Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Als je zo'n kindje ziet heb je de vergelijkingsfoto van Maddie niet bij de hand. Ik vind het geweldig hoe mensen nog opletten of ze Maddie zien, zou bij elk vermist kind zo moeten! Ik zou het ook helemaal niet erg vinden als men abusievelijk denkt dat mijn dochter Maddie is, als mijn kind vermist zou zijn zou het ook fijin zijn als andere mensen oplettend zijn!
Babootje schreef:Fairytail schreef:Ik vind het hele media gebeuren ook wel uit de hand lopen ja.. Op zo'n foto kan echt elk blond meisje ter wereld bij wijze van zijn gefotografeerd. Het aantonen van geboorten akte was welliswaar genoeg, verbaasd me.. Dat er geen bloed onderzoek geeisd wordt..?
/quote]
Hallo zeg, dat kindje lijkt in de verste verte niet op Maddie. Een bloedproef is in dat geval weggegooid geld.
faye schreef:Moet je wel weten waar dat kndje woont
In dit geval: Marokko is groot
russel schreef:Ik vind het erg knap om van dat onduidelijke fotootje 100% zeker te zijn dat het kind het niet is. Om dat niet na te trekken zou ik dom vinden. Een kind kan in een paar maanden tijd best veranderen, als het nog leeft dan heeft het stress gehad en natuurlijk ouder geworden, bij kinderen gaat dat snel.
sarabande schreef:faye schreef:Moet je wel weten waar dat kndje woont
In dit geval: Marokko is groot
Dat was dus bekend
Maar iemand die bij de Paus naar binnen wandelt weet ook wel zon adres te achterhalen.
katiavl schreef:Ik vind apart dat ze al kunnen zeggen dat ze autistisch is
Bij mijn broer heeft dat drie maanden van testen geduurd eer ze het kunnen vaststellen
russel schreef:Ik ken iemand met Asperger, hij heeft ook een kind dat autistisch is.
Misschien dat Kate, als het waar is, daardoor wel de schijn tegen heeft bij velen. Reakties van iemand die een vorm van autistisme heeft is in den regel wat anders. Vaak genoeg voorbij gekomen dat Kate vreemde reakties heeft gegeven. Een autistisch kind opvoeden is niet altijd even makkelijk.
De kennis die ik refereer is idd ook zeer intelligent, iemand die ook van alles en nog wat aanpakt, soms zo snel denkt dat je er niet echt bij kan, en soms gewoon minder sociaal uit de hoek kan komen.
Babootje schreef:Een hoop geld uitgegeven in 3 maanden tijd (300.000 pond is ongeveer 600.000 Euri?) o.a. aan de McCanns' living expenses.
Ieder ander moet gewoon werken voor zijn "living expenses"