shiloh schreef:Hij heeft meerdere keren gezegd Bunga dat er geen plaats is voor de Islam in Nederland. Misschien ben jij degene die debatten moet gaan kijken.
Er is wel degelijk naar oplossingen gezocht, het is echter alleen zo'n complexe situatie, die is niet zomaar opgelost! Maar jij gaat mij niet vertellen dat jij denkt dat alle Moslims het land uit de oplossing is van alle problemen met allochtonen op het gebied van criminaliteit ed.
Bunga schreef:Shiloh schreef:Hij heeft meerdere keren gezegd Bunga dat er geen plaats is voor de Islam in Nederland. Misschien ben jij degene die debatten moet gaan kijken.
Waarom doe jij je doppen niet open?
Shiloh schreef:Bunga schreef:Dat komt neer op: mensen die zich niet willen aanpassen horen hier niet thuis.
Hij zegt niet, mensen die zich niet willen aanpassen zijn niet welkom. Hij zegt "Mensen die in de Islam geloven zijn niet welkom" Essentieel verschil als je het mij vraagt.
Vala schreef:Even een simpel vraagje; waar is de TS? Die dropt hier een bommetje(pardon, ik bedoel in de vorm van een stelling/discussie) en zien we vervolgens niet meer?
PattyOosten schreef:Bunga schreef:Mensen die in de Islam geloven, en hier aan vast willen blijven houden = niet aanpassen.
Dus als ik in Staphorst zou gaan wonen, moet ik bij de zwarte kousen kliek aanschuiven, of oprotten? en dat bedoel ik niet l.ullig naar de mensen in Staphorst, maar ik probeer een punt te maken
PattyOosten schreef:breezy302 schreef:nee maar er niet over zeiken is precies hetzelfde als wanneer een stadmens naar het platteland verhuist ga dan niet zeiken over koeien
Er is nog nooit een Moslim tegen mij aan komen "zeiken" over zijn geloof anders, en dat kan ik van onze Jehova christenen niet zeggen!
PattyOosten schreef:breezy302 schreef:nee maar er niet over zeiken is precies hetzelfde als wanneer een stadmens naar het platteland verhuist ga dan niet zeiken over koeien
Er is nog nooit een Moslim tegen mij aan komen "zeiken" over zijn geloof anders, en dat kan ik van onze Jehova christenen niet zeggen!