zap schreef:Nou simpel toch jameyskatje? Dan stem jij toch niet op Wilders.
Zwakke redenering inderdaad Toekie... een discussie is een discussie en hoeft niet zo afgedaan te worden zou ik denken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:zap: Het is toch gewoon een discussie? Waarom voelen sommige Wilders-stemmers hier zich toch zo snel (persoonlijk) aangevallen?
Als je 100% achter je partij staat dan is dat imo helemaal niet nodig.
Toekie schreef:zap: Het is toch gewoon een discussie? Waarom voelen sommige Wilders-stemmers hier zich toch zo snel (persoonlijk) aangevallen?
Als je 100% achter je partij staat dan is dat imo helemaal niet nodig.
Toekie schreef:Dat klopt idd, ik bedoel gewoon te zeggen: als je achter je partij staat dan voel je je daar als het goed is zelfverzekerd over. Maar het valt mij op dat best een aantal Wilders stemmers zich (onterecht) gauw aangevallen voelen.
zap schreef:Ben jij uitgehoord over wáárom je op een partij stemt? Wordt jouw verteld dat je redenen om op een partij te stemmen niet geaccepteerd worden of geen geldige redenen zijn?
Dát is namelijk wat wel bij de Wilders-stemmers gebeurt en dat is imo waarom Wilders-stemmers zo in de verdediging schieten. Commentaar op partij-programma's is helemaal niet erg, maar het commentaar op de beargumentatie..... dáár gaat het imo om
sarabande schreef:zap schreef:Ben jij uitgehoord over wáárom je op een partij stemt? Wordt jouw verteld dat je redenen om op een partij te stemmen niet geaccepteerd worden of geen geldige redenen zijn?
Dát is namelijk wat wel bij de Wilders-stemmers gebeurt en dat is imo waarom Wilders-stemmers zo in de verdediging schieten. Commentaar op partij-programma's is helemaal niet erg, maar het commentaar op de beargumentatie..... dáár gaat het imo om
En dat is niet zo vreemd. Want waarom kiest iemand met zijn volle verstand voor een persoon die de dingen zegt en doet (ga het niet weer allemaal herhalen) die Wilders zegt en doet.
Hij kweekt angst en verdeling, dat is heel eng. Dus daarom wordt aan je gevraagd waarom en weet je dat wel???
Toekie schreef:Het is idd zo dat Wilders veelbesproken is en richting het extreme gaat. Dan is het niet gek dat mensen soms nadrukkelijk vragen waarom je dan op hem stemt. In plaats van in de verdediging te schieten kun je ook gewoon normaal antwoorden (want als het goed is heb je genoeg argumenten) en dan is er niets aan de hand. Als mensen dan écht aanvallen en zeggen dat je dom bent. Dan haak je toch gewoon af?
Toekie schreef:Het is idd zo dat Wilders veelbesproken is en richting het extreme gaat. Dan is het niet gek dat mensen soms nadrukkelijk vragen waarom je dan op hem stemt.
geerke schreef:hij kweekt geen angst....benoemd enkel feiten
zap schreef:Nee Toekie, dat ben ik gewoon niet met je eens. Iemand die Wilders stemt wordt imo wel veel meer uitgehoord dan iemand die op een andere partij stemt. En de argumenten waarom iemand op Wilders stemt worden gewoon niet geaccepteerd door de andere stemmers. Hoe kan je dan discussieren? Dat kan toch niet? Als iemand niet wil (!!!) begrijpen waarom iemand op Wilders stemt is het snel klaar met discussieren