Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cryssie schreef:Volgens mij weet jij echt niet hoe het politiewerk in elkaar zit
sarabande schreef:Deze begrijp ik even niet
Maar om antwoord te geven op je opmerking, ik probeer duidelijk te maken dat mijn tekst gemanipuleerd wordt.
Heino schreef:[/quote]Maar hij zegt toch zelf dingen als "veel Moslims het land uit" en "Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland"
Hoe moet ik dat dan opvatten als dat hij meer dan alleen de k*tmarrokanen aan wil pakken??
jameyskatje schreef:tessie1985 schreef:wilders
maar ik ben juist zo benieuwd naar de uitleg.
Electra63 schreef:In Rotterdam mogen tegenwoordig ook de stadswachten bonnen uitschrijven.
De uitspraken van Wilders worden alleen maar gedaan omdat hij daar mensen mee kan paaien. Mensen voelen zich onveilig en balen van bekeuringen, dus roept hij minder bekeuringen en meer boeven vangen. En hoe gaat hij dat waarmaken?
Het zou wel moeten gebeuren misschien, maar iets roepen om daar stemmen mee te winnen of iets eraan (kunnen) doen is iets anders.
Zo daalt de CDA in de peilingen en roept ineens dat er aan de hypotheek-aftrek niets wordt gedaan.
Onassa schreef:Heino schreef:Maar hij zegt toch zelf dingen als "veel Moslims het land uit" en "Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland"
Hoe moet ik dat dan opvatten als dat hij meer dan alleen de k*tmarrokanen aan wil pakken??
Onassa schreef:Ik heb hem persoonlijk nog niet horen zeggen veel moslims het land uit, wel die moslims het land uit die voor herrie zorgen in Nederland en zich ook niet aan willen passen.
Over die k*t marrokanen zoals jij ze noemt , ik denk dat hij eerder zegt dat het niet alleen om deze groep gaat wat strenger optreden betreft, maar om een ieder, welke kleur of nationaliteit dan ook.
Heino schreef:Onassa schreef:Ik heb hem persoonlijk nog niet horen zeggen veel moslims het land uit, wel die moslims het land uit die voor herrie zorgen in Nederland en zich ook niet aan willen passen.
Over die k*t marrokanen zoals jij ze noemt , ik denk dat hij eerder zegt dat het niet alleen om deze groep gaat wat strenger optreden betreft, maar om een ieder, welke kleur of nationaliteit dan ook.
Hij zegt letterlijk ‘We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen…’
Ik snap dat hij wil dat álle criminelen harder aangepakt moeten worden, maar waarom dan toch de nadruk leggen op de Marrokanen?
geerke schreef:misschien omdat er in de grote steden veel problemen zijn met marokkanen?
En daar is niemand blij mee,ook de marokkanen zelf niet
geerke schreef:misschien omdat er in de grote steden veel problemen zijn met marokkanen?
Heino schreef:Ik neem aan dat we oplossingen willen. Ik denk dat je op deze manier alleen maar meer verdeeldheid zaait wat het oplossen van de problemen helemaal niet ten goede komt. Hij scheert immers blijkbaar álle Moslims over één kam. Ik zou ook niet blij worden als dat bij mij gedaan zou worden.
Heino schreef:geerke schreef:misschien omdat er in de grote steden veel problemen zijn met marokkanen?
Ik neem aan dat we oplossingen willen. Ik denk dat je op deze manier alleen maar meer verdeeldheid zaait wat het oplossen van de problemen helemaal niet ten goede komt. Hij scheert immers blijkbaar álle Moslims over één kam. Ik zou ook niet blij worden als dat bij mij gedaan zou worden.
sarabande schreef:geerke schreef:misschien omdat er in de grote steden veel problemen zijn met marokkanen?
De Marokkanen zelf zouden voor het grootste deel erg blij zijn als de media het niet voortdurend over hen heeft. De "normale" Nederlanders van Marokkaanse afkomst die gewoon meedraaien in de maatschappij zijn het kotsbeu om verantwoordelijk gesteld te worden voor een stel achterbuurt jochies.
Voel jij je verantwoordelijk voor de moordenaar van Milly die is toch ook een blanke Nederlander
Heino schreef:Maar voor jou is het gegeven dat hij álle Moslims weg wil hebben geen goede reden om er níet op te stemmen?
Onassa schreef:Maar ik ben er van overtuigd dat hij absoluut deze hele bevolking niet over 1 kam wil scheren, als lijkt het voor de anti wilders natuurlijk wel zo (en dat snap ik ook)
Onassa schreef:Hij wil niet ALLE moslims weg hebben.
Als ik ook maar 1 seconde die gedachte zou hebben zou er geen haar op mijn hoofd zijn om hem een kans te geven.
Onassa schreef:Hij wil niet ALLE moslims weg hebben.
Als ik ook maar 1 seconde die gedachte zou hebben zou er geen haar op mijn hoofd zijn om hem een kans te geven.
Hij haalt vooral veel een bepaalde groep Marrokanen aan, daar doelt hij op.
Je hoort hem verder nooit "mopperen" over andere Medelanders die ook Islamitisch zijn maar zich wel weten te gedragen en dar zijn er echt heel veel.
Niet alleen Marokkanen zijn Islamitisch.