Pedofielensite voor of tegen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:34

Hittepit, wat verschrikkelijk voor je. Kijk, en dan zeggen sommigen ook nog dat je jezelf in een slachtofferrol láát duwen....

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:14

Ik laat me niet in een slachtofferrol duwen,ik hoop dat er meiden zijn die mijn verhaal kunnen lezen en horen en zelf er ook mee naar buiten komen als ze iets dergelijks mee hebben gemaakt.
Niet alleen pedofilie,maar ook incest en verkrachting.
Er heerst nog een groot taboe erop en dat is jammer.
Heel meisjes en vrouwen schamen zich er voor en dat is eigenlijk heel droevig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:22

Hoi hittepetit, ik zei al eerder dat niet iedereen er mee om kan gaan,
en slachtofferrol heb ik ook al aangeven dat je dat gewoon niet zeggen kan.
Er mee omgaan ok, maar de wond zal eeuwig blijven bestaan en bij de minst geringste ervaring
kan hij weer open gescheurd worden, ik noem dat zelf voor eeuwig getekend.
Kan me heel goed voorstellen dat jij met heel veel boosheid rondloopt waar je niets mee kan,
en dat meneer gewoon een tweede kans heeft gekregen.
Walgelijk gewoon dat dit gewoon toegestaan is in Nederland, laten we hopen dat hij goed aangepakt
is door zijn medebajesklanten ;) Meestal 'weten ze wel raad met dat soort zieltjes.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:46

Diablo schreef:
Hittepit, wat verschrikkelijk voor je. Kijk, en dan zeggen sommigen ook nog dat je jezelf in een slachtofferrol láát duwen....

degene die dat zei was volgens mij ook zelf misbruikt dus die zegt dat heus niet zomaar. IK dacht ook meer dat ze ermee bedoelde dat je (hoewel je het nooit zal vergeten) je er wel mee kan leren leven. Maar dat alleen als je jezelf niet als zielig gaat beschouwen. En voor jezelf op gaat komen. (Je er dus zelf voor zorgt dat je je niet meer constant slachtoffer voelt.)

Maar ik kan me best voorstellen dat dat wanneer je het anders intrepeteerd best beledegend kan klinken.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:49

Chiqa dat klopt tuurlijk is er boosheid, dat vind ik eigenlijk normaal.En ik verwacht ook niet anders dat er wel eens een mindere periode zal hebben.
Ik weet nu hoe ik er om moet gaan.Ik kan er over praten en dat is fijn en het is jammer dat heel veel dat niet durven.
Maar je zal de keuzes moeten respecteren en hopen dat iedereen op een gegeven moment daar een plekje voor zal vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:50

liedje89 schreef:
Diablo schreef:

degene die dat zei was volgens mij ook zelf misbruikt dus die zegt dat heus niet zomaar. IK dacht ook meer dat ze ermee bedoelde dat je (hoewel je het nooit zal vergeten) je er wel mee kan leren leven. Maar dat alleen als je jezelf niet als zielig gaat beschouwen. En voor jezelf op gaat komen. (Je er dus zelf voor zorgt dat je je niet meer constant slachtoffer voelt.)

Maar ik kan me best voorstellen dat dat wanneer je het anders intrepeteerd best beledegend kan klinken.

Dat bedoelde ik idd ook :)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:56

liedje89 schreef:
Diablo schreef:

Ik snapte heel goed hoe het bedoeld werd. Maar niet iedereen is sterk genoeg om er mee te leren leven (en ik vind dat echt niet 'zichzelf zielig vinden'), sommigen mensen kunnen niet anders dan slachtoffer zijn en dat is dan zéker niet de schuld van het slachtoffer.

Anoniem

Re: Pedofielensite voor of tegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:04

Dat heb ik ook nooit gezegd, Diablo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 00:24

Je vraagt er als eerste nooit om ,een slachtoffer te worden.Je bent zo wie zo heel lang een slachtoffer, al is het maar door het langzaam malende gerecht,honderd keer je verhaal doen en eigenlijk je zelf constant moeten verdedigen ,waar door je haast het gevoel krijgt zelf een dader te zijn.
Ik vind dat het begrip voor slachtoffers nog ver te zoeken is door de juridische mallemolen.Als die hele handel achter de rug is moet je je wonden likken.Terwijl je met dit alles bezig bent loopt de dader allang weer vrij rond.aftrek van zijn straf voor voorarrest,aftrek van zijn straf wegens goed gedrag.En hup daar gaan ze, op naar hun 2e kans,of is het het volgend slachtoffer?

Ik heb nu de site een paar keer bekenen door de links die hiergeplaatst waren,ik krijg er een akelig gevoel bij,vind het ergens nog (zielig) voor die mensen.Aan de andere kant heb ik toch zoiets ik weet graag met wie ik te maken heb,Deze site geeft je natuurlijk wel de gelegeheid om te checken of die aardige turnleraar die zo leuk met kinderen omgaat toch echt wel gewoon aardig is.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:08

Tsja ligt eraan hoe de persoon is.

