Als je dat niet snapt, klopt er iets niet in je eigen bovenkamertje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klomp schreef:Dat mag jij vinden lieveli (je doet je naam geen eer aan, maar dat terzijde) je bent zelf ook niet erg oke, zoals ik al zei is dit mijn mening, net zo goed alsd jij de jouwe mag hebben.
Als je dat niet snapt, klopt er iets niet in je eigen bovenkamertje
Kaka schreef:En dan is erg jammer dat je daarbij niet vermeldt dat de kuikentjes als zij ze niet opgekocht had, sowieso door de versnipperaar gehaald zouden worden. Het was een statement.
Kan overigens niet vinden of ze de kuikentjes ook daadwerkelijk en plein public versnipperd heeft.
mackkwek schreef:ik quote een stukje van haarzelf in het nrc handelsblad:
Zo heb ik eens voor mijn project Save the Males 61 kuikens, haantjes, vrijgekocht. Die heb ik dus gered van de dood; ik gaf ze een tweede kans. Op de tentoonstelling in Platform 21 kon het publiek de haantjes adopteren. Degene die niet werden verkocht, zou ik door de versnipperaar halen!
ze dood dus zelf de dieren voor haar tentoonstelling,.jak,..dat mens is dus nog zieker dan ik dacht.
Als de dieren al dood waren,.was het tot daar aan toe,..maar om ze dan nog zelf,terwijl ze gewoon gezonde dieren waren,ze door de versnipperaar te halen,..Grrrrr,..word daar toch echt boos om!
geef dan die kuikentjes maar aan mij!
MarcoBorsato schreef:Er is trouwens in Spanje een kunstenaar geweest, die bond een straathond vast in een galerie met eten en water nét buiten handbereik. Het enige wat de bezoekers hoefden te doen was het binnen handbereik van de hond zetten.
De hond is verhongerd en verdorst
mackkwek schreef:ik quote een stukje van haarzelf in het nrc handelsblad:
Zo heb ik eens voor mijn project Save the Males 61 kuikens, haantjes, vrijgekocht. Die heb ik dus gered van de dood; ik gaf ze een tweede kans. Op de tentoonstelling in Platform 21 kon het publiek de haantjes adopteren. Degene die niet werden verkocht, zou ik door de versnipperaar halen!
ze dood dus zelf de dieren voor haar tentoonstelling,.jak,..dat mens is dus nog zieker dan ik dacht.
Als de dieren al dood waren,.was het tot daar aan toe,..maar om ze dan nog zelf,terwijl ze gewoon gezonde dieren waren,ze door de versnipperaar te halen,..Grrrrr,..word daar toch echt boos om!
geef dan die kuikentjes maar aan mij!
Kaka schreef:En dan is erg jammer dat je daarbij niet vermeldt dat de kuikentjes als zij ze niet opgekocht had, sowieso door de versnipperaar gehaald zouden worden. Het was een statement.
Kan overigens niet vinden of ze de kuikentjes ook daadwerkelijk en plein public versnipperd heeft.
klomp schreef:Pardon, volgens mij kreeg ik net naar mijn hoofd dat ik kinderachtig zou zijn, ik gaf verdorie nog toe dat ik een bepaald deel niet had goed gelezen...over volwassen gesprokenDaarnaast gaf ik aan dat ik VIND dat je dan niet bij je hoofd bent als dat kunst noemt.
Vinden is niet veroordelen. Verder zei ik enkel dat je je naam geen eer aan doet, niks beledigends aanhooguit dat je je aangesproken voeld, wellicht dan een waarheid?
Daarnaast gaf ik MIJN mening...lezen is inderdaad voor jou dus ook errrug lastig.
Ik vind het niks, jij vind het prachtig...ieder zijn mening...TEM maar lekker hoor!
Nog nooit meegemaakt dat een mod iemand op zijn mening wordt aangesproken
Onassa schreef:Ik krijg toch meer de kouwe rillingen bij het idee dat kuikens door een versnipperaar gaan dan door haar kunst met dieren die al zijn gaan hemelen.
MysticTinker schreef:Is dit diezelfde vrouw die de nek van haar kat omdraaide voor een handtas? Uit dit topic?:
[LZP] Hoe stom kan je zijn!! (dode dieren)
Ziek![]()
Naar mijn mening is dit niet bedoeld tegen kinderen met huisdieren, maar gewoon een schreeuw voor aandacht. Zielig mens..
