Sprintje schreef:Ik vind het eerlijk gezegd écht een beetje triest dat mensen wel alle ins en outs van het bitloos rijden of een rollkur methode volgen terwijl er aan de andere kant van de wereld in 1 klap iets van vijftig duizend mensen om het leven zijn gekomen, en het leven van alle bewoners daar volledig overhoop ligt! Sorry hoor, maar dan is zo'n rollkur methode, of zelfs een paard met honger in een natuur gebied, ineens héél erg onbelangrijk!
Ik zie liever mensen in de maatschappij die doorgaan met leven dan zich helemaal op zo'n ramp storten,
daarnaast vind ik je reactie overstromen van hypocriete want ik durf mijn hand in het vuur te steken dat je hier geen snars van meent, ook jíj gaat door met leven en doet je dagelijkse dingen.
Zo ook ieder willekeurig ander die er voor kiest om een gesprek te hebben over andere dingen van het dagelijks leven.
Vjestagirl schreef:En over 2 maanden, of over n half jaar kan dit land aan wederopbouw gaan denken, en op dat moment gebeurd er ergens anders iets vreselijks, en vertrekt iedereen om daar te gaan helpen, en worden deze mensen compleet vergeten...
Precies, over een maand jraait er geen haan meer naar, niemand gaat mij vertellen dat er hier dan nog mensen zijn die er slapeloze nachten van hebben, slecht eten en zich niet goed voelen.