Huwelijkswet, Verplicht seks?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:41

Cyntje schreef:
VivaLaVida schreef:
Nou sorry maar als mijn kerel met zulke kaktaal en onbegrijpbare, filosofisch verantwoorde woorden tegen mij begint te praten ben ik gelijk niet meer geil en kan ie de sex wel vergeten..... :+

Edit: ik weet zeker dat ik m aan zou staren zo :\ en dan 'hallo? praat eens normaal nederlands :\ ??"

Man je bent al een uur bezig met proberen eruit te halen wat ie nou bedoelt :D

Wat bedoel je? Sperma?? Of hoe zeg je dat met een moeilijk woord?

HAHA!!!! ik had het over de hoogdravende taal van HC eigenlijk.... niks vies... deze keer O:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:42

_Anca_ schreef:
Blue_Eyes schreef:
Ejaculaat... ;)

Het spulletje dat naar binnen moet om het eitje te zoeken

Of als je het dan echt mooi wilt doen... de door het mannelijk geslachtsdeel geproduceerde vloeistof met geslachtscellen, bedoeld voor seksuele reproductie. :D

Alles dan, en nou ga ik doen waar de vrouw voor bedoeld is... poetsen! ;)
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 17-04-09 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Huwelijkswet, Verplicht seks?

>;) hou eens op

Kwanyin

En dan nog, los van de huidige culture achtergrond gezien, als seks de drijfveer zou zijn om een relatie bij elkaar te houden, is 4 dagen alsnog vreselijk kort om je ademruimte even te nemen als je dat nodig hebt.
Er zijn vrouwen die geen behoefte hebben aan eens om de 4 dagen(en mannen :D ), maar die evengoed hun partner graag zien en genieten van de bedavontuurtjes.
Ik kan best begrijpen dat het moeilijk wordt in een relatie als de een de ander verafschuwt en weigert nog sex met hem te hebben over een langere periode(niet omdat hij/zij ziek is of lichamelijk iets mankeert, maar puur omdat ze geen seks meer wil hebben met zijn/haar partner), maar als je maar minder dan 4 dagen te tijd krijgt om je er overheen te zetten als je eens een 'nu even nu schat, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd'-periode hebt dan krijg je eigenlijk helemaal geen kans om eens op seksueel vlak een kleine rustpauze in te lassen als je dat nodig hebt.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:43

Cyntje schreef:
VivaLaVida schreef:
Nou sorry maar als mijn kerel met zulke kaktaal en onbegrijpbare, filosofisch verantwoorde woorden tegen mij begint te praten ben ik gelijk niet meer geil en kan ie de sex wel vergeten..... :+

Edit: ik weet zeker dat ik m aan zou staren zo :\ en dan 'hallo? praat eens normaal nederlands :\ ??"

Man je bent al een uur bezig met proberen eruit te halen wat ie nou bedoelt :D

Wat bedoel je? Sperma?? Of hoe zeg je dat met een moeilijk woord?

Zou best kunnen dat hij dat bedoeld. Ze kwamen er pas iets langer dan 100 jaar geleden achter dat je voor bevruchting ook een eicel nodig had :+ Daarvoor dachten ze dat een mannelijke spermacel genoeg was voor een baby :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:45

Heb je straks een zak als een baby :')

Cyntje

Blue_Eyes schreef:
Of als je het dan echt mooi wilt doen... de door het mannelijk geslachtsdeel geproduceerde vloeistof met geslachtscellen, bedoeld voor seksuele reproductie. :D

Alles dan, en nou ga ik doen waar de vrouw voor bedoeld is... poetsen! ;)

