Whinnylando schreef:Ik heb net een heel "berichtgesprek" gehad op HT met iemand. Of ze zijn echt dom daar of ze houden je voor de gek...
Als ze de foto niet willen verwijderen moet je iemand van de moderators inschakelen.
Dat helpt altijd wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:lifaya schreef:meestal reageren ze zo: "maar ik heb ze van google hoor..." of "ik dacht dat op flickr alleen amerikaanse foto's stonden... dus die komen er niet achter,..." of "hallo ik weet echt niet meer waar ik hem vandaan heb, bewijs maar met een orginele foto dat je de eigenaar bent "
Of ze worden kwaad.
Shadow0 schreef:Hypofocus schreef:Het nemen van andermans foto's zonder dienst toestemming is ALTIJD strafbaar.
Wat je er ook mee doet.
Nee, het openbaar maken / publiceren van andermans foto's zonder diens toestemming is niet toegestaan. Voor eigen gebruik mag je er mee doen wat je wilt.
zoetjes schreef:Wat ik in deze discussie mis en trouwens zowieso binnen de fotografie, is het portret recht van het paard zelf!!
Allemaal leuk en aardig van de fotografen zich kunnen beroepen op copyrights maar ik kan bloedlink worden als je paarden te pas en te onpas overal maar voor worden gebruikt.
lifaya schreef:Ja hahaha"dan had je maar een grotere copyright erover heen moeten doen, pech gehad maar ik ga die blend mooi niet verwijderen, weetje niet hoeveel geld ik er voor heb betaald
"
yeaaaah right, beetje de realiteit kwijtgeraakt meis
Hypofocus schreef:Vermeerderen is ook niet toegestaan
En helaas is een foto opslaan ook gewoon vermeerderen.