Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:Indra schreef:Ze spijbelde vanaf dag 1, dus bijna geen leraar die haar kende... dat scheelt ook.
Maar goed.. we zullen het horen. Het verhaal van Manou zelf neem ik daarom ook met een korreltje zout. Hij kan vast banketstaaf als een brugman en daar ken ik er meerdere van........
Sorry, maar mijn MAVO had echt wel contact met mijn ouders hoor. Vooral als je zoveel mist en je rapport zo slecht onder gemiddeld is. (alles moest een 5 zijn)
YankeeBoy schreef:Aranel schreef:Ik begin die Maria steeds minder te geloven
Same here.
Vind het nogal suf van mezelf dat ik het verhaal niet vaag vond op het moment dat ik het las..
Roosch schreef:Ah, een topic. Ik zit het programma met grote verbazing te kijken.
Moet eerlijk zeggen dat ik het boek niet heb gelezen maar mijn aandacht werd getrokken door de trailer van het programma.
Wat een vraagtekens komen er boven drijven.
Nou is de kracht van de media onder andere het inspelen op de kijker met goede invalshoeken, maar dit blijft hoe dan ook ongeloofwaardig.
Ook dat mailtje wat net in beeld kwam, met ontieglijk veel msntaal/spelfouten. Beetje suf dat ze dan wel bestsellers kan schrijven, maar niet eens een korte brief naar de politie kan opstellen zonder fouten.
Ook het spijbelverhaal vind ik raar. Middelbare scholen zitten er tegenwoordig vaak bovenop.
En de klasgenoten van Maria vertellen ook iets anders.
Daarboven op komt nog het feit dat ze geen aangifte wil doen. Als iemand je onrecht aan doet, wil je hem toch zeker laten boeten?
Bovendien vind ik het ook een raar meisje, stelt zich raar op en haar lichaamshouding klopt ook niet.
Ik denk dat ik het boek 'Echte mannen eten wel kaas' maar eens ga lezen.
Girl In The Mirror schreef:Wel een beetje raar, dat ze wel in geuren en kleuren het verhaal in het boek beschrijft en op tv komt, maar puntje bij paaltje geen aangifte wilt doen.
Ik vind het trouwens wel vrij hilarisch, normaal zijn bij Peter R. de Vries alleen zaken over moordzaken of doorgewinterde criminelen, nu is het een meisje met een boek waarbij fictie en realiteit het spoor bijster is geraakt.
sans6 schreef:weet je, je gelooft wat je wil geloven zegt hij.
Blijkbaar werkt dat voor hem dan ook, want nu loopt iedereen weer als een kip zonder kop achter zijn mening aan.
Maar hij laat dan ook alleen mensen aan het woord die zijn visie ondersteunen.
Ook alleen passages uit het boek achter elkaar opnoemen die hem het beste uitkomen....
Ik vind het alleen maar goed dat er kritisch gekeken wordt hoor, maar doe dat dan óók "onafhankelijk" en niet alleen van uit jouw mening.