Je vergeet iets! En op verzoek plat liggen voor de man :7

Anoniem

Zouden we een hoop baby's hebben dan... :=

lesilla

xKatleentjex schreef:
En dan nog, los van de huidige culture achtergrond gezien, als seks de drijfveer zou zijn om een relatie bij elkaar te houden, is 4 dagen alsnog vreselijk kort om je ademruimte even te nemen als je dat nodig hebt.
Er zijn vrouwen die geen behoefte hebben aan eens om de 4 dagen(en mannen :D ), maar die evengoed hun partner graag zien en genieten van de bedavontuurtjes.
Ik kan best begrijpen dat het moeilijk wordt in een relatie als de een de ander verafschuwt en weigert nog sex met hem te hebben over een langere periode(niet omdat hij/zij ziek is of lichamelijk iets mankeert, maar puur omdat ze geen seks meer wil hebben met zijn/haar partner), maar als je maar minder dan 4 dagen te tijd krijgt om je er overheen te zetten als je eens een 'nu even nu schat, ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd'-periode hebt dan krijg je eigenlijk helemaal geen kans om eens op seksueel vlak een kleine rustpauze in te lassen als je dat nodig hebt.

En het is gewoon een achteruitgang in de rechten van de vrouw en universele mensenrechten. Baas zijn over eigen lichaam..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:46

_Tivoli_ schreef:
Heb je straks een zak als een baby :')

_O-

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:47

Huertecilla schreef:
Blue_Eyes schreef:
Misschien dat dat komt door de manier waarop jij erover praat?

Omdat ik er geen punt van maak dat het voor de mens belangrijk ís?

Waarom denk je dat de vrouw van die bijna karikaturale geslachtskenmerken heeft? Waarom de menselijke man zo absurd groot geschapen is voor een primaat?
Omdat het in de evolutie van de mens geen rol speelt? Om beter met elkaar te kunnen lachen?

hc

Ik ben in een museum in Stockholm geweest. Hier was toevallig ook een tentoonstelling over seks bij dieren. Zo goed als alle diersoorten heb seks voor alleen het plezier ;) Niet alleen apen, maar ook dolfijnen, vogelsoorten, katten en weet ik het wat voor dieren hebben seks voor het genot! En ook seksualiteit bij dieren is hetzelfde als bij de mens. De meeste zwanen zijn lesbische koppels, er komt zo nu en dan een mannetje bij voor de voorplanting, verder niet. Dolfijnen, hele scholen van mannelijke dolfijnen die voor het plezier seks met elkaar hebben! Dat de mens dus groot geschapen is, heeft naar mijn mening niks te maken met dat de seks dus beter zou zijn. En dat het dus beter is voor de relatie tussen man en vrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:49

Dieren hebben ook alleen sex als ze dr allebei zin in hebben hoor.... mijn merrie trapt wel van zich af hoor :D

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:49

Blue_Eyes schreef:
Ik ontken ook niet dat seks belangrijk is - hoewel dat per persoon of per relatie kan verschillen.
Maar een levensbehoefte is het absoluut niet.

De clitoris is uniek en een genotsorgaan.

Wetenschappelijk betekent de ontwikkeling van een genotsorgaan dat sexueel genot een evolutionair voordeel voor de mens had/heeft.

Voor de creationisten houdt dit in dat God sexueel genot zo belangrijk vond dat hij er een orgaan voor bedacht en geschapen heeft.

In de westerse samenleving is de enorme hoeveelheid geld welke omgaat in de sex-industrie een illustratie van het enórme belang van sex dat door een culturele ontkenning een spanningsveld is geworden.

Al met al een heldere illustratie dat voor de mensheid sexuele lol een levensbehoefte is, een evolutionair voordeel was/is.

hc

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:51

De clitoris wordt anders in veel culturen afgesneden. #)

Volgende argument please,ik vind je nog steeds niet overtuigend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:52

Een mens gaat niet dood aan een leven zonder sex ;)
dus is het geen levensbehoefte.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:54

VivaLaVida schreef:

Daar sla je de spijker op zijn kop :Y)

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:55

VivaLaVida schreef:
Dieren hebben ook alleen sex als ze dr allebei zin in hebben hoor.... mijn merrie trapt wel van zich af hoor :D

Dat klopt

Maar toch bestaat er ook in de dierenwereld verkrachtig. Eenden bijvoorbeeld, heel veel vrouwtjes verdrinken doordat er een overschot aan mannen is, en die allemaal met het vrouwtje willen paren.

