Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:[***]:
Denk jij dat een kind van zwakbegaafde ouders zich goed mentaal kan ontwikkelen als het gaat om ouderlijke stimulatie?
Welshcobfan schreef:Odetteke:
Denk jij dat een kind van zwakbegaafde ouders zich goed mentaal kan ontwikkelen als het gaat om ouderlijke stimulatie?
Welshcobfan schreef:En ik denk ook niet dat het zo fair is om continu mensen van buitenaf nodig te hebben die wél die wel in staat zijn kind mentaal te prikkelen op een bepaald niveau als de ouders dat niet meer kunnen.
Kafue schreef:En de mentale ontwikkeling van 0 tot vier ach die valt mee, dat lukt ook iemand die trager van begrip zijn nog wel.
Welshcobfan schreef:Ik denk ook niet dat deze mensen het besef hebben wat het effect is op het kind.
odetteke schreef:Kafue schreef:En de mentale ontwikkeling van 0 tot vier ach die valt mee, dat lukt ook iemand die trager van begrip zijn nog wel.
Nou die mentale ontwikkeling is enorm groot dan! Niet voor niets kunnen kinderen dan heel makkelijk tweetalig op te voeden worden bijvoorbeeld. De basis voor veel dingen wordt dan gelegd/
Welshcobfan schreef:Shadow, ik gaf slechts mijn mening gebasseerd op mijn ervaringen.
Shadow0 schreef:Welshcobfan schreef:Shadow, ik gaf slechts mijn mening gebasseerd op mijn ervaringen.
Ah, dat doen er meer. Maar ken je deze personen dan? Heb je ervaring met deze situatie?
Welshcobfan schreef:Maar dat doet er absoluut niet toe en is niet relevant in mijn optiek.
Het gaat mij om de welzijn van het kindje. De kinderrechter beslist niet zomaar iets, dat ligt erg gevoelig. Een kind wordt niet zomaar bij zijn ouders weggehaald...