Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Noatjuh, blijkbaar ben jij beter op de hoogte van het partijprogramma...
Ik heb dit namelijk nog niet kunnen vinden en ook niet kunnen lezen dat 'wij' onze cultuur moeten aanpassen aan 'hun"....
Dus ik ben benieuwd waar jij dat gevonden hebt?
Twiggy2008 schreef:Verder las ik ergens dat iemand riep dat er bijna meer moslims in NL zijn dan christenen e.d.
Welnee. Zo'n mannetje als Wilders roept dat misschien, maar die blaast al zo vaak te hoog van de toren.
![]()
Van de week had hij toch ook weer zo'n blunder gemaakt over aantallen, die qua feiten niet helemaal klopte?
Noatjuhh schreef:Sorry, wist even niet meer wat er nou precies in de beginpost stond:
Wij streven naar een samenleving die zich kenmerkt door islamitische waarden en normen
Dat vind ik wel eng klinken
Citaat:[vooral omdat het niet hun oorspronkelijke samenleving is.
Onze.
Kanelly schreef:Ach ja Twiggy, tot afgelopen woensdag was ik werkzaam voor justitie en van de ruim 150 heren die er bij ons binnen zaten, waren er max. 25 van niet nederlandse afkomst(dus turken, marrokanen, antillianen, indonesiërs, bosniërs, belgen etc. )
joosie schreef:Twiggy2008 schreef:Verder las ik ergens dat iemand riep dat er bijna meer moslims in NL zijn dan christenen e.d.
Welnee. Zo'n mannetje als Wilders roept dat misschien, maar die blaast al zo vaak te hoog van de toren.
![]()
Van de week had hij toch ook weer zo'n blunder gemaakt over aantallen, die qua feiten niet helemaal klopte?
Nou ik moet zeggen dat ik in sommige steden net het gevoel heb dat ik ergens op vakantie ben... Vrij weinig blank.
Woensdag was ik in Amsterdam, zag ik een aanhouding verricht worden (juist ze pakte een zwarte op) die had een vrouwelijke agente geslagen. Donderdag was er in een schoenen winkel uitverkoop nou wat ik zag allemaal buitenlanders. Prima natuurlijk ik ga ook op koopjes af. Maar alle schoenen dozen flikkerden ze op de grond graaien en neergooien! Sorry hoor, maar ik ben opgevoed dat je alles weer netjes terug leg als je het niet nodig hebt. Lopen gewoon dwars door je heen, met paasmarkt wat we hier hebben wachten ze je met een groep op en slaan de jongen met wie je loopt zomaar in elkaar, 1 heeft me zomaar met uitgaan bij me keel gegrepen. Noemen je kaaskop als je nog maar even naar ze kijk of dat zelfs nog niet eens! Lopen heel irritant naar je te fluiten...![]()
Natuurlijk zijn er ook positieve dingen pas geleden nog gehoord van een buitenlandse vriendin van me. Maar de buitenlanders die ik ken denken over de dingen die ik genoemd heb precies het zelfde als mij en die zijn dat ook zat.
Ze hoeven voor mij dus echt geen politieke partij op te richten. Ik heb zelf nog nooit gestemd, maar mag het wel al een paar jaar. Maar was het altijd aardig eens met Wilders, niet met alles. Want elke partij heeft goede en slechte ideen.
KiWiKo schreef:neeTwiggy meerendeel moslim
Ik zal de precieze cijfers even googlen
Maar over de bewondering voor die Iraanse vrouwen, zou toch helemaal niet moeten zijn.......... en daar bedoel ik mee dat het toch te gek voor woorden is dat je bang moet zijn voor je leven omdat je gewoon voor je rechten opkomt? Er is geen bewondering voor Nederlandse vrouwen die demonstreren voor hun recht...... gewoonweg omdat dat hier kan.........
Verder heb je zeker gelijk als het moet gaan om kerkelijke misstanden........ de ontuchtzaken bij de katholieken vliegen je ook om de oren....... inderdaad
KiWiKo schreef:in welk land word het meeste opium geteeld?
in welke landen is de onderdrukking van mensen het grootst?
In welke landen heerst er het meeste oorlog?
In welke landen kan je niet veilig als westerling over straat?
En dan mag mij iemand uit gaan leggen waarom ik moet gaan staan juichen omdat er een partij opstaat die de normen en waarden van de Islam hier in Nederland wil gaan prediken
KiWiKo schreef:In Zuid Amerika is het wel al heel, heel lang heel rustig, leeft alles in pais en vree samen, er zijn geen oorlogen ook geen burgeroorlogen.......
Citaat:In Colombia is de politieke situatie zeer onrustig. Het Zuid-Amerikaanse land is een van de oudste democratieën in Zuid-Amerika, en tegelijkertijd de meest gewelddadige. De laatste decennia zijn leger, paramilitaire organisaties, drugsbendes en oppositiegroepen voortdurend met elkaar in oorlog. Hiervan zijn vooral de burgers het slachtoffer.
De strijdgroepen hanteren ontvoeringen, ‘verdwijningen’, martelingen, moord, bomaanslagen en intimidatie om hun zin te krijgen. Grote delen van het land zijn ontwricht door het oorlogsgeweld en grootschalige schendingen van de mensenrechten.