Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mick75 schreef:Over wat Christenen aangericht hebben heb ik het eerder in dit topic al gehad. Wat te denken van Noord Ierland? de ETA? Allemaal vrij recent en echt erg Christelijk.
Princess_ schreef:In Noord ierland was het de katholieken tegen protestanten als ik het goed heb.
Margreetje schreef:Hij zou toch ook eens wat aan dat gebleekte kapsel zou doen dan zouden de mensen hem misschien eens serieus nemen.
mick75 schreef:Oja, strenger straffen. Kijk naar de VS. Het hoogste aantal criminelen ter wereld, 2 % van de bevolking zit in de gevangenis, de doodstraf bestaat in een fors aantal staten maar er zijn nog steeds grote gebieden die levensgevaarlijk zijn... Door criminelen. Werkt dus niet.
Princess_ schreef:Ik vond fitna een lachertje
Plak knip, film
Allemaal beelden die we allemaal wel eens hebben gezien. En ja, bijv. dat kindje wat zegt: Joden zijn varkens ze moeten dood oid.
Wss is dat een Palestijns kindje die leeft dus in oorlog en zegt na wat zijn omgeving roept. En dat is heel sneu JA.
Nog sneuer vind ik het om zoiets in je filmpje te zetten.
Flosje446 schreef:mick75 schreef:Oja, strenger straffen. Kijk naar de VS. Het hoogste aantal criminelen ter wereld, 2 % van de bevolking zit in de gevangenis, de doodstraf bestaat in een fors aantal staten maar er zijn nog steeds grote gebieden die levensgevaarlijk zijn... Door criminelen. Werkt dus niet.
Maar in de VS heb je ook weer met andere problemen te maken zoals bijv een veel grotere armoede. En een doodstraf wil niet zeggen dat er daar strenger gestraft wordt. Het gaat om de kleinere misdrijven om daar ook streng voor te straffen.
Wildgirl schreef:@mick, bedoel jij niet de roemenen?
Die zitten namelijk behoorlijk diep in het nederlandse serieuze drugsnetwerk incl moorden en handel.
Volgens mij moeten we niet massaal afgaan op wat wilders roept/schreeuwt whatever.
Dat is zijn manier om aandacht te trekken, 9 vd 10 keer zijn dit helemaal geen partij standpunten.
Lees je daar eens in; dan zie je dat het best meevalt met de afschaffing van de uitkering en het minimumloon