Misschien had de persoon rare gedachten en een jong persoon verkracht erdoor en dat die door therapie weer is genezen dan komt die foto ook inene op website?

Ik ben eigelijk tegen omdat mensen hun privacy hebben. Ga toch ook geen foto's plukken van iederéén bijvoorbeeld op een sm chatbox en die doorpasen aan hun vrienden(innen)

Daar komt het ongeveer zelfde op neer.

Als de persoon privacy wilt laat hem die privacy houden.

Trouwens; Dan heb ik liever echte criminelen op de websites zien staan dan de pedofielen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:22

huh??????? een pedofiel is dus geen crimineel??????

man zo iemand tekent een kind voor de rest van zijn/haar leven........ voor de komende 70 jaar!!!!!11

een echte crimineel....... je bedoeld een bankrover???

bizar

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:05

kensha schreef:
Tsja Ga toch ook geen foto's plukken van iederéén bijvoorbeeld op een sm chatbox en die doorpasen aan hun vrienden(innen)

Natuurlijk komt dat niet op hetzelfde neer. Ik vind mensen die aan sm doen echt heel wat anders dan pedofielen die hun handen niet thuis kunnen houden.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:31

kensha schreef:

Misschien had de persoon rare gedachten en een jong persoon verkracht erdoor en dat die door therapie weer is genezen dan komt die foto ook inene op website?

Ik ben eigelijk tegen omdat mensen hun privacy hebben. Ga toch ook geen foto's plukken van iederéén bijvoorbeeld op een sm chatbox en die doorpasen aan hun vrienden(innen)

Trouwens; Dan heb ik liever echte criminelen op de websites zien staan dan de pedofielen.

Ik vind dit heel erg wat je schrijft en het mag duidelijk zijn dat jij geen enkel benul hebt wat zoiets met je doet :n

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 10:34

SM kiezen mensen vaak zelf voor, die kinderen kiezen er niet voor om door z'on pedo te worden gegrepen, maar moeten wel verplicht hun hele leven met de schade leren leven.
Van mij mogen alle pedo's op het internet, moeten ze hun poten maar thuis houden.

Sorry Kensha, jij begrijpt er geloof ik helemaal niks van hè? :x |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:13

kensha schreef:

Trust me.....Een pedo is een crimineel hoor, maak je geen zorgen verder tekst en uitleg lijkt me vrij nutteloos.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:13

[quote="kensha"]

Dit vind ik totaal geen vergelijking,
en hieruit begrijp ik dus dat jij het niet crimineel vindt wat een pedo met kinderen uitvreet?
Ik vind het meer dan crimineel als een meisje/jongen van een jaar of 5 verkracht wordt!!!!!
En pedo'shebben het recht op privacy verloren op het moment dat ze zich aan kind vergrijpen(althans dat is mijn mening)
Laatst bijgewerkt door Florale op 27-03-09 21:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:16

dubbelpost

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 00:58

hittepit_12 schreef:
kensha schreef:

en hieruit begrijp ik dus dat jij het niet crimineel vindt wat een pedo met kinderen uitvreet?
Ik vind het meer dan crimineel als een meisje/jongen van een jaar of 5 verkracht wordt!!!!!
En pedo'shebben het recht op privacy verloren op het moment dat ze zich aan kind vergrijpen(althans dat is mijn mening)

Kan ik alleen maar op zeggen _/-\o_

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:03

Kensha, jij noemt pedofielen geen criminelen???? :? :? :?
Nou, dan ben je in mijn ogen de weg wel een beetje kwijt, hoor....... :j

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:05

Citaat:
[/quote]

Kan ik alleen maar op zeggen _/-\o_[/quote]

_/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:49

Dat ze het recht op hun privacy verliezen hadden ze zich ook kunnen bedenken op het moment dat ze zich zouden vergrijpen aan een 5 jarig kind ;) Wat ook jou en mijn dochter had kunnen zijn Kensha.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:12

En hoe zit het met de privacy van zo'n kind dan???? :(

Kensha is een man, zie ik in zijn profiel. Hmmm......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:23

Twiggy, die hebben helemaal geen privacy meer ze staan met naam en toebehoren in alle kranten, en dan mag een pedo eisen stellen??? Beetje krom toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:21

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 15:53

Vjestagirl schreef:
horseylove schreef:
ik ben op zeker voor.
je wil toch niet zo viespeuk naast je hebben wonen.

Je krijgt geen adres te zien, alleen een wijk.

En wie weet, eens een fout gemaakt wil niet zeggen dat je voor de rest van je leven fout bent

deze mensen zullen altijd een stempel op hun hoofd hebben, en die mogen ze houden ook.