vera23 schreef:en daarom wilde ik niet meer met de trein naar huiswas te verwachten helaas!
Zoiets is inderdaad te verwachten, al helemaal als er zoveel mensen met zó veel agressie in zich..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:vera23 schreef:maarr als nou blijkt dat echt alleen de politie geschoten heeft .. wat we nog af moeten wachten . dan kan ik wel begrijpen waarom de mensen zich tegen de politie gingen keren..
Ik niet. Als een paar duizend man op de politie en elkaar beginnen in te slaan en te schoppen, strandstoelen gooien en wat al niet meer, kan ik heel best begrijpen waarom de politie op deze manier ingrijpt. Wat hadden ze anders moeten doen?
Wietsje92 schreef:Bronnen binnen de politie? Maar de politie wil zelf niks loslaten? Weet niet of dit te vertrouwen is, ik zou voordat we met zn allen n conclusie gaan trekken, en de politie weer in het kwade daglicht zetten, toch maar even wachten totdat de politie zelf uitspraak doet over de zaak.
MiSsY_Me schreef:ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam geeft de komende twee jaar geen toestemming voor grootschalige, gratis dance-evenementen ''die kennelijk het risico inhouden van excessief en massaal geweld.''
Fijn, maar er moet ook altijd eerst een dode vallen voordat er ergens wordt ingegrepen...
Wietsje92 schreef:blauw00gje schreef:Ik doe er geen uitspraak over, maar ik zeg alleen wat er in dat bericht staat.
Ik denk dat er mensen binnen dit topic zijn die dat ook willen zien.
Het is ook totaal niet aanvallend bedoeld hoor, maar sommige mensen gaan gelijk op zulke berichten af.
Anoeska schreef:MiSsY_Me schreef:ROTTERDAM - Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam geeft de komende twee jaar geen toestemming voor grootschalige, gratis dance-evenementen ''die kennelijk het risico inhouden van excessief en massaal geweld.''
Fijn, maar er moet ook altijd eerst een dode vallen voordat er ergens wordt ingegrepen...
Beetje kortzichtig he, moeten ze dan alle evenementen aflassen voor er iets gebeurt is, moet je dan iedereen horen schelden! Je kan het als politie / burgemeester ook nooit goed doen. Wat er ook gebeurt, het is altijd jouw schuld.