Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Ik ben wel een vleeseter (ook volgens het bloedgroepen dieet overigens). Een keer overslaan wil ik wel doen, maar ik ga geen vegetariër worden.
Hier wordt de goedkoopste pasta gekocht, zit toch geen verschil in smaak in.
too good to go werkt heel vaak niet, is al weg voordat je er aan denkt. Want tja, als iedereen dat wil kopen, dan is er ook weer niet genoeg voor iedereen. Aan het einde van de dag naar de markt geeft hier geen korting. En je moet ook maar net dan kunnen natuurlijk.
Shampoo e.d. kan echt het allergoedkoopste zijn. Het werkt toch hetzelfde. Maar heel af en toe wil ik ook wel graag eentje die wel gewoon echt lekker ruikt. Dat moet ook kunnen vind ik. Maar mijn haar wordt er niet beter van ofzo. Zo ook met body lotion. alles werkt, maar bij de goedkoopste cremes blijft alles vet, bij bodylotion valt dat wel mee.
_San87_ schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... verzwaring
Hier kon je vergif op innemen, natuurlijk. Ik vraag me af hoe dat ingekleed wordt.
Spenk schreef:Tja dat was denk ik wel te verwachten. De schatkist bleef in corona tijd maar eindeloos open gaan. Nu de oorlog. Het houdt een keer op. We zullen verwacht ik echt wel terug gaan naar de tijd van de economische crisis.. waarbij ze bezuinigingen na bezuinigingen door gaan voeren voor iedereen.
Suzanne F. schreef:Spenk schreef:Tja dat was denk ik wel te verwachten. De schatkist bleef in corona tijd maar eindeloos open gaan. Nu de oorlog. Het houdt een keer op. We zullen verwacht ik echt wel terug gaan naar de tijd van de economische crisis.. waarbij ze bezuinigingen na bezuinigingen door gaan voeren voor iedereen.
Ja ik weet ook wel dat het eraan zat te komen. Dat kon je in Corona tijd al zien. Miljarden steunpakketten etc. En dan een oorlog eroverheen geeft er nog meer vaart aan. Er wordt al een tijd geroepen dat er een recessie aankomt en daarom heb ik al een tijdje de hand meer op de knip. Ik heb met de gedachte gespeeld voor een nieuwe badkamer dus de hypotheek ietsje verhogen omdat er toch veel overwaarde in zit. Maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik heb nu alle centjes hard nodig elke maand. Ik merk het echt aan het einde vd maand dat er minder overblijft. En dan mag ik nog mijn zegeningen tellen want er blijft minder over. Ik kom (nog) niet tekort.