tante_trien schreef:Allemaal van hetzelfde type; dieptriest.
Inderdaad... Vreselijk trieste bedoening, het overspoelt inmiddels inderdaad van de uitnodigingen in heel nederland voor allemaal Project X'en..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik vraag mij altijd af; hebben die mensen geen normale werkend leven? Want blijkbaar hebben ze alle tijd om zich goed te organiseren om te rellen
En om ze toch maar over 1 kam te scheren; ze lijken zo op elkaar, type engerd
Morris schreef:vuurneon schreef:Ik vraag mij altijd af; hebben die mensen geen normale werkend leven? Want blijkbaar hebben ze alle tijd om zich goed te organiseren om te rellen
En om ze toch maar over 1 kam te scheren; ze lijken zo op elkaar, type engerd
Misschien zijn ze in het werkende leven, wel bank-medewerker .... en in het weekend en bij bijzonderer gelegenheden gaan ze los. Hoe triest! Ik hoop dat ze allemaal gepakt worden en hun verdiende straf krijgen.
xJasmijn schreef:De media had er gewoon niks over moeten zeggen, alles kwam op tv, radio etc. En allemaal zeggen ze : niet komen!
tja, wat denk je dan, tuurlijk gaan mensen dan expres komen!
eigenlijk hadden ze daar gewoon een feest moeten geven, mensen komen toch, worden dronken en gaan dan heel de boel afbreken omdat ze niks te doen hebben.
Roodvos schreef:Ja, over het type engerd gesproken. Mijn buurvrouw noemt dat altijd heel netjes "van een bepaald niveau".
PocoGaucha schreef:ik vind het vreselijk dat er niet meer ME was, en dat ze niet meer mochten doen als met stokjes slaan. ze hadden meer busjes moeten hebben en die lui gewoon moeten oplaaien. waar was dat waterspuit ding?
ben eigenlijk wel benieuwt of het merendeel van de probleemschoppers uit haren en omstreken kwam, of van verweg.
sunshine schreef:Ik hoop dat alle kosten op de daders verhaald zullen worden.
ME had niet agressief genoeg kunnen zijn in mijn ogen, zijn ze nou helemaal !!! Gewoon erop meppen, die relschoppers hadden daar NIETS maar dan ook NIETS te zoeken.
Ik heb trouwens ook geen medelijden met mensen die niet meer wisten hoe ze thuis moesten komen, eigen schuld had je daar maar niet naartoe moeten gaan!
Marjoow schreef:Supermarktmanager of mederwerker van de AH...
kirrepir schreef:Wat ik trouwens ook niet snap, waarom stopte het openbaar vervoer nog in Haren? Kijk eens hoeveel mensen er met de trein zijn gekomen!
xJasmijn schreef:De media had er gewoon niks over moeten zeggen, alles kwam op tv, radio etc. En allemaal zeggen ze : niet komen!
tja, wat denk je dan, tuurlijk gaan mensen dan expres komen!
eigenlijk hadden ze daar gewoon een feest moeten geven, mensen komen toch, worden dronken en gaan dan heel de boel afbreken omdat ze niks te doen hebben.