mltex schreef:Dan krijgen we allemaal een katapult en gaan we op 'buitenlanderjacht'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:ladylay schreef:Dat klopt niet helemaal, want er zijn d'r veel waarbij het wel het geval is.
En als ze het niet doen, je wilt niet weten wat er dan gebeurt.
Oh, hoeveel dan? En is eerwraak iets van de Islam? Zoals Wilders beweert. Of is het iets van een cultuur??
Nessah schreef:Mensen die een IQ hebben dat niet ver onder gemiddelde ligt, mensen die geen ziektes hebben, mensen die opgegroeid zijn zonder erge traumatische dingen om zich heen.. Gewoon normaal.. Ik heb ook erge dingen mee gemaakt ( ouders gescheiden, op mijn 16e uit huis gegooid, vroeg mensen overleden) maar niet zo dat bijvoorbeeld beide ouders zijn overleden of dat ik uit een oorlogsgebied komt.. dat soort dingen bedoel ik met traumatisch.
@Specials: Sorry sorry voor wat ik nu ga zeggen ( vat het aub niet verkeerd op).. Maar ik vind het ook lastig te begrijpen als je moeder wordt zonder diploma. ik zeg nu niet dat deze mensen slecht zijn en al helemaal niet dat zij geen recht zouden hebben op een kind laat dat duidelijk zijn want persoonlijk heb ik een spiraal laten plaatsen omdat ik pas een kind wil wanneer ik dat kan betalen, ook als mijn man me verlaat. Want ik heb het gezien hoe dat bij mijn ouders is gegaan en dat wil ik dus niet. Maar inderdaad, in dat geval is het heel lastig om nog een studie te volgen.. Al zou het mij niet gebeuren. Maar zoals je ziet, denk ik heel hard over zulke dingen.. Ik weet dat dat niet altijd even goed is, maar ik probeer me te behoeden voor alles wat ik heb gezien in mijn leven en niet ook zulke fouten te maken.. Denk dat ieder ander dat in mijn situatie ook zo had gezien.
Heino schreef:Tivoli schreef:Hij zorgt voor opschudding binnen de 2e kamer,en opschudding zet aan tot nadenken.
Maar die opschudding is er toch al? Wat voegt een x aantal zetels behalen daar dan aan toe?
Heino schreef:Splinter schreef:Nu ben ik ineens een PVV stemmer? omdat ik de situatie geanalyseerd heb
Splinter: GroenLinks wil óók dat iedereen Nederlands leert, dat werken de norm wordt en dat iedereen zich hoort te gedragen en aan te passen
LADPR schreef:Heino Ik geloof niet dat de politiek al wakker is, dus ja ik hoop dat Wilders de boel flink op de kop gaat zetten en iedereen wakker gaat maken daar.
ladylay schreef:Iets van de cultuur is het. Ik ben ze niet persoonlijk gaan tellen
sporter schreef:Nee hij mag met Hitler vergeleken worden omdat hij voor vrijheid van meningsuiting is.
Ik stem trouwens VVD
Splinter schreef:Ik vind gewoon geen aansluiting bij Links, geloof me ik heb alle hoofdlijnen van elke grote partij doorgenomen,
de verschillen met hoe ik het zie en met hoe links het zien zijn te groot,
met rechts zijn er uiteraard ook verschillen, maar vele malen minder:j
Heino schreef:ladylay schreef:Iets van de cultuur is het. Ik ben ze niet persoonlijk gaan tellen
En is het dan niet verschrikkelijk dat Wilders iedereen probeert wijs te maken dat het iets van de Islam is? Zorgt dat nu voor verdeeldheid of voor integratie?
En waar op baseer jij dat moslima's dat hoofddoekje onvrijwillig dragen?
Splinter schreef:sporter schreef:Nee hij mag met Hitler vergeleken worden omdat hij voor vrijheid van meningsuiting is.
Ik stem trouwens VVD
goedzo
Ik vind dat je met bovenstaande wél een punt hebt
In het kader van dat hij alles mag zeggen over de Islam wat hij wilt, zouden anderen idd over hem ook mogen zeggen wat ze willen
Heino schreef:Splinter schreef:Ik vind gewoon geen aansluiting bij Links, geloof me ik heb alle hoofdlijnen van elke grote partij doorgenomen,
de verschillen met hoe ik het zie en met hoe links het zien zijn te groot,
met rechts zijn er uiteraard ook verschillen, maar vele malen minder:j
Ok maar da's wat anders dat dat links de problemen niet aanpakt