Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:43

Is niks ongezelligs aan, we zijn allemaal uiterst benieuwd naar de situatie en jij gaat hier zitten roepen dat je meer weet (gebaseerd op wat?) en ons niks vertellen. Dat is imo gewoon een beetje vreemd en daar mogen we best onze vraagtekens bij plaatsen toch.

upendo

Jongens, kap nou gewoon. :n
Schiet je er wat mee op? Nee.

listiglistje

fresley schreef:
rockwitch schreef:
Dat zijn pas ramptoeristen.
Het was net echt ff kippevel toen we langs het gebied reden waar ze bezig zijn. Bij een ingang naar dat gebied stonden hekken met van die witte doeken en een ME bus. En verderop nog een keer.
Ik hoop echt dat ze de familie snel wat kunnen vertellen, of al hebben verteld, zodat ze uit de onzekerheid zijn.

Die weten het waarschijnlijk al, anders gaan ze niet de media en de 'buitenwereld' op de hoogte stellen

Stond ergens dat ze deze ochtend al op de hoogte gebracht zijn. (De verwachting was dat ze waarschijnlijk vandaag gevonden zou worden)
Waarschijnlijk had de politie toen al concrete informatie/duidelijkheid in deze zaak.
De ontwikkelingen worden uiteraard niet gedeeld met de buitenwereld Ivm het onderzoek.

Wellicht dat we tijdens de persconferentie meer te weten komen.
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 12-10-17 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Coloured

Koper schreef:
Wat een gezellige reacties weer. Ik ben blij dat ik niet meer verteld heb dan ik heb gedaan :)

Toppie. :')

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:44

Dit is net zoals als iets wat kinderen doen.

Ik heb een groot geheim maar ik zeg lekker niks lekker puhhh.

Pfffffff

ontherun

xDeena_ schreef:
Is niks ongezelligs aan, we zijn allemaal uiterst benieuwd naar de situatie en jij gaat hier zitten roepen dat je meer weet (gebaseerd op wat?) en ons niks vertellen. Dat is imo gewoon een beetje vreemd en daar mogen we best onze vraagtekens bij plaatsen toch.

Precies. En niemand mag van jullie allemaal iets plaatsen zonder bron, maar Koper mag dan wel roeptoeteren? :n

Ik hoop dat er straks gewoon duidelijkheid komt en, vooral voor de familie van Anne, dat dit hele circus dan eens voorbij is.

Birdie60

Wie weet heeft koper gelijk.

Myfairytale

Mensen please...

Laten we bidden, een kaarsje aansteken of op welke andere manier dan ook stil staan bij Anne en haar dierbaren.
En geen ruzie maken hier... zó ongepast!

Eenieder leeft mee en verwerkt op zijn/haar eigen manier...

Gruis

Birdie60 schreef:

Nou, dan mag ze trots zijn op zichzelf. }:0

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:45

Ik stel ook voor om het gewoon over Anne te hebben en niet over een bokker? Ook al ben je het wel of niet met iemand eens... in perspectief gesteld met waar dit topic over gaat niet zo boeiend :)

Anoniem

Voor iemand die het hardst riep dat er niet gespeculeerd mag worden vind ik de toon in je laatste berichten schandalig vind. Maar ik hoop dat het egostrelend voor je is dat jij meer weet dan de gewone burger.

Jester_

Birdie60 schreef:

Ja wie weet, misschien heeft sinterklaas haar wel meegenomen in de zak naar spanje :+ kan dit topic niet gewoon een kwartier op slot tot na de persconferentie?

HorseTimeXL

Please mensen snauw elkaar niet zo af. Wat is hier in dit topic nu belangrijker? Ieder leeft op een andere manier mee en uit dat op zijn of haar eigen manier en dat moet gerespecteerd worden. We zitten hier nu eenmaal met veel in een topic. Laten we gewoon afwachten wat de persconferentie uitwijst. Wie weet hebben ze haar nog niet eens gevonden en misschien wel. Dat weten we gewoon niet punt.

Sunnda

Koper schreef:
Wat een gezellige reacties weer. Ik ben blij dat ik niet meer verteld heb dan ik heb gedaan :)

Doe niet zo interresant. Je woont er vlakbij en de jas die is aangetroffen lag in de wei van kennissen, dus dat kwam je even delen. Je weet iets, heel knap van je.

De enige reden waarom je zou aangeven iets te weten maar niets te zeggen is dat anderen dan gaan vragen en jij je interresant voelt. Of niet? Het zal wel met de leeftijd te maken hebben.

