Wendy1978 schreef:zit gewoon op mijn werk.
Mijn baas haat voetbal.
Iedereen die het wilde zien
Moest vrije middag nemen
Groot gelijk... dat bazen daar tijd voor vrijmaken... moet niet gekker worden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mystery1980 schreef:Hier kunnen we op het werk kijken tegen inlevering van 1 vrij uur, andere uur krijgen we van de baas. Helaas moet ik als niet voetbalfan gewoon 2 uur werken en waar is mijn uurtje van de baas??? Vind het niet helemaal eerlijk, ga dus stiekem maar een uurtje bokken hihi.
dorothea schreef:mystery1980 schreef:Hier kunnen we op het werk kijken tegen inlevering van 1 vrij uur, andere uur krijgen we van de baas. Helaas moet ik als niet voetbalfan gewoon 2 uur werken en waar is mijn uurtje van de baas??? Vind het niet helemaal eerlijk, ga dus stiekem maar een uurtje bokken hihi.
Da's niet correct van je baas. Wij hebben een uur 'van ons' gegeven, en de rest moeten ze opnemen. Wie wil kijken, die gaat tegen inlevering van een aantal vrije uren lekker naar huis, de rest is om 16.00 uur klaar. En zo heb ik het dus opgelost
Twiggy2008 schreef:Moet eerlijk gezegd een beetje lachen om dat principiele gedoe van sommigen hier dat je in de baas zijn tijd niet naar voetbal zou mogen kijken (ook al geeft je baas je die tijd gewoon vrij, wat ze bij ons altijd hebben gedaan trouwens).
Als ik zie hoeveel mensen hier op bokt in de baas zijn tijd zitten te bokken, dan hoor je niemand.![]()
Maar o wee, als mensen gewoon gezellig met z'n allen even kijken...... Die sfeer is supergezellig, zeker als we winnen.![]()
Kom op, zeg, doe niet zo moeilijk!
Shadow0 schreef:Adil18 schreef:Ik ram dus op de balie en zeg "Ja hallo! Kan het vandaag nog ff? Of is de benzine vandaag gratis?".
Ah, beschaving!
Twiggy2008 schreef:Adil, jij hebt de wedstrijd zelf dus niet gezien?
Die spannende momenten duurden echt niet lang, hoor, dus ik weet niet hoe lang jij nou echt gewacht hebt?
Zeker de eerste helft, gebeurde er niet zo heel veel, eerlijk gezegd.![]()
Ik weet niet hoe jij verder bent in het dagelijks leven, maar ik weet wel dat ik veel, heel veel mensen enorm ongeduldig vind
(en ik ben zelf ook geen heilige, hoor, betrap mezelf daar ook regelmatig op en ben daar niet trots op!) tegenwoordig.......