ikkeweer schreef:Wat jij zegt slaat echt nergens op zeg, wat jij keuzes vindt is vaak geen keuze.
En dat is ook een keuze, een ander zou mss geen enkel probleem dr mee hebben om zich een andere leef situatie aan te meten omdat zij dan eind van de maand wat extra geld overhouden in het laatje.
Dan neemt dit nog niet weg dat er geen enkele keus is.
Waar een wil is is een weg, en beproef in dit topic dat de wil erg star is of zelfs helemaal niet aanwezig.
denk ook eens aan het aspect milieu, we willen toch allemaal een steentje bijdragen, of is dat alleen als jou uitkomt?Alle voordelen staan zwart op wit, en zak vroeg of laat wel een beslissing over vallen, ik denk dat die KMH er wel komt. Er moet immers toch wat gebeuren, nu klagen we alle dagen steen en been over de files,kosten ook miljarden. Extra spitstroken ed hebben geen enkel effect, dan maar koppen rollen?
Althans voor sommigen dan, en dan is er voor hun nog genoeg gelegenheid om een oplossing te zoeken.
(Andere baan, ander huis, paard weg, andere goedkopere auto of carpoolen)
Nanne schreef:Privacy is ook zeker iets wat mij afstoot aan dit plan. BV Nederland weet al alles van haar inwoners en dan worden we ook nog eens op deze manier in de gaten gehouden?
Ik vind het een inbreuk op mijn privacy, wat gaat het hun aan waar ik ben en wanneer en hoelang ik daar ben?
Ze mogen deze gegevens alleen afgeven aan justitie als jij een misdrijf begaat,en dan nog is het discutabel.
Dus ik snap niet echt waar jij je zo druk om maakt, je bent privacygevoeliger met internet of je mobiel dan heel dat kastje bijelkaar.