Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxMACYYY schreef:ik snap je helemaal shera, maar als honden los mogen lopen in dat gebied vind ik dat je ook rekening moet houden op honden die niet zo goed luisteren
xxMACYYY schreef:Mizora, bij mij precies hetzelfde. Mighty luistert gewoon níet als ze andere honden ziet. Maar ze krijgt ook altijd flink op haar donder als we het zover moet komen dat ik haar moet halen.
Chiqa schreef:Slimmerik dat jíj geen cursus kan vinden waar dit wordt afgeraden wil nog niet zeggen dat die er niet zijn,
ben juist blij dát ze er zijn en dit keer op keer in wordt gehamerd wat de gevolgen zijn.
Wij hebben nu een heel klein bommerhondje lopen (pupje formaat van een kat) en ja ook mijn lobbers loopt daar tussen,
en dat gaat prima, althans nu wel.
Kan me nog herinneren dat ze de eerste les binnen kwam lopen, hondje hoog boven haar uit tillend uit angst dat het verpletterd zou worden.
Hondje had met die paar weekjes dat ze was al een gedragsprobleem, kroop piepend achter een kruiwagen en liet zich niet meer pakken, later veranderde dit in schuilen achter andere mensen, wat ook snel de kop in werd gedrukt.(Geen steun zoeken je redt jezelf maar)
Gaat nu steeds beter, met een paar weekjes is dit hondje ontzettend opgeknapt, en knauwt ook van zich af als mijn bullekop voor haar staat, ik wil niet weten wat er was gebeurd als dit bange hondje optillend groot was gebracht.
Gelukkig gaf de eigenaresse ook wel aan dat het bij de vorige hondenschool niet goed was gegaan (Waar ze dat hondje op moest tillen) dat was dus echt een verrot angstig keffertje geworden.
xxMACYYY schreef:ik snap je helemaal shera, maar als honden los mogen lopen in dat gebied vind ik dat je ook rekening moet houden op honden die niet zo goed luisteren
funnyhorses schreef:wat een nachtmerrie!
Ik blijf het enge beesten vinden die pitbulls.