Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Maar wat wil hier iedereen nou??
Dat we allemaal op bijstandsniveau gaan leven omdat er chronisch zieken zijn ?
Dat mensen die meer verdienen alles in moeten leveren voor zij die minder bedeeld zijn ?
ThePast03 schreef:Heino schreef:In hoeverre worden deze voorstellen nu door gevoerd?
Het zal er wel op neer komen dat de zorgtoeslag straks 300 euro wordt, dan lijkt het heel positief na deze voorstellen.
Wat er wordt doorgevoerd heeft alles te maken met hoe Nederland in juni gaat stemmen.
Chubby schreef:ThePast03 schreef:Ooit vond de merendeel van de bevolking het niet meer dan normaal dat de sterkste schouders de zwaarste lasten droegen.
Da's een linkse gedachte... De meesten stemmen behoorlijk rechts tegenwoordig... Ik weet niet of dat dan wel de juiste keuze is als ik dit topic zo eens lees...
YankeeBoy schreef:Discipline is niks mis mee, zie ze liever in t leger dan op straat de boel verzieken.
Het punt is alleen dat er ook genoeg zijn die er wel iets van willen maken, die een studie doen. Die heb je daar dus ook mee, dat schiet naar mijn mening niet op
ThePast03 schreef:Wat er wordt doorgevoerd heeft alles te maken met hoe Nederland in juni gaat stemmen.
Chubby schreef:Da's een linkse gedachte... De meesten stemmen behoorlijk rechts tegenwoordig... Ik weet niet of dat dan wel de juiste keuze is als ik dit topic zo eens lees...
_sparta_ schreef:Hoe zou het volgens jou dan moeten?
_sparta_ schreef:Kilometerheffing vind ik wel een moeilijke. De meeste gebruiken dat wel om te gaan werken. En niet iedereen woont op een plek waar openbaar vervoer goed is. Ik rij ook best wat kilometers in een maand, maar sta nooit in een file.
Stimuleren van thuiswerken in banen dat dit kan vind ik wel weer goed.
Heino schreef:Stimuleren van thuiswerken vind ik ook erg goed! Kan natuurlijk niet met elke baan maar je lost er wel een deel probleem rondom kinderopvang mee op.