Biieniie schreef:Of spreken we gewoon met z'n alle af dat dit soort overheidsinstellingen. (want scholen zijn ook overheidsinstellingen die bakken subsidie van de overheid krijgen!) dit gewoon niet geaccepteerd wordt!
Sommigen van ons hebben artikel 23 van de grondwet niet voldoende bestudeerd. Er is HEEL nadrukkelijk in de Nederlandse wet gekozen om de mogelijkheid te bieden scholen op te richten die wel financiering ontvangen maar *geen* overheidsinstellingen zijn maar onder een bestuur vallen. Ze hebben zich te houden aan de Nederlandse wet en de richtlijnen van de onderwijsinspectie, maar religieuze gronden zijn NADRUKKELIJK uitgezonderd. Christelijke scholen hebben daarom het recht om hun vrouwelijke leerlingen te verplichten een rok te dragen of eisen te stellen aan hun leerkrachten. Mijn keuze is het niet maar het is heel nadrukkelijk een recht dat wij hebben vastgelegd. Daar kunnen we niet even afstand van doen.
Daarnaast... een grondwetswijziging komt niet zomaar. Het is dus meer geschreeuw dan een doordacht plan.
Citaat:En burka of hoofddoek. Zolang je totaal geen haarval ziet is het zonder hoofddoek een compleet ander mens. Dus kunnen de vrouwen zich ook achter de doek verschuilen.
Mwah, bijna hetzelfde

Citaat:Ik kan geen sympathie meer voor deze mensen hebben. Ik WIL me er ook niet meer in verdiepen. Want zij verdiepen zich ook niet in ons.
Dan zou ik vooral aanraden om je mond te houden

Maar het is wel opmerkelijk: de grootste frustratie betreft agressieve jongens... en de mensen die we gaan dwarszitten met regels zijn vrouwen die een goede baan hebben. Wat een zinloze hobby?