Brainless schreef:Teddy321 schreef:
Hoezo?
Tis wel makkelijk om geen baan te krijgen toch?
Inderdaad, want de taal spreken ze toch al niet[/quote]
Degene die ik ken spreken perfect Nederlands hoor.[/quote]
En die dragen een bhurka?? denk het niet
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gleyla schreef:Ik vind reacties van "kom maar op" e.d. opnieuw van weinig respect tonen.
Enkel voor de echt geinteresseerden wil ik mijn "ervaring" ivm dat deel uit de koran geven.
MamboBeach schreef:Gleyla schreef:Ik vind reacties van "kom maar op" e.d. opnieuw van weinig respect tonen.
Enkel voor de echt geinteresseerden wil ik mijn "ervaring" ivm dat deel uit de koran geven.
Ja, zo kun je over alles wel beginnen. Ik vind deze post van jou van weinig respect tonen...
Is het nou de waarheid of ervaring. Zijn voor mij 2 heel andere zaken!
Binckydenice schreef:Gleyla schreef:Ik vind reacties van "kom maar op" e.d. opnieuw van weinig respect tonen.
Is niet respectloos bedoeld hoor, ben wel benieuwd![]()
Je leest het al negatief, dus ben al bevooroordeeld door mijn mening
Citaat:Tja, nu is het een ervaring, ik dacht dat het feiten zouden wezen![]()
Een feit is dat een burka het lichaam bedekt...
Gleyla schreef:Citaat:Tja, nu is het een ervaring, ik dacht dat het feiten zouden wezen![]()
Kijk, ik ben helemaal niet gelovig, en iedereen ervaart de koran op een andere manier.
Ik weet niet of ik die feiten juist interpreteer, daarom dat er dus ook gelovigen zijn die een burka dragen, een hoofddoek, of niets maar toch nog geloven
Gleyla schreef:Citaat:Tja, nu is het een ervaring, ik dacht dat het feiten zouden wezen![]()
Kijk, ik ben helemaal niet gelovig, en iedereen ervaart de koran op een andere manier.
Ik weet niet of ik die feiten juist interpreteer, daarom dat er dus ook gelovigen zijn die een burka dragen, een hoofddoek, of niets maar toch nog geloven
Binckydenice schreef:Vjestagirl schreef:Nou vertel maar dan. Waar staat dat vrouwen hun schoonheden niet hoeven te bedekken?
Niet iedere vrouw heeft schoonheden![]()
Maargoed, van mij mag je die Burka gewoon aantrekken, maar wel lekker in je eigen land....
jasminex schreef:Een burka dragen de vrouwen meestal omdat ze het zelf willen,
niemand heeft mij gedwongen maar ik draag toch een hoofddoek.
In de koran staat dat je je lichaam niet mag laten zien aan de man, haar valt haar ook onder want daar kan je mannen mee verleiden.
De reden van een burka is omdat sommige mesnen vinden dat je met je gezicht ook kan verleiden daarom dragen ze een burka, sommigen met een gaasje voor de ogen omdat ze vinden dat je met de ogen ook kunt verleiden.
Ik draag alleen een hoofddoek en gewone nederlandse kleding (wet t-oliebol met lange mouwen en geen mini-rokje ofzo).
Maar in de koran word niks verplicht en als je dat niet doet ben je geen moslim meer, je kan gewoon alles doen en toch ben je een moslim als je dat zelf vind.
Ik vind dat iedereen mag dragen wat hij/zij wil.
Als je die mensen met een burka dwingt om hem af te doen zeggen ze zeker nee wat zou jij doen als iemand zei doe je broek uit of doe je shirtje uit?
Zij voellen zich bloot zonder burka, ik voel me ook niet zo lekker zonder hoofddoek.
Nou dit was mijn verhaal.
Jasmine