Kikkers hebben ook weinig keus

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:55

Cyntje schreef:
VivaLaVida schreef:

Daar sla je de spijker op zijn kop :Y)

De mensheid sterft wel uit als iedereen een leven heeft zonder seks :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:56

Huertecilla schreef:
Blue_Eyes schreef:
Ik ontken ook niet dat seks belangrijk is - hoewel dat per persoon of per relatie kan verschillen.
Maar een levensbehoefte is het absoluut niet.

De clitoris is uniek en een genotsorgaan.

Wetenschappelijk betekent de ontwikkeling van een genotsorgaan dat sexueel genot een evolutionair voordeel voor de mens had/heeft.

Voor de creationisten houdt dit in dat God sexueel genot zo belangrijk vond dat hij er een orgaan voor bedacht en geschapen heeft.

In de westerse samenleving is de enorme hoeveelheid geld welke omgaat in de sex-industrie een illustratie van het enórme belang van sex dat door een culturele ontkenning een spanningsveld is geworden.

Al met al een heldere illustratie dat voor de mensheid sexuele lol een levensbehoefte is, een evolutionair voordeel was/is.

hc

Genot tijdens de sex is ook belangrijk!
Als het voor een vrouw niet fijn zou voelen om sex te hebben dan zou niet een vrouw sex willen hebben, maar ik snap niet hoe jij daar het bovenstaande uit af leidt.

Omdat het lichaam een orgaan heeft die puur voor het genot gemaakt is, is het een levensbehoefte?
Genot tijdens sex maakt een stofja aan in je hersenen wat er voor zorgt dat je je vrolijker, gezonder, etc. voelt.

Zoals al eerder gezegd is sex dus belangrijk voor de lichamelijke gezondheid, dat heeft niemand hier ontkend!
Maar waar het hier de hele tijd over gaat is dat beide partners genieten tijdens de sex!

Als een vrouw gedwongen wordt tot sex, geloof mij maar, dan kun je nog zo bezig zijn met haar clitoris, zij zal het nooit fijn gaan vinden!

Zoals jij het beschrijft is het een machtig orgaan waardoor sex altijd genot op levert....
Basisles biologie: Als een vrouw totaal niet in the mood is er totaal geen zin in heeft dan kan stimulatie van de clitoris zelfs leiden tot pijn en dus geen genot!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:56

Voorlopig is de mensheid niet in gevaar hoor :Y)

En eenden kunnen geen wetten maken waar de vrouwtjes tegen hun zin in 'verkracht' mogen worden.

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:57

Onvoorstelbaar dat dit in een wet vastgelegt wordt!
Ik vind het aller verschrikkelijkst!
Je moet sex hebben als je er zin in hebt en zo niet....jammer dan, volgende keer beter :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:58

VivaLaVida schreef:

Geen primaíre nee. Klopt, schreef ik al. Het is een behoefte die motiveert om te léven.

Sex is heel sterk van invloed op menselijk gedrag, veel sterker dan bij andere diersoorten.
Voor de mensheid is het een evolutionaire succesfactor.

Ik vraag mij af waarom zoveel Boktsters het nodig vinden om over dit volstrekt niet ter discussie staande punt persoonlijk beledigend te moeten worden.

hc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 14:59

VivaLaVida schreef:

De mensheid sterft wel uit als iedereen een leven heeft zonder seks :P[/quote]

Daar gaat het niet over?
ook als iedereen wel seks heeft maar dan beschermd..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:00

Huertecilla schreef:
VivaLaVida schreef:

Geen primaíre nee. Klopt, schreef ik al. Het is een behoefte die motiveert om te léven.

Sex is heel sterk van invloed op menselijk gedrag, veel sterker dan bij andere diersoorten.
Voor de mensheid is het een evolutionaire succesfactor.

Ik vraag mij af waarom zoveel Boktsters het nodig vinden om over dit volstrekt niet ter discussie staande punt persoonlijk beledigend te moeten worden.

hc

Motiveert ja. Maar dat is geen levens behoefte.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 15:00

Joyckuh schreef:
De mensheid sterft wel uit als iedereen een leven heeft zonder seks :P

Juist. De mens heeft een evolutionair voordeel gehad aan de concrete lól in sex :)*

hc