Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Ik word hier ook niet vrolijk van. Een zwarte dag in de politieke geschiedenis van ons land.
Ik begrijp jouw quotes niet zo goed janesmith, dit zijn allemaal mensen die ook niet blij worden van het regeerakkoord. Wat wil je hiermee zeggen? Respecteer je deze mensen niet? Vind je het grappig? Hoe moeten we dit zien?
Alet74 schreef:En nu nog een antwoord op de vraag waarom je in je vorige post gekozen hebt voor deze quotes. Hoe verhouden die zich tot de rest van jouw (die) post?
sarabande schreef:Feit, er emigreren meer Turkse Nederlanders naar Turkeye dan er immigreren. Feit er komen nauwelijks nog Marokkanen uit Marokko voor gezinshereniging
Feit een huwelijk met een bruid uit het vaderland van opa is aan zoveel regels gebonden dat het bijna onuitvoerbaar is.
Feit, zowel in de zorg als bij de politie bestaat een fors personeelstekort omdat men te weinig betaald wordt voor teveel werk. Maar die salarissen gaan dus niet omhoog, waar haalt Geert zijn beloofde personeel dan vandaan???
En dat zijn maar een paar punten, het is allemaal te weerleggen.
Het is een hoop Haagse bluf, maar de PVV stemmers zullen er wel intrappen tot ze de gevolgen gaan voelen.
Alet74 schreef:@janesmith: Ik vind ze een beetje ongelukkig gekozen als ik zo vrij mag zijn.
Het is net alsof je wilt zeggen dat jij (misschien) je zin hebt gekregen en deze mensen dit 'lekker' niet hebben.
Alet74 schreef:Stel dat zo is, dan snap ik niet waarom jij zo blij lijkt te zijn janesmith. Want dan is het toch een inhoudsloos, onzinnig stuk geworden? Dan is het toch eerder iets om je voor te schamen, dan iets om zo blij mee te zijn? Ik begrijp je reactie niet.
Reactie op je laatste reactie. Ik vind dat niet getuigen van respect eerlijk gezegd. Maar dat is mijn bescheiden mening. Zoiets als een blinde een lekker snoepje voor houden en zeggen 'pak dan!'
Alet74 schreef:Ik word hier ook niet vrolijk van. Een zwarte dag in de politieke geschiedenis van ons land.
Alet74 schreef:Welke linkse regering? Heb ik iets gemist?
En dat wij-zij is toch niet nodig? We wonen hier toch met zijn allen? Het gaat om ons allemaal, niet om links of recht. Jammer dat het daar steeds op uit lijkt te komen, het is zo kortzichtig en niet nodig.
Alet74 schreef:Welke linkse regering? Heb ik iets gemist?
En dat wij-zij is toch niet nodig? We wonen hier toch met zijn allen? Het gaat om ons allemaal, niet om links of recht. Jammer dat het daar steeds op uit lijkt te komen, het is zo kortzichtig en niet nodig.
Alet74 schreef:shilady schreef:Je kan niet altijd blij of tevreden zijn met hoe dingen gaan alet
Dat is in dit geval raar, want volgens Rutte is het een akkoord voor iedereen.
Taj_Mahal schreef:Alet74 schreef:Ik word hier ook niet vrolijk van. Een zwarte dag in de politieke geschiedenis van ons land.
Voor de rechtsen (waaronder ik) is dit een geweldige dag.
Tijd voor echte veranderingen.
De rechtsen zijn nu aan de beurt om de rotzooi die de linksen ervan hebben gemaakt op te ruimen.
De rechtsen zijn jaren lang niet vrolijk geweest van de linkse regering, nu is het onze beurt kun je wel zeggen.
Citaat:I think I will have to move back to The Netherlands when this new government is up and running, it will become a paradise! Everybody will be rich, healthy, full employed and there will be no crime whatsoever anymore. Yeah! How come it took so long to fix everything?