MarcoBorsato schreef:We zien vanavond wat ze er over zegt.
Ik denk heel weinig...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:RTL 4 last dinsdagavond een extra uitzending in over Joran van de Sloot. De moeder van Joran, Anita van der Sloot, geeft onder andere antwoord op de vraag of ze haar zoon in Peru gaat bezoeken. Volgens RTL Nederland wordt het een 'spraakmakende' uitzending. 'RTL Extra: De Moeder Van Joran Spreekt' is dinsdag (22 juni) tussen 20.30 en 21.30 uur te zien.
Voor het eerst spreekt Anita van der Sloot op tv. Ze vertelt in het interview over zijn jeugd, over hoe hij aan het ouderlijk toezicht wist te ontsnappen en over zijn vele leugens. Ook licht ze toe hoe ze de afgelopen vijf jaar heeft beleefd, van de verdwijning van Amerikaanse Natalee Holloway op Aruba tot en met de moord op Stephany Flores in Peru. Hoe ziet zij de toekomst voor Joran, en hoe ziet zij als moeder haar zoon nu? [Radio.NL]
Vulina schreef:Of ze zegt juist dat Joran meer weet over Natalee. Hopende dat hij dan uitgeleverd wordt aan Nederland of Arabu oid...
shilady schreef:upperlady schreef:Nou het lijkt me heel sterk dat een moeder haar eigen zoon de grond in stampt op tv. Hoe crimineel hij ook is.
Mn moeder zegt dat ze dit doet zodat andere mensen haar en haar gezin er verders niet voor op aan kijken
xx_Kelly_xx schreef:En gelijk heeft ze, en nee ze praat niet vol lof over haar zoon maar ze verdenkt hem ook niet, het hangt er een beetje tussen in.
Ik heb gekeken en ik heb mijn mening gevormd, ik zie daar een moeder zitten met heel veel verdriet van binnen, die het erg jammer vind dat haar zoon zoveel ellende op zijn hals heeft gehaalt.
Zonnetje81 schreef:En logisch! Ik vind dat ze zich sterk heeft gehouden, ik zou denk ik als moeder op tv wat milder zijn. Iederen kan lu.llen wat ie wil maar het blijft je kind!!! Ik geloof dat een ouder/kind relatie iets speciaals/unieks/onvoorwaardelijks is. Maar hij heeft het wel heeeel zwaar op de proef gesteld en ik denk dat met vlagen ze wel/niet iets voor hem wil doen en dit ook uit eigen bescherming. Gelijk heeft ze.
shilady schreef:upperlady schreef:Nou het lijkt me heel sterk dat een moeder haar eigen zoon de grond in stampt op tv. Hoe crimineel hij ook is.
Mn moeder zegt dat ze dit doet zodat andere mensen haar en haar gezin er verders niet voor op aan kijken
MarcoBorsato schreef:Citaat:De bewijzen dat de FBI een grote rol heeft gehad in de aanloop naar Jorans verblijf in Peru nemen toe. Dat constateert John van den Heuvel die bij Joran op bezoek is geweest in de cel.
Al bekend was dat de FBI bezig was met een undercoveractie waarbij Joran, Beth Holloway zou afpersen. Om hem te kunnen arresteren moest Van der Sloot echter van Aruba af die alleen drugscriminelen uitlevert. Twee dagen voor Joran naar Nederland zou afreizen voor behandeling in een inrichting reisde Joran echter af naar Peru voor een pokertoernooi, op uitnodiging van pokerspeler Garcia, die zegt tot de beste honderd pokerspelers van de wereld te behoren.
Deze pokerspeler was ook degene die na de moord op Stephany het hotelpersoneel naar de kamer liet komen, zogenaamd omdat hij dacht dat Joran en Stephany waren ontvoerd. Deze Garcia blijkt alle papieren te bezitten van een Amerikaans federaal agent.
Camerabeelden
Dan zijn er de camerabeelden van Joran die de kamer in- en uitloopt. Het hotel heeft echter helemaal geen camera's op de gangen hangen, constateerde Van den Heuvel. Maar op Jorans kamer waren twee camera's gericht. Het heeft er volgens John van den Heuvel dus alle schijn van dat Joran in de val is gelokt. Na zijn arrestatie claimde Joran dat hij al dagen in de gaten werd gehouden door mannen.
Joran vertelt verder dat de bekentenissen onder valse voorwendselen zijn ontlokt. Het werd gedaan voor hij een advocaat had en er werd gezegd dat als hij bekende en tekende hij uitgeleverd zou worden aan Nederland. Overigens kan het nog zeker twee jaar duren voor de zaak van Joran voor de rechter komt. Momenteel zit Joran in een privécel, weg van de andere gevangenen. Ook krijgt Joran al diverse huwelijksaanzoeken van Peruaanse meisjes. Sommigen willen zelfs zijn baby.
bron: http://www.fok.nl
Amy77 schreef:Zeg...ik keerde mn kont net ff van de tv af he en opeens was daar die griezel in beeld, de andere griezel karbbé..klopt het dat het programma opeens zo abrupt voorbij was?
Van wat ik gezien heb, vond ik dat ze het erg goed gedaan heeft. Net wat ik al eerder zei, ook zij is in een soort van rouw en haar kind kwijt.
Ze heeft niets belastends gezegd imo, maar het keurig gehouden. Dit moet ook voor haar en dr gezin afschuwelijk zijn.