Ik vind het juist goed dat jonge kinderen huisdieren krijgen, MITS de ouders wel verantwoordelijk genoeg zijn en ze niet alleen laten. Zo leren kinderen om te gaan met dieren. Het is gewoon heel belangrijk dat jonge kinderen leren hoe ze met dieren moeten omgaan, dat ze de taal een beetje leren, leren hoe ze een diertje moeten oppakken..
Wij hebben thuis altijd dieren gehad, nooit iets mis gegaan, ik was altijd hartstikke voorzichtig, gewoon doordat ik het zo geleerd heb.. Maar ik ken ook mensen van mijn leeftijd die nog geen konijn kunnen optillen..
MarcoBorsato schreef:Onassa schreef:Ik krijg toch meer de kouwe rillingen bij het idee dat kuikens door een versnipperaar gaan dan door haar kunst met dieren die al zijn gaan hemelen.
Ik vind het ook luguber, maar ik vind het nog luguberder dat niemand de kuikentjes wilde kopen ondanks televisieoptredens en krantenadvertenties.
Vjestagirl schreef:Wat zij gedaan heeft zijn dieren die hoe dan ook gedood zouden worden opkopen, zodat ze niet dood hoefden. Vervolgens gaf ze mensen de kans om die dieren te redden... Zij heeft daarmee juist voorkomen dat ze vermoord werden. Daarbij, als ze niet verkocht werden ondergingen hetzelfde lot als wat ze eerder stond te wachten, alleen doe zij het dan stuk voor stuk en niet per bakken tegelijk.
Het ironische is, is dat ze 'gered' zijn door ze in beslag te nemen, en daarna alsnog door de versnipperaar zijn gegaan...
Nouks schreef:Vjestagirl schreef:Wat zij gedaan heeft zijn dieren die hoe dan ook gedood zouden worden opkopen, zodat ze niet dood hoefden. Vervolgens gaf ze mensen de kans om die dieren te redden... Zij heeft daarmee juist voorkomen dat ze vermoord werden. Daarbij, als ze niet verkocht werden ondergingen hetzelfde lot als wat ze eerder stond te wachten, alleen doe zij het dan stuk voor stuk en niet per bakken tegelijk.
Het ironische is, is dat ze 'gered' zijn door ze in beslag te nemen, en daarna alsnog door de versnipperaar zijn gegaan...
Dream on...
Belt iemand de dierenbescherming, "er staat hier een of ander wijf, die is echt niet goed snik, die gaat zo kuikentjes versnipperen", ze worden in beslag genomen en alsnog versnipperd, dan niet door Tinkebell, dan niet tijdens een expositie, maar wel stuk voor stuk en allemaal. Hoezo, gered?
Wat een naïviteit, hoe jij blind Tinkebells verhaaltjes napraat...
MysticTinker schreef:Ik vind het juist goed dat jonge kinderen huisdieren krijgen, MITS de ouders wel verantwoordelijk genoeg zijn en ze niet alleen laten. Zo leren kinderen om te gaan met dieren. Het is gewoon heel belangrijk dat jonge kinderen leren hoe ze met dieren moeten omgaan, dat ze de taal een beetje leren, leren hoe ze een diertje moeten oppakken..
Wij hebben thuis altijd dieren gehad, nooit iets mis gegaan, ik was altijd hartstikke voorzichtig, gewoon doordat ik het zo geleerd heb.. Maar ik ken ook mensen van mijn leeftijd die nog geen konijn kunnen optillen..
Nouks schreef:Vjestagirl schreef:Wat zij gedaan heeft zijn dieren die hoe dan ook gedood zouden worden opkopen, zodat ze niet dood hoefden. Vervolgens gaf ze mensen de kans om die dieren te redden... Zij heeft daarmee juist voorkomen dat ze vermoord werden. Daarbij, als ze niet verkocht werden ondergingen hetzelfde lot als wat ze eerder stond te wachten, alleen doe zij het dan stuk voor stuk en niet per bakken tegelijk.
Dream on...
Belt iemand de dierenbescherming, "er staat hier een of ander wijf, die is echt niet goed snik, die gaat zo kuikentjes versnipperen", ze worden in beslag genomen en alsnog versnipperd, dan niet door Tinkebell, dan niet tijdens een expositie, maar wel stuk voor stuk en allemaal. Hoezo, gered?
Wat een naïviteit, hoe jij blind Tinkebells verhaaltjes napraat...
MarcoBorsato schreef:klomp schreef:@lieveli: Zoek even op: Ik vind....dat is dus MIJN MENING...wellicht snap je het nu?
Wellicht snap je dat je niets bijdraagt aan een zinvolle discussie?
En je hoeft niet in caps te gaan typen, dat staat zo aandachtrekkerig vind je niet?