Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_R_G_ schreef:Ja oke dat is wel waar.
Maar ik vind iig wel dat er nu ECHT iets moet gebeuren voor de patienten.
Er lopen gewoon geen onderzoeken alles word afgewezen en de minister van volks gezondheid had gewoon geen idee wat er allemaal speelde bij de mensen met Q-koorts en had ook geen idee dat mensen zo lang ziek konden blijven, nou dan klopt er ergens toch iets niet denk ik dan.
Ik ben nu al 2 jaar ziek en er is gewoon geen verbetering en niemand kan iets voor me doen.
En dan op zo'n avond vraag je welke onderzoeken er lopen en wat allemaal wel en geen kwaat kan en ze weten gewoon geen van de vragen te beantwoorden en de onderzoeken die lopen weten ze niet eens welke dat zijn
takkie_muis schreef:wij op stage (zorgboerderij) hebben wat dingen veranderd zo moet je gewoon bedrijfskleding aan (overal en laarzen)
en wat je in de stal aanhebt niet buiten de stal aandoen.
ik zit er verder niet echt mee.
Suuskipje schreef:@Takkie_muis, je zou het niet erg vinden als de dieren geruimd worden op de zorgboerderij.. beetje cru van je...
Jolandaa_ schreef:dat vind ik een zeer slechte zaak, dat mensen nu pas bedrijfskleding aan moeten..
dat had al lang gemoeten. zo nemen ze vuil/bacterieën mee naar huis en van huis naar de werkplek.. dat is een slechte zaak..takkie_muis schreef:wij op stage (zorgboerderij) hebben wat dingen veranderd zo moet je gewoon bedrijfskleding aan (overal en laarzen)
en wat je in de stal aanhebt niet buiten de stal aandoen.
ik zit er verder niet echt mee.
dat vind ik een zeer slechte zaak, dat mensen nu pas bedrijfskleding aan moeten..
dat had al lang gemoeten. zo nemen ze vuil/bacterieën mee naar huis en van huis naar de werkplek.. dat is een slechte zaak..