Nouks schreef:Moggsy, bij lange mensen gaat het inderdaad om de beenlengte. De beenruimte is vaak zo minimaal dat lange mensen niet recht in hun stoel kunnen zitten. Echter zie je aan de voorbeelden uit dit topic al dat die mensen vaak business class vliegen of een strategische plek uitzoeken of boeken waar ze wél voldoende beenruimte hebben. Ook lange mensen kiezen dus voor hun eigen comfort, waarom boeken dikke mensen (ook voor hun eigen comfort) dan ook geen business class of twee stoelen?
als je het topic had door gelezen word dit echt wel gedaan . Probleem is dat er geen comfort class en buisness class meer is op de charter vluchten. Ook niet altijd bij klm. Ik boek ook altijd vooraan waar er meer ruimte is. Het scheelt bij mij zit er niemand naast me maar mijn man . Wil nog geen eens iemand naast me de meeste stinken of ruiken te veel naar parfum snurken of hebben lange benen en komen op jouw plek. Vliegen is niet zo comfortabel meer (mmhm was het nooit) ja op de lange vluchten dan ga ik altijs comfort class heerlijk. Weinig mensen goede service en maar iets duurder. Dus niet alles over 1 kop scheren . Ja en er zijn gevallen dat er een plek bij geboekt worden maar omdat dan het vliegtuig is overgeboekt moet er toch iemand naast een dikker persoon en ik weet zeker dat jij daar ook voor kiest want ja anders moet je wachten op een volgende vlucht. Dit is echt vaker gebeurt. Ik zou mijn plek als ik daarvoor betaald heb echt niet afstaan hoor kunnen ze de heen en weer krijgen blijven ze maar lekker wachten .
Laatst bijgewerkt door Chevano op 20-01-10 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt