Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Nessah schreef:Sorry, op olympisch niveau kan zoiets niet gebeuren
Doe je dat wel, zegt dat wat over jou als coach. ( vind ik hoor)
aan de andere kant is het wel vreemd dat een vaste routine op de OS ineens anders moet vanwege 'regels' (veiligheid?). Op alle toernooien heeft Kemkers iemand die voor hem de tijden op het bord schrijft, hier moest hij dat zelf doen omdat er niemand anders op de kruising mocht staan. Je ziet ook heel goed dat precies als hij die tekst schrijft, Kramer al naar de buitenbaan gaat. Als Kemkers opkijkt is Kramer dus al gewisseld, maar dat was wel heel vroeg. Heel begrijpelijke fout dus.
Karin schreef:stefan3 schreef:Ik heb er stiekem in mezelf een beetje om moeten lachen dat nederland weer eens zo'n grote mond had zoals meestal.... even die medaille ophalen, net zo iets als bij het EK tegen Rusland.
Flauw. Hij had de beste kansen en dat was heel realistisch gedacht. Hij had wél de snelste tijd, dat bewijst toch wel wat.
En ja, het mag op het cruciale moment niet fout gaan. En ook dat hoort idd bij topsport.
Michelle__ schreef:Nja Sanne over 4 jaar is hij 27.. Gaat wel moeilijk worden dan.
Echt erg, vooral ook omdat het in princiepe niet eens zijn eigen schuld is. Denk dat het lang gaat duren voor je zo'n klap hebt verwerkt.
Lielle schreef:ilse86 schreef:ik ergerde me trouwens wel dood aan die Mart Smeets na afloop. Hoe hij krampachtig de perfecte journalist wil blijven uithangen. Zelfs Ria visser was pissed op hem
Ik vind Ria Visser echt geweldig, die kan als enige tegenwicht bieden aan Mart Smeets, en doet dat met verve.