Het is net de Efteling
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseES schreef:Prima, geloof wat je wilt.
Maar laat het niet zo zijn dat je anders behandeld wilt worden
De grondwet staat altijd nog boven een religie
Yeyo schreef:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Tallie_Ho schreef:Ik weet niet of een paar posters op mijn uitspraken doelen, maar ik wil wel zeggen dat ik niks tegen de immigrant heb zoals waar Nathalie bijvoorrbeeld over schrijft.Ik heb het in mijn eerdere posts over alle allochtonen gehad die naar Nederland zijn gekomen om hier te komen uitvreten.
Ik heb niks tegen de islam ansich, wel tegen de idiote ideeen die SOMMIGEN uit die cultuur er op na houden. Nathalie, ik vraag me af of jij ook met een hoofddoek loopt en 10 meter achter je vriend, of dat jullie (en dat verwacht ik eerder) een normale, gelijkwaardige relatie hebben?
Daar zit het verschil! En daar doel ik op!
Nogmaals, ik ben voor een multiculturele samenleving, maar wel eentje waar idereen evenveel bijdraagt en even hard zijn beste beentje voorzet om er wat van te maken
vanitymay schreef:Ik baal van Wilders omdat hij (hoewel hij gelijk heeft wat betreft het feit dat uitvreters niet welkom zijn in nederland) continue een groep noemt als hij het over deze uitvreters heeft, terwijl dit beslist niet gerechtvaardig is en ook zeker niet legaal! Wilders stigmatiseert een bepaalde bevolkingsgroep en dat is illegaal en gevaarlijk!
Tallie_Ho schreef:Misschien doen Jappers dat ook wel.. Het hoort zo bij bepaalde culturen. Net als dat wij geleerd worden U tegen oma en opa te zeggen. Omdat jij het raar vind moeten we ze maar gaan verketteren?Ik heb niks tegen de islam ansich, wel tegen de idiote ideeen die SOMMIGEN uit die cultuur er op na houden. Nathalie, ik vraag me af of jij ook met een hoofddoek loopt en 10 meter achter je vriend, of dat jullie (en dat verwacht ik eerder) een normale, gelijkwaardige relatie hebben?
Daar zit het verschil! En daar doel ik op!
vanitymay schreef:Er zijn veel meer mensen die niet hun beste beentje voor zetten en iets bijdragen in positieve zin, aan de nederlandse maatschappij. Ik vind serieus dat uitvreters van allerlei afkomst zijn en niet perse een groep. Het maakt me niet uit of dit moslims, christenen joden, antilianen, turken of weet ik wat voor afkomst deze mensen hebben.
Ik baal van Wilders omdat hij (hoewel hij gelijk heeft wat betreft het feit dat uitvreters niet welkom zijn in nederland) continue een groep noemt als hij het over deze uitvreters heeft, terwijl dit beslist niet gerechtvaardig is en ook zeker niet legaal! Wilders stigmatiseert een bepaalde bevolkingsgroep en dat is illegaal en gevaarlijk!
sarabande schreef:vanitymay schreef:Er zijn veel meer mensen die niet hun beste beentje voor zetten en iets bijdragen in positieve zin, aan de nederlandse maatschappij. Ik vind serieus dat uitvreters van allerlei afkomst zijn en niet perse een groep. Het maakt me niet uit of dit moslims, christenen joden, antilianen, turken of weet ik wat voor afkomst deze mensen hebben.
Ik baal van Wilders omdat hij (hoewel hij gelijk heeft wat betreft het feit dat uitvreters niet welkom zijn in nederland) continue een groep noemt als hij het over deze uitvreters heeft, terwijl dit beslist niet gerechtvaardig is en ook zeker niet legaal! Wilders stigmatiseert een bepaalde bevolkingsgroep en dat is illegaal en gevaarlijk!
En daar moet hij in januari voor naar de rechter.
Citaat:Zolang het uitoefenen van een religie dus niet in strijd is met de grondwet, mag je geloven wat je wilt.
Citaat:Loop niet te wauwelen dat ik er geen verstand van heb, sta zelf eens open voor andere meningen
vanitymay schreef:Er zijn veel meer mensen die niet hun beste beentje voor zetten en iets bijdragen in positieve zin, aan de nederlandse maatschappij. Ik vind serieus dat uitvreters van allerlei afkomst zijn en niet perse een groep. Het maakt me niet uit of dit moslims, christenen joden, antilianen, turken of weet ik wat voor afkomst deze mensen hebben.
Yeyo schreef:64 jaar Mariska
Maar je hebt gelijk hoor, helemaal met die stelling erbij, dan word het gewoon eng.
Die Wilders kan wel een lachertje zijn, hij heeft ondertussen wel eng veel aanhangers en dat vind ik echt zorgwekkend.