(Necrofilie is een seksuele voorkeur voor het bedrijven van seks met een lijk)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twiggy2008 schreef:Hannah_Menno schreef:Ik bedoelde dat je niet weet waarom Miska zo reageerd.Daar moet je IMO eerst achter zien te komen voordat je zo'n post plaatst. Ze heeft het nl eerder al verteld.
Tja, ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen, want ik heb een ziek kindje om me heen, dus ik heb niet alle aandacht en tijd voor alles wat hier getypt wordt.![]()
Ik heb het gewoon beschaafd bedoeld, hoor, je moet het niet erger maken dan nodig is, denk ik.
MarcoBorsato schreef:Twiggy2008 schreef:
Tja, ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen, want ik heb een ziek kindje om me heen, dus ik heb niet alle aandacht en tijd voor alles wat hier getypt wordt.![]()
Ik heb het gewoon beschaafd bedoeld, hoor, je moet het niet erger maken dan nodig is, denk ik.
Nee, maar het komt best hard over. En dan druk ik me nog zacht uit. Als je een ziek kindje om je heen hebt en niet de tijd hebt om de discussie te volgen moet je je er niet in mengen
Liezel1 schreef:MarcoBorsato schreef:Hé lieve Bokkertjes, zijn jullie ook bevriend met een necrofiel? Theo Maassen wél........
(Necrofilie is een seksuele voorkeur voor het bedrijven van seks met een lijk)
Dat is inderdaad iets, wat ik ook wel een beetje (heel erg) dubieus vond.
klomp schreef:Lijkt me, naast dat ik het luguber vind, ook niet practisch om met een lijk te wippen, volgens mij heb je dan toch echt wel een aantal tubes glijmiddel nodig, want de boel is dan toch flink opgedroogd?en dan heb ik het nog niet eens over de lucht...daar ga je toch van over je nek?
Miska schreef:terorita schreef:Miska schreef:De uitspraak; oud lijk gebruiken ze toch wel vaker voor mensen boven de 60?
Daar is zijn opmerking toch ook op gebaseerd?
opmerking oud lijk, of sex met een lijk vind ik eerlijk gezegd wel 2 totaal verschillende dingen.
Dat is toch de sarcasme erin?
De 'humor'...
klomp schreef:Lijkt me, naast dat ik het luguber vind, ook niet practisch om met een lijk te wippen, volgens mij heb je dan toch echt wel een aantal tubes glijmiddel nodig, want de boel is dan toch flink opgedroogd?en dan heb ik het nog niet eens over de lucht...daar ga je toch van over je nek?
Miska schreef:Dat is toch de sarcasme erin?
De 'humor'...
Echwel schreef:klomp schreef:Lijkt me, naast dat ik het luguber vind, ook niet practisch om met een lijk te wippen, volgens mij heb je dan toch echt wel een aantal tubes glijmiddel nodig, want de boel is dan toch flink opgedroogd?en dan heb ik het nog niet eens over de lucht...daar ga je toch van over je nek?
![]()