Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blackstar schreef:Dus als jij (LP) lesbisch zou zijn en je komt je droomvrouw tegen, dan verstop jij je gevoelens en ren je hard weg. En dit alleen maar omdat het volgens jouw niet hoort en je dan een afwijking heb. Maar daarbij loop je wel weg van je gevoelens. Eens kom je je dan weer tegen. Maar goed dat jij niet met een vrouw samen kan zijn prima, maar anderen vrouwen willen dat wel, waarom kun je hun dat niet gunnen om hun liefde van hun leven te hebben en daar geen afwijking in te zien.
Maar ook als bv jouw grote liefde (man in dit geval) heel erg fout is en je daar geen relatie mee mag hebben omdat je omgeving dat zo vind of omdat het misschien niet mag van de kerk. Ren je dan ook weg van je grote liefde en onderduk je je gevoelens dan ook?
lisa_pluisje schreef:blackstar schreef:Dus als jij (LP) lesbisch zou zijn en je komt je droomvrouw tegen, dan verstop jij je gevoelens en ren je hard weg. En dit alleen maar omdat het volgens jouw niet hoort en je dan een afwijking heb. Maar daarbij loop je wel weg van je gevoelens. Eens kom je je dan weer tegen. Maar goed dat jij niet met een vrouw samen kan zijn prima, maar anderen vrouwen willen dat wel, waarom kun je hun dat niet gunnen om hun liefde van hun leven te hebben en daar geen afwijking in te zien.
Maar ook als bv jouw grote liefde (man in dit geval) heel erg fout is en je daar geen relatie mee mag hebben omdat je omgeving dat zo vind of omdat het misschien niet mag van de kerk. Ren je dan ook weg van je grote liefde en onderduk je je gevoelens dan ook?
Ik ben bang van wel, maar overtuig me dan van het tegendeel.
en ik zeg niet dat ze geen relatie mogen hebben maar ze horen wel
tot de minderheid, hoe ze het ook wenden of keren.
Wat wel grappig is, is dat ze zelf er zo over struikelen dat ik deze mening
heb.
Voor mij hoeven ze nl niet in een kast te blijven zitten maar ik ben gewoon
niet voor een huwelijk van homoseksuelen.
En er zijn een hoop priesters en ambtenaren die deze huwelijken dus niet
sluiten.
En nee, ik heb het niet van mijn ouders want mijn vader had hier geen mening
over en mijn moeder is werkelijk helemaal idolaat van homo,s en dan met name
de mannen natuurlijk.
De buurmannen van mijn moeder zemen de ramen en helpen haar met vanalles.
En met hun kun je overigens wel discussieren over dit onderwerp
Elinaa schreef:koeien en paarden zijn idd een verkeerd voorbeeld, maar vooral bij vogels gebeurd het regelmatig. dus bij de dieren die wel langer met een bepaalde partner gaan.
lisa_pluisje schreef:Nou aangezien ik tot de verrotte een procent hier hoor nog een
kleine update.
Als ik op een vrouw zou vallen dan zou ik alleen door het leven gaan
want zelf wil ik dit gewoon niet.
En dat alle mensen bi-seksueel zijn lijkt me ook een beetje vergezocht.
Ik heb overigens dieren nog niet aan homoseksualiteit mee zien doen.
En ik zal dan inderdaad wel kortzichtig zijn maar dat zijn de homootjes
onder ons ook kennelijk aangezien die niet kunnen leven met een andere
mening dan hun eigen mening.
En dan nog wat.......maakte de homoseksualiteit je het leven makkelijker
of moeilijker? eerst tig jaren in een kast zitten en vervolgens tegen vooroordelen
aanlopen? lijkt me vreselijk.
En het huwelijk is ontstaan om kinderen te beschermen welke uit dit huwelijk
voortkomen, dat is dus onmogelijk bij homoseksuelen want die kunnen zich
niet voortplanten zonder een derde erin te betrekken.
Voor de rest ben ik uiteraard gelovig en zie ik het als een afwijkende vorm
van liefde.
Elinaa schreef:t ging om dieren, en niet om zoogdieren toch?
en ieder mag zijn eigen mening hebben, dus om mensen nou verrot of verknipt te noemen vind ik ook niet bepaald netjes.
Sok schreef:Elinaa schreef:t ging om dieren, en niet om zoogdieren toch?
en ieder mag zijn eigen mening hebben, dus om mensen nou verrot of verknipt te noemen vind ik ook niet bepaald netjes.
Ieder mag zijn mening hebben, maar niet discrimineren.
Hell yeah dat ik er dan keihard tegenin ga en ook niet meer zo netjes ben.
Sok schreef:Elinaa schreef:t ging om dieren, en niet om zoogdieren toch?
Ieder mag zijn mening hebben, maar niet discrimineren.
Hell yeah dat ik er dan keihard tegenin ga en ook niet meer zo netjes ben.
lisa_pluisje schreef:Shadow0 schreef:Misschien dat je je er nog niet in verdiept hebt, dat kan natuurlijk. Maar dat het onder dieren voorkomt is een feit, geen mening.
Welke dieren als ik je mag vragen?