Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fresley schreef:rockwitch schreef:Dat zijn pas ramptoeristen.
Het was net echt ff kippevel toen we langs het gebied reden waar ze bezig zijn. Bij een ingang naar dat gebied stonden hekken met van die witte doeken en een ME bus. En verderop nog een keer.
Ik hoop echt dat ze de familie snel wat kunnen vertellen, of al hebben verteld, zodat ze uit de onzekerheid zijn.
Die weten het waarschijnlijk al, anders gaan ze niet de media en de 'buitenwereld' op de hoogte stellen
xDeena_ schreef:Is niks ongezelligs aan, we zijn allemaal uiterst benieuwd naar de situatie en jij gaat hier zitten roepen dat je meer weet (gebaseerd op wat?) en ons niks vertellen. Dat is imo gewoon een beetje vreemd en daar mogen we best onze vraagtekens bij plaatsen toch.
Koper schreef:Wat een gezellige reacties weer. Ik ben blij dat ik niet meer verteld heb dan ik heb gedaan
Birdie60 schreef:Wie weet heeft koper gelijk.
Koper schreef:verootjoo schreef:Maar buiten dat het belachelijk is dat deze man nog los rondloopt, lees ik nergens dat hij eerder een moord heeft gepleegd. Die anderen heeft hij alleen verkracht. Zou hij Anne dan wel vermoord hebben, of heeft hij haar misschien nog ergens...
Gadverdamme, wat een walgelijke speculatie. Het staat nog helemaal niet vast dat deze man iets met Anne te maken heeft. Hou dit soort hysterische uitspraken alsjeblieft voor je.