(Had ik al gezegd dat ik een hekel had aan mensen die de aandacht op zichzelf willen vestigen in zo'n zaak. Dit is al ernstig genoeg zonder al die aandachtzoekers.)
Laatst bijgewerkt door Sunnda op 12-10-17 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:46

We zullen zien wat de persconferentie ons laat weten. Ik hoop dan maar dat koper gelijk heeft en ze ergens nog in leven is? Wie weet... (maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk).

upendo

Heeft iedereen fijn over Koper heen kunnen kotsen? Mooi.
Nu weer terug naar de dingen die betrekking hebben op Anne.

verootjoo

Birdie60 schreef:

Das prima, en het gaat er niet om wie gelijk heeft. Als er maar duidelijkheid komt.

Maar het is op z'n minst bijzonder dat eerst iedereen uitgefoeterd werd door koper als je een bericht plaatste zonder bron of een speculatie deed.

En dat ze dan nu zelf met zulke vage, niet duidelijk gefundeerde berichten komt.
Ergens ook wel grappig, maar vooral opmerkelijk :')

Silenna

Ik vind het gewoon uiterst vervelend en respectloos dat Koper even komt melden dat "ze meer weet, maar niet gaat vertellen wat/hoe" JUIST omdat we hier voor Anne zijn en meeleven met familie en vrienden. Ik heb dan ook getemd (was even zoeken, eerste keer :') )

Anyway, ik ben benieuwd wat ze gaan vertellen bij de persconferentie.. Hoe afschuwelijk ook, ik hoop dat er voor familie en vrienden eindelijk een einde aan deze nachtmerrie komt..

Birdie60

Jester_ schreef:
Birdie60 schreef:

Ja wie weet, misschien heeft sinterklaas haar wel meegenomen in de zak naar spanje :+ kan dit topic niet gewoon een kwartier op slot tot na de persconferentie?

Het kan toch, hoef niet zo bitsy te doen.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:47

Het lijkt mij zeer stug dat iemand meer weet over de zaak/verdwijning dan dat er door de politie naar buiten is gebracht. Tenzij je directe familie ben van Anne en haar ouders of directe familie van haar vriend zou ik niet weten hoe je aan meer betrouwbare informatie komt. Ik denk niet dat de familie op dit moment enige behoefte heeft dit soort informatie verder te delen met kennissen e.d.

Het zijn vooral heel veel ''horen van'' en ''via via'' informatie die rond gaat van mensen die denken meer te weten. En die informatie is vaak niet betrouwbaar en vaak ook nog geheel onjuist.
Ik hecht hier dus geen waarde aan en wacht gewoon de persconferentie af om 18:00.

Verschrikkelijk allemaal, aan de ene kant hoop je dat haar familie en vriend meer duidelijkheid krijgen. Aan de andere kant is de kans natuurlijk groot dat daarmee de nachtmerrie waarheid wordt. Ik leef ontzettend met ze mee. In wat een hel leven ze nu al twee weken!
Laatst bijgewerkt door Vayo op 12-10-17 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Coloured

Birdie60 schreef:

Ze zal vast gelijk hebben. Maar als je A zegt zeg dan ook B. Ben benieuwd hoe ze dit zou vinden als het andersom is. Maar goed, wees er gelukkig mee zou ik zeggen. :)

Kiekeboefje

upendo schreef:
Heeft iedereen fijn over Koper heen kunnen kotsen? Mooi.
Nu weer terug naar de dingen die betrekking hebben op Anne.

Amen.

Schei toch uit allemaal.

Terug naar dingen die er toe doen op dit moment.

Daks

Koper schreef:
verootjoo schreef:
Maar buiten dat het belachelijk is dat deze man nog los rondloopt, lees ik nergens dat hij eerder een moord heeft gepleegd. Die anderen heeft hij alleen verkracht. Zou hij Anne dan wel vermoord hebben, of heeft hij haar misschien nog ergens...

Gadverdamme, wat een walgelijke speculatie. Het staat nog helemaal niet vast dat deze man iets met Anne te maken heeft. Hou dit soort hysterische uitspraken alsjeblieft voor je.

Ik citeer jouzelf even koper. Jij speculeert dus nu dat er nog iemand gedumpt is omdat jij zegt dat het niet Anne is. Ik vind dit dan nog de meest gruwelijke misselijkmakende speculatie van heel dit topic.

JesdaJinn

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:49

Ik zit klaar voor de persconferentie op SBS6..

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:49

Er gaan hier heel veel verhalen de ronde, van mensen die hem kennen en hem al vaker in het dorp hebben gesignaleerd hij was dus niet voor het eerst op vrije voeten. Mensen die hem afgelopen tijd hebben gezien hebben dat gemeld bij de politie gemeld, ik denk dat het daarna in een stroomversnelling is gekomen.
Maar ik wil ook niet allemaal verhalen de wereld insturen die ik ook maar van horen zeggen heb.
Maar het "hele" dorp is er onderste boven van. Het pad waar ze zoeken is een pad waar we allemaal wel eens over zijn gefietst.