oomens schreef:Miska schreef:Ik neem aan dat er niet tegen hem is gezegd dat hij het weer opnieuw mag doen bij een ander.doordat er misbruik van gemaakt is door zo'n loslopende kloot die het gewoon weer bij een ander mag gaan doen.
Ik weet niet precies wat de dader in jouw geval voor straf en behandeling heeft gekregen, maar als TBS daar onderdeel van was, dan laten ze zo iemand als het goed is alleen gaan als ze hem niet langer als een groot risico zien. Als hij niet te genezen is en het vermoeden bestaat dat hij het zo weer doet, dan komt zo iemand op een long stay afdeling en dus niet op straat.
Dat is allemaal nog in behandeling, maar ik bedoel alle ander kloten die er wel mee weg gekomen zijn, want voor mijn stiefvader zal het niet anders zijn denk ik.
Eerst is er al onderbemanning op het politiebureau, waardoor hij nu nog gewoon los mag blijven lopen en waarschijnlijk pas in januari opgepakt gaat worden.
We hebben een zaak werd er gezegd, maar de officiële aangifte moet nog gebeuren.
Dankzij de duizend en één andere zaken omtrent seksueel misbruik gevallen.
Lang leve het systeem!